Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. patsuli reising

    patsuli reising 1st gear

  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Mainio 1964 Impala STW -projekti:
    $3500
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

  5. late

    late Gearhead

    Onkohan minun vanha ´66 Impala 4d (NLR-74) jollain od-käyttäjällä. Papereissa 454, mutta minun aikana 307/350. Mulla ollessa oli musta, mutta jonkun seuraavan omistajan toimesta vaalenlilaksi maalattu. Niin, ja ´60 Biscayne 4d(JJG-34) on vissiin nykyään pirkanmaalla päin, liekö kumpikaan kilvissä/liikenteessä. Biscayne oli mulla mattavaaleansininen ja sinisillä scallopeilla.
     
  6. pervolet

    pervolet 2nd gear

    Siltähän tuo äkkiseltään näyttäisi.

    Omaa (entistä) Bel Airia kun menin isäukon kanssa ekaa kertaa ostomielessä katselemaan, niin isäukko meni mietteliään näköiseksi. Myöhemmin papereista selvisi että ko. auto oli ollut aikoinaan Kiteellä taxina. Eli isäukko oli silloin pikkupoikana kulkenut samaisella autolla kouluun,kun oli linjurin kyydistä "myöhästynyt"... :D ja sitä olikin sitten tapahtunut usein....
     
  7. pervolet

    pervolet 2nd gear

  8. impala66

    impala66 1st gear

     
  9. patsuli reising

    patsuli reising 1st gear

    Oliskohan sama laite joka pyöri suonenjoella kaverilla joka ontu toista jalakaansa nimee en muista 80/90luvun taitteessa oli musta väriltään ja isolohko tuli keulille joskus 89 tai 90 , olisko ollu 92 tai jotain auto tuli myyntiin ja meni siilinjärvelle sen jälkeen ei mulla havaintoo.
     
  10. impala66

    impala66 1st gear

    ei mitään hajua. miulle se tuli tutulta ja sillon oli jo vaihettu taka-akseli tosin perärikon takia muistaakseeni. siin oli viininpunaset plyyssi penkit miulle tullessa verhoilu oli alkuperin lienee sininen joka oli maalattu mustaks. oikee kylki siit on joskus mällätty tai ainakii kynnyskotelossa on kunnon painaumat samoin konepellin edusta peltiä on pala vaihettu lienee siinäkii joku kunnon lommo ollu. nuo paljastu vasta pohjia ennen maalausta tehdessä.
     
  11. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Auto tuli Suonenjoelle muistaakseni 1986 tai -87 kaverille Kuopiosta ja oli väriltään mattamustapohjaväri.Hän maalasi auton kiiltävällä mustalla ja myi auton tosiaan toista jalkaa ontuvalle kaverille 1988 (jalka vaurioituu moottoripyöräkolarissa jonka vuoksi kaveri sai ajokortin jo 17v).Tällä kaverilla auto oli useamman vuoden ja sai myös 454 motin.Olin autossa 1989 kuskina useamman kerran sillä ajettiin kesät ja talvet muutaman vuoden ajan.Hän myi auton Iisalmeen jossa oli jokusen vuoden ja sieltä minä kävin sen hakemassa ja tyylille uskollisena pilkoin auton eli myin 454 motin erikseen kori meni oman kylän kaverille joka laittoi pikkulohkon takaisin.Hän vaihtoi auton katsastettuaan sen päittäin leimaamattomaan ja laatikkovikaiseen 1960 Coupe de ville Caddyyn.Tämäkin kaveri oli Suonenjoen miehiä.Sen jälkeen auto tais mennä latelle???Tässä tulikin selvyys liki 2000 luvulle luulisin?
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    -68 Luiskaperä Impala hydrauleilla tuli viime yönä ostettua Kaliforniasta Suomen Impala kantaa rikastuttamaan 8)
     
  13. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    ^ Hienoa, onnittelut! :)
     
  14. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Kiitos! :D Nyt jo tuntuu odottavan aika pitkälle. Ensinkin että auton saa omaan talliin ja varsinkin että tulis kevät niin pääsis kokeilemaan auton ajo-omituisuuksia 13 tuumaisilla renkailla 8)
     
  15. silver8streak

    silver8streak 2nd gear

  16. late

    late Gearhead

    Kävihän se siinä välissä Iisalmessa, mistä kävin sen perävikaisena ostamassa maaliskuussa ´98. Minulta se lähti vuonna 2000 muistaakseni imatralle. Minun aikana siitä antautui perä kertaalleen motarilla, vauhtia oli sen mitä se mittari näyttää (todellinen vauhti varmaan jotain ihan muuta). Onneksi ei lyönyt perää jumiin vaan pisti keskitapin mutturalle ja pari ratasta uusiksi ja banjon koppa melkein halki, muistona pitkä hitsisauma siinä.
     
  17. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    onneks olkoon, poing poing sitten ens kesällä :poff:
     
  18. lokkali

    lokkali 1st gear

    impala 66

    -66 4d suomi impala tuli ostettua loppu kesästä kuopion seudulle..tallissa hesassa seissyt 84 vuosta asti.nyt katsastettu ja liikenteessä
     
  19. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Re: impala 66

    Millä tekniikalla?
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Re: impala 66

    Alkaa taas olla näitä cokis pullo Chevyjä aikas paljo meilläpäin :lol:
     

Kerro tästä muillekin!