Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    nimeä edes yksi maailmanhistoriasta jopa kaikki kriteerit täyttävä , kriteerisi on aika pride ;-)
     
  2. max

    max Double Gearhead

    Mengele.Kukaan ei sille pullikoisi,koska siitä seuraisi muutamia kokeita.
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Josefin isä oli konepaja yrittäjä (Mengele Agrartechnik Ag) joka halusi pojan jatkaa.. kutsui aatun hermannin ja muutaman muun pitämään puheita firman pikkujouluihin etc...itse Mengelen kokeet oli täyttä humpuukia ja naurettava ukko...jolle nauroi jopa ammattipiireissä keltatähdetkin...
     
  4. Whitey

    Whitey 1st gear

    Koitetaanpa lauantaina kahlailla altaassa valkoisella pitkäkatolla taas.
     
    Bomber#1 tykkää tästä.
  5. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Mulla on lauantaina vähän erikoisempi kuvio. Ekaa kertaa 5-vuoden aikana on sellainen tilanne, että joutuu puntaroimaan Listavetojen ja normi? elämän kuvioiden kanssa siten et listahommat jää toiseksi.
    Eli mun hyvän ystävän häät on stadissa lauantaina, klo 13.00 ja kuorma-autolla kun joutuu työntämään niin meikäläisen ajoaika Vesivehmaalla jää hyvin lyhyeksi.

    Toivotaan ettei sada ja ajattaminen alkaa heti klo.10.00. Jolloin pitäisi keretä ajamaan Blacklist #1 paikasta Hovia vastaan sitä ennen. Jos voitan Hovin niin hyvä niin, mutta jos häviän niin sit kaikki mahdolliset takaata tulevat kuskit saa mennä mun ohitse, jos siis saavat kyseiset haasteajot ajettu. Tällaisessa tilanteessa paska juttu mulle, mut välillä elämä on ja listalla pitää kaikkien nyt lauantaina päästä ajamaan mahdollisimman paljon.

    Eniten kuitenkin jännittää, että millaisessa kunnossa rata on vuoden tauon jälkeen?
     
    Shirley tykkää tästä.
  6. Hegemon

    Hegemon 2nd gear

    Huomenna taas vedetään. Kokoontuminen bl-varikolla klo 9:40! Katsotaan voimassa olevat haasteet paikanpäällä. Altaaseen tulossa ainakin muutama auto.
     
    jariha tykkää tästä.
  7. Blacklist kausi 2019 on taputeltu ja viimeisen eli Vesivehmaan jälkeen pakka sekoittui huolella, mikä on tietenkin hieno juttu.

    [​IMG]

    Kovimman nousun teki Sini Paukkuri Feeniks Dartilla ja lista näyttää nyt tältä aina ensi kevään ekaan BL-kahinaan saakka:
    Lista näyttää nyt tältä:
    1. Hovi
    2. Rantakari
    3. Paukkuri
    4. Lappalainen
    5. Mihail
    6. Uskali
    7. Roth
    8. Hallström
    9. Hirvonen
    10. Rimmi
     
    Larry, chevy van77, Herje ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. Nina

    Nina Gearhead

    Ihan mahvaa Sini
     
  9. Catiska

    Catiska Gearhead

    Kovaa tekemistä kaikilta. Rantakari Dusterillaan osoittaa tasaisuuden merkityksen. Vapari, katupikkulohko ilman mitään erityistä (paitsi osaamista) ja taas keikkuu kärkiporukassa!
     
    Sauma, SQ, pom ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. comp177

    comp177 Gearhead

    Rantakari vaan ei (jostain?) syystä suostunut ottamaan Sinin haastetta vastaan kakkostilasta..
     
  11. Catiska

    Catiska Gearhead

    Jos muistain säännöt oikein, Rantakari on oikeutettu ensin ajamaan haasteensa ykköspaikasta ja vasta sitten (jos häviää sen haasteen) joutuu ajamaan alempaa tehtyä haastetta vastaan.

    Ja sääntöjen mukaan Rantakari voi ajaa ykköspaikan haasteen vasta seuraavassa kilpailussa, niin eipä sitä silloin voinut tässä kisassa ottaa vastaan vaan Sinin haaste siirtyy myös seuraavaan kilpailuun. Eli, ensi kesään.

    Tämä siis minun tulkintani asiasta perustuen muistikuviini säännöistä. Eli, en välttämättä muotoilisi tekstiäni niin ettei jostain syystä suostunut ottamaan haastetta vastaan...
     
  12. comp177

    comp177 Gearhead

    mun mielestä säännöt ei kiellä ajamasta haastelähtöä jos molemmat halukkaita..
     
  13. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Tom of Finland?
     
  14. xarper

    xarper Gearhead

    Mutta mikään ei myöskään pakotakkaan ajamaan(?). Eli toimi ihan fiksusti siis?
    Eikai täällä kukaan oo muita miellyttääkseen vaan voittaakseen.
     
    Catiska ja Blower Camino tykkäävät tästä.
  15. comp177

    comp177 Gearhead

    Me oltiin ainankin Sinin kaa ajamas ! Varikolla patsastelu on varsin tylsää;);)
     
  16. Hyvästä syystä voi jättää haastelähdön ajamatta, esim auto hajosi. Jos ei huvita, se ei kai ole hyvä syy. En tarkoita että Rantakari olisi tästä syystä jättänyt ajamatta.
     
  17. mopster

    mopster Gearhead

    Joo mä olin siis haastanut Hovin joka ei halunnut enää ajaa kun ei ollut pakko, ja ymmärrän sen ihan hyvin, turha riskeerata pokaalia kun se oli jo ansaittu. Meidän haaste jäi odottamaan seuraavaan kisaan ja porukalla siinä racemasterin kanssa julistettiin kauden ykkönen ja kakkonen. Oltiin jo pois lähdössä siinä vaiheessa kun Sini tuli haastelemaan, ja kerroin Sinille mikä oli tilanne. Ei mun mielestä mitään epäselvää asiassa.
     
    Catiska, Mikkis, exchevelle ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Kiitokset järjestäjille, kanssa kilpailijoille ja katsojille BL-kaudesta 2019! Upeata oli olla mukana.

    Meillä katkesi lento Malmi #3:een, otettiin kone ja tehdään siihen vähän isompi "huolto" ja mietitään alustan säätöjä. Heitetään haaste Hirvoselle / sija 9 autolle jo nyt. Meidän tiimi on tulossa innolla kaudelle 2020 ja nythän toi rookie-kausi on lusittu.

    Tohon yo. keskusteluun, että kilpailu tässä on taustalla ja ylöspäin on kiva haastaa. Hovi voitti upeasti tämän kauden. Onneksi olkoon!

    Jaa, ajetaankohan Malmilla enää ensi vuonna lainkaan?
     
  19. Lasse73

    Lasse73 1st gear

    Huolestuttava uutinen tänää Helsingin uutisissa
     
  20. Lasse73

    Lasse73 1st gear

Kerro tästä muillekin!