Bensaa venäjältä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Projektipäällikkö, 22.5.2008.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Näytänköhän mä sitten kroonisen persaukiselta kun eivät mulle oo mielinkielin:p
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Todnäk :D 20v venäläinen äitipuoli hmm. Todnäk imis muutakin kuin isukin vähäset rahat.
     
    mikkis83, Sierra ja palontie tykkäävät tästä.
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oli nopein tankkausreissu,2:50min ja mulla matkaa rajalle 113km.Oli tullut uusi sääntö valtakirjalla autoa kuljettavalle.Valtakirjassa pitää olla Omistajan PASSIN tietoja:D

    [​IMG]
     
  4. stana

    stana 3rd gear

    Olen ymmärtänyt että joku muukin virallinen todiste käy, kaikilla kun ei passia ole.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Just eilen kirosin kun on tosta ollut juttua ja silti porukka sählää kopilla. Ja kaikki käy jotain kummin kaiman pojan firman nimissä olevaa autoa tankkaamassa ja :wc:
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    En mä oo kuullut missään että valtakirja passitietoineen pitäis olla yksityisen omistamassa autossa mukana.
     
  7. Anteeksi nyt kun kyselen asiasta mitään tietämättömänä.
    Onko niin että ihmiset käy ryssissä tankkaamassa autoa?
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    yeeaap!
     
  9. paja1

    paja1 Double Gearhead

    No nii,kohta lähtee :D haen popcornia
     
    Nyypäle66, Karpov ja palontie tykkäävät tästä.
  10. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    Eiköhän siellä nyt " tankata " ja tyhjennetä omatkin tankit ennenkuin Suomeen paltaan ...
    Kuulemma on edullista , mutta saahan sitä Casoa j a purukumia Suomestakin ...
    En ole käynyt " tankilla " .
     
  11. stana

    stana 3rd gear

    Eikös passijuttu tullut ihan pari viikkoa sitten valtakirjaan?
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Saa juu ja osiakin saa Suomesta. Pakko ei ole ihmisen säästää tai ostaa halvemmalla mitään.

    Itse olen näitä paskoja jotka hakee sen 55snt litra maksavan bensan Venäjältä Suomen 1.6€ sijaan.
     
    mikkis83, viikinki75, stana ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ite kävin n.1kk sitten viimeksi,ja kun toi rahoitusfirmagate alkoi,niin taisin tätä kysyä täällä tosin en muista varmasti.
     
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Omalla autolla kun menee, ei pitäisi olla ongelmia( tai siis muutosta entiseen) ;)
     
    mikkis83 ja Nyypäle66 tykkäävät tästä.
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei olekkaan.
     
  16. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    sama juttu,eilen viimeksi,92 litraa 95 okt 56 euroa,osat tuli rokkiautosta,koska palkat ei nouse ainut mahdollisuus on säästää kuluissa.sitä paitsi se itä bensa ei ole samanlaista paskaa kuin suomen nyky kura,voi olla tankissa puolivuotta ja sahat,leikkurit,lingot lähtee vaivatta eikä ole paska onkelmia kaasareissa.toiset maksaa enemmän esim polttoöljystä kun saa bonusta vaikka bonusten jälkeenkin jää litra hinta korkeammaksi kuin toisella,eipä näitä tarvii tyhmän ymmärtää.voipihan vaan ajella jenkeillä eikä pitää tallissa,se riittää.
     
    Karpov, stana ja palontie tykkäävät tästä.
  17. EI se ihme että meikäläinen on köyhä, kun ei ole koskaan hakenut halpaa kaljaa ruottista tai eestistä ja lähes ilmaista bensaa Ryssistä.
    venäjällä en ole käynyt kuin hitsaushommissa Siperiassa ja murmanskissa ja ihmetellyt silloinkin sitä että kaikki on paskaa mitä siellä on, paitsi ne kamat mitä täältä on sinne roudattu myyntiin.

    Nyt selvisi miksi täällä ollaan reilusti itärajan pinnassa asuvia köyhempiä, me perhana hävitään kaikki rahat tankkaamiseen....
     
  18. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Tärkeä kommentti.
     
  19. urho3

    urho3 Gearhead

    Ihmiset käy ostamassa tuotteita ulkomailta,jotkut ostaa sen kotimaasta ulkomailta tuotuna. Ei se sen ihmeellisempää ole. PS äiti kasvattaa omat kurkut takapihalla.
     
    mikkis83 ja Nyypäle66 tykkäävät tästä.
  20. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Hitto. Mä unohdin ostaa halpoja vesimelonia :(
     

Kerro tästä muillekin!