Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Jos se on sinnekin kolkkaan jo tieto kiirinyt kuinka helposti ja mitä kaikkia osia ja mihin hintaan nykyään saa maailmalta niin että tänä päivänä on täysin kannattamatonta bisnestä purkaa Suomi-autoja paloiksi.
     
  2. jesmin1

    jesmin1 1st gear


    Missäs vaiheessa toi -65 biscayne nykyään muuten on mistä nuo albumin kuvat on otettu siitähän taitaa olla 5-6 vuotta kun make 110 sen haki ja purki seuraavanapäivänä tuon kyseisen suomiauton osiksi sitten kului 4 viikkoa niin make 110 myi autoa osina keltaisessapörssissä silloin joku mainitsi tällä foorumilla asiasta ja make sai uutta tuulta purjeisiinsa ja sanoi asian olleen tilapäinen mielenhäiriö. Miten kävi? onko auto saatu liikenteeseen saadaanko ikinä? vai myyty osina/osakasana eteenpäin?? Kiinnostaisi tietää vai pelasiko joku taas suomiauton vain saadakseen purkaa sen osiksi ja tuhotakseen sen. Sitähän ei Kristiinankaupungissa tehty.. Vaan myytiin hänelle sieltä
     
  3. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Jaa...kovin tietäväinen kaveri sieltä VALKEAKOSKELTA...saako kysyä ihan mielenkiinnosta millä intressillä? Tuttu kaveri..?

    Tiedoksi että kyl tuo Chevy on ihan hyvissä käsissä, etteipä jopa paremmissa mistä se on ostettu?


    :rotfl:
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    kyllähän tuo kuvista päätellen on hyvällä mallilla. tarkemmin en mene valehtelemaan kun en tiedä. hiljaa hyvä tulee ? tämän topicin sivulta 6 näkyy alkavan tuon biskin tarina. siellä myös myyjä, rikuuu eli vissiin tämän biskin myyjä eli vissiin saman nimimerkin takaa löytyvä jesmin1 ?
     
  5. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Ihan sillä intressillä että myin tuon kyseisen auton tälle nimimerkin make 110 takaa löytyvälle kaverille silloin. Ja paremmissa käsissä? No ihan varmasti enhän minä tehnyt muuta kun katsastin sen ja yritin pitää liikenteessä/elävienkirjoissa sen auton. No kerro kun tiedät millätavalla paremmissa käsissä? Liikenteessä? Enpä usko skeptiseksi olen varmaan tullut.. Luulenpa että runko navetan ylisillä kori mummolassa puolet osista hukassa ja ne mitkä tallessa pitkin poikin kavereiden talleja mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Kerro sinä kun tunnut TIETÄVÄN NIIN HYVIN VAIKKET EROTAKKAAN KUUSVITOSTA KUUSKUTOSESTA. MUUTAMANVUODEN SELAILET VIELÄ VANHOJA V8- MAGAZINEJA NIIN OPIT ETTÄ 1965 JA 1966 TAKAPÄÄ JA ETUPÄÄ OVAT MM. TÄYSIN ERILAISET VAIKKEI SE TUOLLAISEN ASIANTUNTIJAN SILMÄÄN VARMAAN ERILAISELTA NÄYTÄKKÄÄN YHTÄKKIÄ KATSOTTUNA.
     
  6. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    elä tuu isääs neuvoo :rotfl: tuli typo kun laitoin '66. näkeehän tuon sokeakin että se o '65.

    ja joo jasmin eli jesmin1 on sama ukko kuin tarum ja impala333 ja rikuuuu. tähänkään ei tarvita satelliitteja vaan tavan hakukone. nrot on samat ja viittaavat tuonhon kolmoisautoon.

    [​IMG]
     
  7. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Kyllä minä myin. Salapoliisityö on vauhdissaan.. Mutta siihenkin löytyy selitys joka tietenkin kuulostaa epäilyttävältä mutta en kertakaikkiaan muistanut enää salasanaani eli oli pakko kirjautua tänne uusin tunnuksin kun en kirjoitellut pitkiin aikoihin niin pääs kato unohtuu.
     
  8. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    No voi helkkari molempien kirjoitukset julkaistiin klo.12.10 samaan aikaan.. Eli en nyt "paljastunutkaan" salapoliisityösi kautta kerroin ihan itse. Ai niin ja kerronhan sen tuossa jo vähän ylempänäkin
     
  9. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    Ja nimimerkille Kustom stw oli se teksti ettei erota kuusvitosta ja kuuskutosta. oli hänen tekstissään erikoismainintana että auto on -66 eikä-65 mutta oli nyt muokannut tekstiään ja poistanut tuon maininnan sieltä lopputekstistään.
     
  10. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kyllä. Olet oikeassa. Mut tehän olettekin chevy-guru.
     
  11. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    NIIN EN MÄ NYT TOSTA UKKOONTUMISESTA VIELÄ TIEDÄ 26 VUOTTA TÄYTIN HUHTIKUUSSA, MUTTA VARMAAN LETUKOITA OLLU NIINPALJON ETTET OSAA EDES LASKEA NIIN MONEEN
     
  12. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    nyt alko jo mennä offtopic matikaksi tää homma :poff: oot kuukauden nuorempi ku minä. mulle on riittäny et osaan laskea omat letukkani :lol:
     
  13. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    JOO ONHAN TOTA IKÄÄKIN JO 26 VUOTTA NI OPPINU EROTAA KUUSVITOSEN JA KUUSKUTOSEN
     
  14. MissTake

    MissTake 1st gear

    Miksei kukaan oo huolissaan Capricesta :cry:

    :p
     
  15. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    osuko nyt jotenki arkaan paikkaan ? vai jäikö tabulaattori päälle? eikö äiti oo kotona neuvomassa miten se otetaan pois päältä ?
     
  16. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    KYLLÄ SE MULLEKKIN ON RIITTÄNY MUTTA OOTTE AINA NIIN HELVETIN VIISAITA TÄÄLÄ NI TÄSSÄHÄ AIVAN PROVOSOITUU.. HUI KAUHISTUS.. JA LAANIHAN EI OLE MINUN ETTEI TUU SIITÄKÄÄN MITÄÄN EPÄSELVYYTTÄ
    MUTTA OLEN KYLLÄ MYYNYT LETUKOITA MYÖS KRISTIINANKAUPUNGISSA ETTÄ VALKEAKOSKELLA. VIIMESIMPINÄ SILMÄTERÄN TURKUUN JA 2 VIIKKOA SITTEN -65 4 D HT.N LAPPEENRANTAAN TÄÄLTÄ KOSKISTA
     
  17. jesmin1

    jesmin1 1st gear

    KYLLÄ SEKIN ONNISTUU MUTTA KIRJOTETAAN NYT NÄIN. Sua on varmaan hakattu kotona jos oot isolla kirjottanu kun nuin arka paikka sulle noi isot kirjaimet?? Ei se kato niin paha asia ole näkee vanhuksetkin lukea mutta jos näet ensyönä painajaisia isoista kirjaimista suosittelen terapiaa! OIKEASTI!!!
     
  18. iak

    iak Gearhead

    8) Hoh hoijaa .
     
  19. BSW 69

    BSW 69 Gearhead

    Hyvin sanottu..... :lol:
     
  20. raggar

    raggar Gearhead

    Tän kaverin jutuista saa aina hyvät naurut :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!