Bemarikuskit puskurissa kiinni koko ajan!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja poekonen, 3.7.2011.

  1. MGB GT V8

    MGB GT V8 1st gear

    Siis oon aikasta vanha bemarikuski E28:lla 22v ja sitä ennenkin suht tehokas USA Volvo.
    - Viimeisen 4v aikana hävinny 5 kertaa kisassa joista 3 muita bimmereitä - niin siis "maakaasutyömatkakinnerilläni".
    - Yks 4-vetomaasuri lähti kisaan valoista kun mulla oli peräkärry ja rojua mukana, tosi tarkkaa et ehin sen keulan eteen ennen kaistan loppua = tosi pönttö, näkihän se tilanteen!
    - Olen niitä 90% joka pilaa kaikkien - myös muun merkkisten kuskien maineen ja jota kaikki kukkahattutädit jahtaa...
    - Takana n. 1,5milj. ylinopeuskilometriä + 500tkm.
    - Nykynen kinneri E28 M5 vetää soralla enemmän kun mun kantti kestää, asfaltilla ei ongelmia kun muistaa ettei kaarteessa lämää.
    - Nii siin sivupeilissä lukee "Objects in the mirror are looosing".
    - Koskaan jonon 1+ vika - kauaaarr.

    Et tällästä (vanhaa) porukkaa...
     
  2. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Kohta varmaan keskusteluun osallistuu joku nissan 200sx-omistaja joka on turbottanu 800 heppaa ja..hohhoijaa,lähtiköhän tämäkin keskustelu lapasesta?? :D
     
  3. downtown

    downtown 3rd gear

    mulla on sevivanissa syötöt kohillaan ku vettää lämän tiskiin niin tullee kyllä semmosta mustaa kankia niistä kahesta rööristä takapyörantakaa ettei taaksesa nää ku kattoo sivupeileistä:rotfl:
     
  4. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Musta savu on voiman merkki
    http://www.youtube.com/watch?v=oo2RqByhAfM
    http://www.youtube.com/watch?v=kH9kKYz0 ... ature=fvwp
     
  5. ASENTAJA

    ASENTAJA Gearhead

    Toiset huomaa liikenteessä asioita toiset ei, mutta ajaa sitten omasta mielestää kuinka tyylikkäällä, mahtavalla, nopealla jne.. härvelillä, niin käyttäytyä pitäisi osata.
    Kyllähän tietynlaiset ihmiset tekee tietylaisia valintoja ja yksi suurimpia on auto ja varsinkin sen merkki.
    Suurin osa vaan joutuu ajaan jollain autolla, eikä sellaisella millä haluaisi, koska lompakko ei ole tarpeeksi paksu.
    Se että se oma merkki on muka parempi, perusteltuna järjellä tai varsinkin tunteella on todella loputon suo.
    Sehän on kuin musiikin makua yrittäisi vaihtaa toisen puolesta tai olla jotenkin parempi, kun on muka parempi maku.
    Toki moni ajaa sellaisella autolla, kun kaverillakin on, kun ei osaa/pysty itse valitsemaan oma maun mukaan.
     
  6. Ola Pallonivel

    Ola Pallonivel 1st gear

    Siis onko ne bemarikuskit ääliöitä vai kuka, kun tätä
    topiccia lukee....? "Vedän niinku diisselisavuu koko tienoon
    täytee ni perkele ei roiku perseessä...", Jep! Vedä pakki päälle
    vauhdissa, toimii paremmin tolla samalla logiikalla.
     
  7. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tää on justiin niitä topicceja mihin voi pienissä lomakaljoissaan osallistua parilla kommentilla,ihmettelen miten tämmösiä juttuja ihan selvinpäin viittii jauhaa.. :rotfl: :rotfl: ..Eikä oo ainoo tän kaltanen topicci tällä foorumilla...Kasvakaa ny perhana aikuisiks..
     
  8. Motor & Parts

    Motor & Parts Gearhead

    Eiköhän noita perässä / takapuskurissa roikkujia ole automerkistä riippumatta mutta ei se kivaa ole kun joku hiillostaa takana koko ajan, Ainakin itse miettii jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen ni päällehän se takana tuleva tulee ja tulee niskat kipeäksi :cry:
     
  9. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Automerkistä riippumatta kaikki puskurissa kiinni ajavat on täysiä ääliöitä. Hetkellisesti sen ymmärtää, jos se odottaa vaan et tulis ohituspaikka ja menee sit ohi kun semmonen tulee, mut jos joku vitun vatipää vaan roikkuu puskurissa kiinni niin kyllä se sieltä jollakin täytyy karkottaa. Mää oon joskus, etenkin pimeän aikaan käyttänyt siihen tarkotukseen myös takatyövaloiksi katolle asennettuja lisävaloja
     
  10. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Kyllä täytyy sanoa,että Perjantaina meni Kalajoelle tästä ohi tota Bemari porukkaa niin aivan vitunmoisia ääliö ohituksia eikä vastaantulijoista/sulkuviivoista välitetty paskaakaan.Vastaan tuli pitkä autoletka joista kaikki joutu väistään pientareelle,ku oli 3 autoa rinnan
    tiellä näitten teiden ritareitten takia.

