Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. StoneSour09400

    StoneSour09400 3rd gear

    Tätä ja vip proggista tulee seurattua facessa, tää ketju tosiaan heräs henkiin kun tuli toi face juttu esille! Tohon datsuniin, vissiin joku viritys pajan tuotos? Tuleeko toi bilika ns.valmiina pakettina pokalle vai palikoina?
     
  2. Joni P.

    Joni P. 3rd gear

    Tuo Alpha 12x on "bolt-on" -turbokitti kyseiseen moottoriin.
    https://www.forgedperformance.com/store/product.php?productid=23631

    Noilla tehoilla on kyllä väkisinkin jo moottoria ja voimansiirtoakin päivitetty kymmenillä tuhansilla euroilla.
     
  3. 440

    440 Gearhead

    :cool:Pitää tehdä aikamatka syntymävuoteni streetoutlaw ajoihin :rolleyes:
     
    Vuokralainen tykkää tästä.
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    hyvä tatsuni:odwink: tuleepihan haastetta?
     
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Seurasin aikoinaan vierestä, kun 72 Carinaan yritettiin saada dynoleimaa, olisko maximi ollut luokkaa 180 heppaa, en muista, mutta kun dynokäppyrä näytti 330 kaakkia, alkoi downshiftaaminen, sytkä myöhäiselle, ahdot alas, ja kun mikään muu ei auttanut, löysättiin kaasuvaijeria lopputulokseen päästäkseen. Tämä rikos on vanhentunut 20 vuotta sitten, mutta mitenkäs tänä päivänä leimataan autoja, joiden käyrässä on nelinumeroinen lukema? Itse pidän kovastikin persoonallisista, vinkuvista ja tuhisevista turboautoista, mutta miten niiden laillisuus? Tarkoitan siis periaatekysymystä, jos maksimiteho voi olla vaikka 200 heppaa, ja lapussa seisoo 1600 konia, niin miten katsastusmies asiaan suhtautuu.
     
  6. three hundred

    three hundred Gearhead

    Ikuinen purnaus alkaa.... ei vissiin ole vakioautojen sarjasta kyse???
     
  7. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja koska on radalla eka pro mod, johon on ruuvattu appiukon nissanin kilvet?? Jos tehot alkaa olla 8 x otteeseen verrattuna, alkaa homma haista siltä, että mitä suurempivääryys, sitä parempi loppunopeus.
     
  8. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ja ennen isompaa kitinää, miten tuo tehomäärä perustellaan katsurille? Itelleni on aivan sama, paljonko tehoja on, mutta teknisessä mielessä haluaisin tietää, mikä on muuttunut 20 vuoden aikana.P.s tuo Datsunin tehomäärä ei liene mikään salaisuus, kun sen olen täältä lukenut.
     
  9. three hundred

    three hundred Gearhead

    Niin.... Eikös tää ongelma ole myös F1 autoissa ja tiimeissä.rajoituksia on mutta toisilla on tietotaitoa ja rahaa enemmän kuin toisilla tiimeillä! Ja sekään ei ole vakio sarja.. Kumia vaan katuun
     
  10. Herje

    Herje Double Gearhead

    Eihän se ole kun kahdet eri säädöt. Eli tieliikenteessä ne sallitut hummat ja radalla sitten sen verran kun kiukaasta irtoaa löylyä. :odwink:
     
  11. GBS

    GBS 3rd gear

    Jos vaikka vahigossa on menny dynolukemat sekasin jonkun toisen kanssa....:rolleyes:
    En tietenkään yllytä ketää moiseen vääryyteen.
     
  12. StoneSour09400

    StoneSour09400 3rd gear

    Vissiin koneessa pysyy samana kaikki sisäpuoliset rojut, siis jos oikein ymmärsin? Melkonen laite kyllä! Toki joo tossa kohtaa varmaan laatikosta ja perästä menee palikkaa vaihtoon..
     
  13. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Niinpä.

    Kun viitsisivät edes ketjun ekan viestin lukea.
     
    three hundred tykkää tästä.
  14. pts

    pts 2nd gear

    ei ole tuo tehojen tiputtaminen nykyruiskuilla ollenkaan hankalaa esim "blacklist bmw" 823hv max teho pystytään tiputtaa 204hv ihan vaan ohjelmaa muuttamalla. sytytys ennakkoa muuttamalla saa tehot tippumaan mistä vehkeestä tahansa mutta eri juttu kauanko se pysyy sitten nipussa :) ja tietenki mitenkä on hukkaportin toimivuus että saa ahtopaineet tarpeeksi alas on aika oleellinen juttu ahdetuissa moottoreissa.
     
  15. XJR

    XJR 3rd gear

    Kyllä niissä on omat palikat noille tehotasoille, joko 3.8 litraisena tai 4.1 stroukkina:
    https://www.amsperformance.com/cart/ams-nissan-r35-gt-r-vr38-alpha-3.8-race-engine-upgrade.html
    https://www.amsperformance.com/cart...n-r35-gt-r-4-1l-stroker-race-short-block.html

    Nythän nuo nopeimmat katu GTR:t tuottaa 2500hp lähes 70PSI:n ahdoilla ja kulkee vartin 7.3/204mph.
     
    Muokattu: 14.1.2017
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    Nostan peukut aina kaverille, joka kutittaa auton moottorista 1700 hevosvoimaa, mutta iso respekti tulee sille, jolla lukee tuo lukema otteessa.Isäukolta muuten perin huonoj
    en silmien lisäksi jonkinsortin rehellisyyden urheilussa ja korttipelissä.
     
  17. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kait nyt itsekin ymmärrät, että ei ole mahdollista. Ainakaan jos ei ole rekisteröity kuorma-autoksi.

    Mitä tuota selvää asiaa inttämään.
     
  18. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Säännöt on ekalla sivulla ja sen perusteella kyllä voi ajaa promodilla tai vaikka nitro kepillä.
    Hienoa jos nissani lähtee mukaan leikkiin.
     
  19. Larry

    Larry Double Gearhead

     
  20. Joni P.

    Joni P. 3rd gear

    Katsastuskonttorin valintaan tulee kiinnittää erityisesti huomiota.
    Vanhoilla autoilla ei mitään paniikkia, vähäpäästöisillä saakin sitten jo olla tarkkana, niihin kun ei saisi tehdä käytännössä mitään mikä voi muuttaa päästöjä (putki, lastu, filtteri, cooleri. Kaikki kielletty)
     

Kerro tästä muillekin!