back cut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kossi, 25.4.2006.

  1. Kossi

    Kossi 1st gear

    onnistuuko kotikonstein pakovenan viisteen teko vai viedäkkö suosiolla koneistettavaksi ei varmaan olis kallis tuokaan vaihtoehto mutta tekemisen ilosta vaan ajattelin moista,ja mikä olis asteluku ja taitaa siitä jotain hyötyäkin olla
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kaipa se kotikonsteinkin onnistuu jos on välineitä. yleensä käytetään 20-30 astetta, ja venttiilityöt pitäis yleensä tehdä samalla koska seetipinta kapenee jonkinverran. Se, että toi venttiili on reunastaan ohuempi, avaa ton "ikkunan" pienemmällä venttiilinnostolla, eli toi vaikuttaa erityisesti virtaukseen pienillä venttiilin aukeamilla. Tapauksesta sitten riippuu, miten isommilla käy; jos kanavalla on taipumusta "stallata", eli virtaus kääntyy jollain nostolla laskuun, toi raja voi tulla vastaan aikasemmin.
     

Kerro tästä muillekin!