Bedford hav/ Vauxhall viva ha

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Toke, 9.1.2016.

  1. Toke

    Toke Gearhead

    Onko jollain tietoa mistä mahtaa löytyä osaa kyseisiin tuotoksiin? Tai jollain jopa osia/varaosa autoa nurkissa??
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Laita osien ostoilmoitus VBCF:n sivuille (Vauxhall Bedford Club Finland),niin tavoitat mahdolliset henkilöt,joilla vois olla ko.auton osia...Itse kuulun ko.kerhoon,joten tiedän mistä puhun. Mitä osia olisit vailla?...Minä saatan tietää ainakin yhden HA Vivan,joten jos tiedät,että mitä osia olisit vailla,niin voisin ehkä auttaa asiassa.
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    ootko dementediltä kysyny
     
  4. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Myin tätä kautta Haynesin manuaalin pari vuotta sitten mutta en muista mille nimimerkille.
     
  5. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    mulle.
    ylimääräsiä osia ei oo,muutama puute vaan on.
     
  6. kad_boost

    kad_boost Gearhead


    Kuuluuko tälle mitä tänäpäivänä?
     
  7. Toke

    Toke Gearhead

    Työn alla edelleen, mutta eri paikassa....
     
  8. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    Hyvä ettei ole sulatettu, sinun omistuksessa edelleen? mitä osia se auto on vailla?
    Kuvia olisi Bedfordnistinä kiva nähdä ja vaikka yv enemmän jossei julkisesti halua näytellä.
     
  9. Toke

    Toke Gearhead

    No, ei oo mun omistuksessa ollutkaan. Aloitin projektia mutta siirtyi sitten toiselle tekijälle
     
    kad_boost tykkää tästä.
  10. JJ

    JJ Gearhead

Kerro tästä muillekin!