Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. janiluo

    janiluo Gearhead

  2. Hansikas

    Hansikas 1st gear

    Kiitos Jani, eipä taas tajunnu, että nuissa ebayn ilmoittamissa lähetyskuluissa on säätövaraa.

    Sieltäkin tuli kytättyä nuita, mutta monella ei siellä tunnu olevan haluja lähetellä tänne asti mitään, tai sitten lähetyskulut melko kovia tavaran hintaan nähden. Nytkin peloteltiin 34 dollarin postikuluilla, mutta kysymällä myyjältä tippui puoleen. Kallista neljästä läpyskästä, mutta minkäs teet, jos et tee itte...
     
  3. Rod&Kustom

    Rod&Kustom 2nd gear

    Tuommoinen -70 Impala 4d tuli ostettua ja kojelaudan päällinen siinä on pahasti halkeillut. Onko joku korjaillut noita ja millaisilla keinoilla ja millaisin tuloksin? Toinen "puute" on suomi-mallin km-mittaristo. Pelkkä nopeus-/matkamittarikin rittäisi, tai sitten koko mittaristo. Mistähän ihmeestä noita saattaisi löytää? Jos jollekin jäänyt purettu suomi-auto nurkkiin, niin osia kannattaa tarjota.
     
  4. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..mikäs vika siinä ameriikan mallin mittarissa on? ..eikö se toimi vai miksi tarvii vaihtaa?? Näkeehän ne nopeudet siitäkin :eek: :eek:
     
  5. hannkul

    hannkul 1st gear

    Moi. Muistaako kukaan Turussa aikoinaan liikkuvia kuusnelosia: tpe- 5, toj- 8, biz- 5 ja tpl- 7?
     
  6. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Vastataas nyt sitten itsekin että täältä löytyy -63 Impala 2D HT ja -63 BelAir wagon projekti.

    Ei muuten kellään sattuisi olemaan ovia tuohon wagoniin? 4D sedanin tai 4D HT:kin kelpaa.
     
  7. sixtrey

    sixtrey 1st gear

    ......
     
  8. Rod&Kustom

    Rod&Kustom 2nd gear

    Ei siinä mitään vikaa olekaan ja näkee siitäkin joo nopeuden ja matkat, mutta kun vaan haluan km-mittarin.
     
  9. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ei oikein hyvin alkanut tää impala autoilu. Tässä ollaan satamassa tullauksen jälkeen, kotiin lähdön hetki:
    [​IMG]

    Ja tässä pari tuntia myöhemmin hinurin kyydissä, menossa kohti tuntematonta.
    [​IMG]

    Pelasi se hienosti muutaman kilsan kunnes pukkas hyttiin vähintäänkin helvetilliset savut kojelaudan alta sähköjohdoista.
     
  10. mikkis83

    mikkis83 Double Gearhead

    Hämeessä tälläinen Imppi rakentelun alkua odottamassa

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Esitelläänpä tarkemmin tätä viimeistä hankintaa:
    Sisustan purkua ja vanteet saatu alle
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Tollainen toistaiseksi. Kuva vielä karynneestä johtosarjasta, se sulanut johto on pinkin värinen. Vissiin vilkun johto?
    [​IMG]

    Auton alkuperäiset pölykapselit ja peltivanteet jäi tarpeettomiksi. Jos joku kokee sellaisia tarvitsevansa, niin YV:llä kiinni!
     
  12. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
    Suurin työmaa, eli tuo peräkontin pohja pitää pellittää kokonaan. Autossa on 350 mosa, ikinä ei ole tullut vielä tällaista vastaan; Ei löydy moottoriöljyntikkua! Missä kohti pitäisi olla tällaisessa pikkulohkossa??
     
  13. Alvari

    Alvari Gearhead

    Kuskin puolelta lohkoa pitäisi löytyä tikku.
    Puutuu varmaan se ö-tikun putkikin jos ei kerta löydy tikkuakaan...
     
  14. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ok, pitää huomenna tarkistaa. Satamassa yritin sitä viikonloppuna äkkiä katsoa, tänään en muistanut kun auto tuli kotia.
     
  15. manha

    manha Gearhead

    Vähän huono kuva mulla,mutta oranssiksi maalattu öljytikku näkyy tossa jarrusylinterin edessä.

    [​IMG]
     
  16. joriot

    joriot 1st gear

    Riippuu ilmeisesti vuosimallista? Minulla on pari -88 mallista 350-lohkoa, joissa tikku kyllä on pelkääjän puolella, taaimmaisten sylinterien välissä. Toisaalta myös vanhempi n. -79 305-kone, jossa tikku sitten on kuskin puolella...
     
  17. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ei mitään hajua minkä ikäinen kone tossa on, joskus jälkeenpäin se on siihen nakattu. Kiitos näistä, löytyis edes se kohta johon sen tikun ja putken pitäis tulla.
     
  18. impala67

    impala67 Double Gearhead

    varmimmin selviää kun tähyät jarrusylkän takaa lohkoon stanssatun pitkän koodin... se on siis kuskin puolella, aivan lohkon ja vaihteiston yhtymäkohdassa vaakatasossa. sitten vaan kuuklailemaan, ja pistä nro tänne, jollain on kuitenkin semmonen opus josta sen tyypin ja koon voi selvittää.
     
  19. mörkö

    mörkö Gearhead

    Meidän 63 Belairin tikku on samassa kohtaa ja autossa on alkuperäinen 283....
    Impalan orggiskoneessa (sekin 283) oli tikku myös kuskin puolella.
    se kilahti ja tilalle laitoimme (tilapäisesti)?? 305 joka on noin 1976 yms.. siinä tikku pelkääjän puolella.
    mörköä kiinnostaisi ne orggis peltivanteet...
     
  20. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Tikun paikka löytyi kuskinpuolelta, ei siinä ole kun reikä. Putki ja tikku siis puuttuu. Tollainen numerosarja löytyi koneesta: 3970 010, tuotako impala67 tarkoitit? JA OSTETAAN TUOHON SOPIVA TIKKU JA PUTKI!

    Edit: Sain googlesta kalastettua tietoa et lohko on 350 vm 69-79...
     

Kerro tästä muillekin!