    Piestä pitäs ni menis oppi perille näilleki töyhtöhyypille.

    Tommosia nuoria tukka hyvin tyyppejä joilla pääasia näyttää kuinka Bemari kulkee ja ajetaan ,kun pulloperse siat.

    Viranomaiset sais lopettaa koko vitun pimperi partyn ennen ku kuolee lisää porukkaa.
     
  11. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Keskisuomalaisille on tuttu semmonen kun petomäki.Viimeks ku mentiin jämsään,meiän edessä oli n.kilometrin jono,jätettiin väliä edellä ajavaan.Tuplasulkuviivoilla vetää ohi semmonen kolmoskoppanen golffi,alla jotku 165 renkaat pinnakapseleilla ja vihreeks maalatuilla takavaloilla...Eikä se vielä riittäny,kaveri näytti keskistä ja käänty kilometrin päästä äänekosken kylälle...Meinattiin ihan tosissaan ajaa perään ja pistää pojua otsaan.Oltiin kuitenkin aikuisempia...
     
  12. mke77

    mke77 Gearhead

    ei tääl päin nioinkään bemarit enää....mut audi kuskit :mad:

    ja hyvi usseest o joku tietokone-nokia-inssin näköne n.40v puikois??

    ..niil o ihme pätemise tarve...voi olla et o a6-v6-3litraa tilavuus...mut silti ihme vimma änkee johonki auton mentävään koloon...ja sit poistuu paikalt seuraavast liittymäst :eek:

    nyt 2vko takaperi jus simmone auto espoo-salo välil ohitti meijät 3:me kertaa :eek: :eek: kävi vissiin tyhjentää päätään joka rampilla?
     
  13. Mr_ilez

    Mr_ilez 2nd gear

    Jos joku merkistä riippumatta roikkuu perässä käyttäkää takasumaria tai väläyttäkää jarruvaloa pari kertaa. yleensä siitä ymmärtää jättää välimatkaa. Eri asia tietysti kaikki idiootit...
     
  14. TurdusMerula

    TurdusMerula 1st gear

    En tietenkään. Mutta luulen, että tähän ketjuun kirjoittaneilla kotipoliisien ja kukkahattutätien herrantertuilla on harvinaisen heikko itsetunto. Provosoituminen liikenteen joukossa kuulostaa lähes automaattiselta ja kanssakulkijoiden "kouluttaminen" kiukunpuuskassa on lähes primitiivireaktio.

    Kateuskortti on aika pikkusieluinen tapa keskustella, vaikka ah, niin yleistä harrastepalstoilla. Jään vielä odottamaan Godwinin lain toteutumista.
     
  15. Le Sumo

    Le Sumo 1st gear

    "Piestä pitäs ni menis oppi perille näilleki töyhtöhyypille.

    Tommosia nuoria tukka hyvin tyyppejä joilla pääasia näyttää kuinka Bemari kulkee ja ajetaan ,kun pulloperse siat. "

    Jep puhut asiaa, motarilla saa ajaa 120km/h ja joku räkänokka Bemarilla perseessä kii ja pitää silti päästä ohi, vaikka mun edessä on autojono enkä voi ajaa kovempaa.

    Ja ne autot, joilla noin ajetaan ovat mun havaintojen mukaan BMW, Audi ja SAAB. Joku syyhän siinä täytyy olla, että ko automerkkien omistajat käyttäytyvät noin. Sinänsä varmasti hyviä ja laadukkaita kertakulutushyödykkeitä kaikki.
     
  16. jake74

    jake74 1st gear

    kaverilla oli sainzi mallin celica ja se huomas saman pemari ilmiön. eihän tommosella pemarilla mitää jakoja oo virtetyn sainzi celican kans :lol:
    mitä isompi pakoputki on ni sitä enemän on pemareita roikkumasa perässä.

    mä tein fx corollaan puskurissa roikujia varten pikku jipon. käänsin takalasin pissapojan suuttimen osottaa taakse päin ja siitä ku ruikaili välillä ni tulihan sitä rakoa :lol:
     
  17. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    :eek: olisitte menny vaan... olis saanu pojut kullanarvoista oppia elämästä :mad:
     
  18. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Kävin eilen Salessa ostamassa kotiin maitoa ja makkaraa. Takanani seisoi melkein tappituntumassa seuraava asiakas, ahdistuin ja ärsyynnyin. Varmasti bemarinomistaja ajattelin. Päästin kaalisoppapierun niin johan jäi taaemas...
     
  19. jknR

    jknR Gearhead

    Vittu mitä itkemistä. Pitääkö niihin valoihin jäädä nysväämään niin että toiset autoilijat joutuu pemarilla työntämään takapuskurista vauhtia? :poff:
     
  20. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Hähhähhää, eilessäiltana työnsin pemarilla jostain jenkistä ohi Loimaan paikkeilla, kupeksi 60km/h, rajotus 80. Sen rattorin ohituksen jäläkehen kun se vielä jäi kuppaamaan keskiviivan päälle nin näytin pakoputkia aika äkäseen. Kaikkia perkeleen joutilaita sitä tuola maantiellä näkee ruisailemassa. :eek:
     

Kerro tästä muillekin!