Barracuda -67 ( ja 68-69)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja dean66, 3.3.2006.

  1. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Muistaa pitää et uusia ei tehdä ja koht tulee svetu ja ostaapi poikkeen.
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    En nyt itke hinnanoususta mutta mainitsenpa: näkyy olevan nyt noin kolme kertaa kalliimpi kuin millä se myytiin erittäin hienoon kuntoon vastaentisöitynä pakkohuutokaupassa joskus kymmenen vuotta sitten..
     
  3. SG480

    SG480 1st gear

    Pietarsaaren Hemi-Barracuda näyttää olevan kaupan hurreissa.
     
  4. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Terve.
    Sorry en tarkoittanut et mitään itkuja vaan et hinnat nousee kokoajan ja toi kyseinen kauppa pitää noi hinnat monien suomalaisten harrastajien ulottumattomissa.
     
  5. Jos olis Trianglen omia autoja, niin hintaa vois olla enempikin, ehkä olis kuntokin siistimpi.
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ei kun siis ei mitään kommenttia Karvaan päin, asustelin vain ennen Kuopiossa ja hyvin muistan tuon auton. Ja kyllä sitä aika monen kaverin voimalla harmiteltiin kun kaikki oltiin niin persaukisia ettei ollut varaa ostaa, hinta oli tosiaan autoon sijoitettuun työmäärään (ja rahaan!) nähden naurettavan halpa. Harmi vaan että päästettiin rapistumaan..
     
  7. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    ei ole enään myytävänä.
     
  8. pjj53

    pjj53 1st gear

    Valkoinen Barracuda

    Missä mahtaa NT-777 nykyisin majailla? Myin sen muistaakseni -87 Vaasaan yhdelle jobbarille. Rekkari ei ole enää AKEn rekisterissä, joten liekö auto mällätty?

    Auto oli alunperin Bernerin (maahantuoja) rekisterissä. Minä olin sen 9. omistaja ja mulla se oli vuodesta -78. Moottori 318, laatikko TF-904 ja 8 3/4 -perä.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Autoveroa ei mene jos se tullataan ja katsastetaan kilpuriksi. Tästä on ennakkotapaukset mulla ja autan vastaavissa tapaauksissa ilman palkkiota. Joissain tapauksissa vero on kyllä mennyt, mutta ne on saatu takaisin.

    yv tai soitto Simolle..
     
  10. Qjet

    Qjet 1st gear

    Re: Valkoinen Barracuda

    Jaahans...Näköjään olisin arvatenkin muistanut omistajan nimenkin.

    Muistaisinpa sitten tämän jutun, kun seuraavan kerran muijan ohjelmoiman kauppareissun jälkeen hän mua kutsuu homespääksi. Puolet muistiini tallennetuista kauppalistan tuotteista on jäänyt kaupan hyllylle. Niistä kahdesta just se tärkeämpi, kuulemma. Se muistettu on väärää mallia. Ei voi mitään, tallennuskapasiteettiani syö muistikuvat ja tiedot matkan varrella kohdatuista ajoneuvoista. -67-69 Barracudat tärkeinpinä.
     
  11. roope

    roope Gearhead

    Tervehdys !
    Asiani hiukan rönsyää mutta olisin tiedustellut onko kenelläkään muistikuvaa tai tietoa taannoin Helsingin Käpylässä majailleesta Plymouth Barracuda Formula S 68 - 69 s:ta. Rekisteri numero oli tuolloin AIM-14
    Väri oli tumma metallihohto kupari, sisusta oli mustaa nahkaa. Mieleen on jääneet varsinkin takahelman läpi tulleet suorakaiteen muotoiset pakoputkenpäät. Jokusen kerran nuorena poikana kyydissä olleena muistin syövereihin jäi varsinkin maukkaat pakoäänet. Auto oli tuolloin (muistaakseni :-? ) varsin hyvässä kunnossa. Vuosi oli noin -73 -77 ?

    Terv Roope
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  13. martiar

    martiar 1st gear

    AIM-14 Oli aikoinaan lappeenrannan alueella ja oli myynniisä vuosi sitten ahvenanmaalla ja myyjä teki oharin vaikka oli kauppa sovittu minun kanssa ....
    Eli on tällä hetkellä jollain harrastajalla ....

    AM-Racing
     
  14. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  15. ari2004

    ari2004 Gearhead

  16. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

  17. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Mun pitäis mennä tällä viikolla 69 notchbackilla leimalle, joutu vaihteleen kannentiivisteitä, elimellinen homma sinänsä kun ei voi koneen paikallaan ollessa tehdä, on hiukka ahdasta :mad:
     
  18. martiar

    martiar 1st gear

    Milläs tekniikalla sinun -69:si on ???
    No voisihan toi konehuone olla hieman avarempi :)


    AM-Racing

    PS."Suunitellessa 383:sta konehuoneeseen"
     
  19. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Onneks vaan 400cid, vois rb olla jo lähes pirullinen mahduttaa paikalleen.Hieman helpotti kun ostin tehostartin, mahtuu aika paljon mukavammin...

    :lol:
     
  20. cuda69

    cuda69 Gearhead

    hyvin se rb:kin mahtuu ja kannnetkin voi käyttää kone paikollaan pois. :D
     

Kerro tästä muillekin!