Bf Goodrich vs Cooper

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja dodgeman, 25.11.2018.

1. Slant Sickness

Slant Sickness Double Gearhead

Google löytää niitä mm Vannetukusta ja Kärkkäiseltä. Mä ostin omani jälkimmäiseltä. Vannetukusta on liikaa negatiivisia palautteita, jotta kokeilisin heidän palveluitaan.

2. Concarne

Concarne Gearhead

Omat Vitourit ostin Espoosta Suomenojan Rengasmarketista:https://www.tekno-rengas.fi/yhteystiedot/ Pyysin tarjouksen sähköpostilla ja oli muistaakseni halvin mahdollinen paikka tai ainakin lähellä sitä. Olen muutenkin ostanut tuolta paljon, on palveleva yritys.

3. Vallu 426

Vallu 426 3rd gear

Itse ostin Nankangit Trans Amiin, etu 215/60/15 , taka 255/60/15 Vannetukusta.
    Edullinen hinta ja toimii aivan loistavasti.
    255 olis ollu Cooper n.250 eur/ kpl, sama koko Nankang hinta 89 eur/kpl.
    Vanhat oli Cooperit,eroa en kyllä huomaa.Onpahan varaa poltella,jos sille tuntuu.

4. toyopet

toyopet Double Gearhead

750 mailia ajettu Vitour Galaxy, paistoleima viime vuodelle. Paikallisen rengasliikkeen kautta.
    Joo, kyllä sillä on pari kertaa kumia yritetty polttaa mutta ei nyt sentään ihan yhtenään ja muita renkaita on, millä on polteltu enempikin ja silti on pintaa.
    Toinen on ihan kelvollinen.
    Ekan viikon muutaman kymmenen kilometrin jälkeen alkoi huomata tuon kulumisen, oli apparin puolella takana. Vaihdoin sen samantien toiselle puolelle, kuluminen jatkui. Nyt piti vaihtaa vanhat generalit alle, kun tuo, vaikka kuvassa merkki ja urat näkyy, niin on käytännössä siloinen.
    245/60r15 ja cutlass cruiserin alla.

Pitäisi jostain löytyy kohtuuhintaiset ja ulkonäöllisesti kelvolliset 17" vanteet, niin renkaat olisi paljon halvempia...

5. Ford67

Ford67 Gearhead

Aika kallis tarjous oli Cooppereista:odeek:, 170 euron nurkilla äkkiseltään näyttäs muualta saavan 255:set. Eivät halunneet ehkä myydäkään? Nankangit oli kyllä hemmetin halvat taasen toimiviksi....

Cooperit tuli ostettua uutena n. 10 v sitten Niemensivulta Rancheroon, ja Goodrichit tuli toisen auton alla valmiina. Vaikea vertailla kuluneita keskenään, mutta Cooperit tuntui paremmilta hitusen.

Kohovalkokirjaimet renkaissa on mulle must, ja vintage muskeliautofiilis:odcool:. Teknisesti varmasti parempia uudemmat, mutta ei nuo varsinkaan tuoreena huonoilta ole tuntuneet perusajelussa....

6. julmajari

julmajari Gearhead

tilasin just Cooppereita grip500.com,ista tuli muutamas päiväs, makso joku vähä yli 90eur kpl,
    235/60/14

Kerro tästä muillekin!