Bel Airit & Impalat harvassa?

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

1. Bluestone

Bluestone Gearhead

On leivottu tehtaalla ihan, en tarkkaan muista mutta noita puskureita on tehty useammassa tehtaassa ja kaikissa ei ollut altaat niin isoja että olis mahtunut kokonaisena kromattavaksi, tjsp. Puhuttiinko noista yksiosaisista "california puskureina"? Niin ja sitten vielä ne "canada rungot"...

2. 59Kingswood

59Kingswood Gearhead

...

Muokattu: 9.1.2020
  3. Kalu

Kalu Gearhead

Melkein parikyt vuotta sitten nuorena ja hölmönä (aiheeseen liittyen teidän mielestähän olin silloin nuori ja viisas) oli pari x runko letukkaa ja silloin olin ainakin siinä uskossa että yksosaset puskurit ois ollu kanukki versioita? Tosin toi kalifornia mainintakin tossa pisti vähän miettimään, mutta kyllä mä kuitenkin annan ääneni kanadalle...

4. Bluestone

Bluestone Gearhead

Tarvikekaupat jotka myy (uudelleen kromattuja) puskureita mainostaa yksiosaisia "california" bumpereina. Mulla oli yksi 63 ss impala missä oli tuo eri runko, en muista yhtään missä se oli kasattu. Sen rungon alapuoli on sileä, eli siinä ei ole pitkittäistä saumaa ja oliko myös taka-akselin jälkeinen osa umpinainen, ei kyljestä avoin C-palkki?

5. xarper

xarper Gearhead

Vielä ois hakusessa vänkärin ovi -69 2d ht.

6. Jussi289

Jussi289 Gearhead

En nyt edes vielä vilassu, mutta miten tossa kuusnepassa on kattoverhoilu sivusta kiinni? Lähinnä sillai teoriatasolla, onko edes etäinen mahdollisuus saada ehjä vanha alkuperäinen irti ja takas kiinni? Windlacet pitäs vaihtaa ja se ei oikeen onnistu muuten siitä ylhäältä.

7. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Kattoverhoilu näyttäs olevan ihan ilman mitään apuvahvikkeita tungettu vaan reunapellin piikkeihin kiinni, kuten arvelinkin. Ehjänähän se ei sieltä lähde kun taittamalla ne pellit mutkalle. Mitenköhän ne pellit on kiinni? Kovin tiukka ei tunnu olevan.

8. tzampy

tzampy 3rd gear

-67:ssa oli ne peltiset lipareet ruuvilla kiinni korissa.

9. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Hyvin vois olla, sen verran hölpästi heiluvat väännellessä.

10. Jummijammi

Jummijammi 1st gear

Nyt on pähee! :cool: kenen tää on??

11. Seevu

Seevu Gearhead

Nykyinen omistaja lukenee ODta, nimimerkkiään en muista. Vinkkaan hälle. Omistin tän yli 10v. sitten ja kyllä on pois myynti kaduttanu katkerasti! Niin katkerasti jopa, että piti ostaa itelle uusi :D

12. impala-63

impala-63 Gearhead

-62 kattoverhoilu muistaakseni on kiinni niissä rautatangoissa ja ne päät on pellin hahloissa. Reunat on nitojalla niitattu sellaiseen huopaan kiinni. Itse tein uudet ohuesta puurimasta kun ne tuli paloina pois.

Mikä on windlace?

13. jart$u

jart$u Gearhead

En tiedä onko tää enää ajankohtainen, vastaan kuitenkin et viimeinen passengerletukka manuryypyllä oli -62 chevyII neloskoneella.
    Edeliin saa muutossarjan sähköhörpylle alle satasella, laitoin syksyllä omaani sellasen. Suosittelen.
    Ja toi 360 dual-port tekee 327:n aika janoiseksi. Ainakin yhes tapauksessa kulutus putos 1,5l/satkulla kun vaihdoin sen vakioimariin. Edelin 2703 on myös hyvä vaihtoehto.

Jussi289 tykkää tästä.
  14. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Reunat on näkyjään taitettu sinne reunapellin taakse/väliin ja piikeissä kiinni, vähän kuten pelkäsinkin. Turha yrittää saada vanhana pois vääntämättä sitä peltiä ulos mutkalle.
    Windlace on se oviaukon kangaspunottu reunapalluranauha.

Camino'79 tykkää tästä.
  15. Jonimac

Jonimac Gearhead

16. 1purehell

1purehell Gearhead

65:sen kuskinpuoleista quarter panelia kaipailen edelleen. Uusikin käy, jos jolle kulle on jäänyt sellainen nurkkiin. Edes siitä kantista alaspäin.

17. chevy van77

chevy van77 3rd gear

eikös konekorjaamo Marjakankaalta sellanen löydy,olen ainakin niiden sivuilla niitä nähny

18. nyty

nyty Gearhead

Itse tilasin trade partsilta kuskin puolelle,389e kotiin tuotuna.
    Ja pienempi pala tais olla alta 200e ja pk päälle.

Muokattu: 18.12.2019
  19. tzampy

tzampy 3rd gear

20. mörkö

mörkö Gearhead

Mörön perhe kaipailee vieläkin kuskin etuoven paneelia vuoden 1965 4 dee Impalaan. Moisia ei oikein Jenkkilästäkään saa, joskus oli uusia myynnissä mut nyt tehty sarja vissiin kaupattu loppuun..:(

Ja Rouva Mörön 1967 4 dee Impala kaipailee b-pilar trimmejä ja ikkunoiden (etu ja taka) kromilistoja... Kiinnikkeet on jo:D
    Yksittäisetkin kelpuutetaan, joitain tuli auton mukana.:p

Kerro tästä muillekin!