Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Totta, korjataan ohilyöntiosastoksi!
     
  2. aik-gm

    aik-gm 1st gear

    ei sama auto mutta melkein. :pinup:
     
  3. F-body

    F-body Gearhead

    Kattelin tuota nykyistä top kymppi listaa, niin tuli mieleen että moniko noista on kaverien itse rakentamia? Eli motti ja muut hilppeet.
    Hauska radiojuttu. Aika pitkällä jenkkiharrastajasta oli toimittaja sähkö-auto cruisinkeineen.
     
  4. nikke

    nikke Gearhead

    Mietin kans ihan samaa, et mitä järkee noita on nykypäivänä rakentaa itse, kun markkinoilla on mitä hienompia/tehokkaampia laitteita, murto-osalla todellisista rakennuskustannuksista, ja ilman vuosien luomisen ja kokeilemisen tuskaa . :odroll:
     
  5. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Ne jotka on ite rakentaneet mosansa ja muut ovat ainakin mun silmissä ihan pro jätkii, muut on sitte rikkaita tai jotain jotain.
     
  6. josu

    josu Gearhead

    No perskules jos ei tunne motin lootan perän alustan ja moottorin kytkimen säätämisen saloja miten kaikki toimii tunteella ja mikä vaikuttaa mihinkin asiaan niin ei mun mielestä kannattas edes puhua jostain auton rakentajasta tässä lajissa.
    Tuskin täällä ihan pro ukkoa onkaan joka noista kaiken tietää kaikesta.tarkoitan jokaisen oman auton kohdalla niin asiat olisi hyvä olla jollain lailla hallussa kun stripille menee.
    Tuskin se auto kovempaa kulkee sillähetkellä on siellä puikoissa asioista tietäjä tai ei. Mutta seuraavaan lähtöön asiaan perehtyvä osaisi tehdä jotain muutoksia jotka saattaisi parantaa auton suorituskykyä
     
  7. 440

    440 Gearhead

    :eek: Voihan sitä kuka tahansa treenata vaikka kytkimen säätöä kotona,laita uuni 200 asteiseksi ja laita kytkinkamat sinne ja anna hautua 15min ja ota paketti ulos ja säädä vaikka heittokellolla kytkinyhdistelmä ensin suoraksi ja sitten ilmaväli siinä ohessa ja kun tämän olet tehnyt niin siirry sitten "katuauton" alle tekemään samat asiat "lähtöjen" välillä....ei ole helppoa vai mitä :poff:
     
  8. josu

    josu Gearhead

    No näissä blacklistan autoissa tuskin kukaan luistokytkintä käyttää.
     
  9. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Meille ainaki tulee ens kesäks maailmanluokan kytkinmies säätämää uutta PRO luistokytkintä 8) Voin kertoo ettei oo iha halpaa leikkii :poff:
     
  10. 440

    440 Gearhead

    8) Mites muuten saat vaikka 700hp tehot tiehen manuaali lehtijousiautolla ratakohtaisesti...sudittelematta :eek:
     
  11. nikkezz

    nikkezz 1st gear

  12. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Nyt ku laitettii jo kytkimestä kuvaa ni laitetaa vauhtipyörästäki :odroll: Ei oo muute kellää muulla :) 8) [​IMG]
     
  13. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Tuleeko muuta päivitystä dusteriin?
     
  14. Jupe

    Jupe Gearhead

    Massaa taitaa olla tässä osassa sen verran kevyesti, että taitaa olla vauhditon pyörä? :D
     
  15. josu

    josu Gearhead


    Lehtihjouset on jo tuossa vaiheessa sellainen lenkki joka ei tuon auton alustaan välttämättä kuulu toki saa aja ja säätää ja kokeilla ei sitä kukaan kiellä,toisaalta voi niiden lehtijousien tilalle/rinnalle laittaa jotain muutakin vaikka coiloverit,ei se luistokytkin mitään virheitä poista alustasta jos siellä on jokin päin honkia.
    On Suomessa varmasti joku saanut toimimaan lehtijouset hyvinkin ja paljon isommilla tehoilla, ei muuta kuin niiltä kysymään neuvoa.
     
  16. F-body

    F-body Gearhead

    Tuota luomisentuskaa oon harrastanut köykäsellä rahapussilla pitkään joskus aktiivisesti joskus vaan ajellen sillä mitä on sillä hetkellä. Nyt olis 12,6 vartilla 1,7 60 jalkaisella katuvarustuksella. Vuosien tuska on koettu ja kaikkea enemmän ja vähemmän tyhmää tehty kadulla ,stripillä ja tallissa. Niin ja sama peli jatkuu.
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Blacklistin kapinat lähestyvät ja uutta kalustoa pukkaa..., voi ne lehtijouset olla aika tekemätön paikka automaatillakin toisinaa mut onneks siihen on lääkkeitä. Jos vaikka lähtee liikkeelle vaan plenumin kaksilla spraybareilla, ajastaa sit kolme foggerisettii tulemaan mukaan vähän myöhemmin...
    [​IMG]
     
  18. 383

    383 Gearhead


    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: : :wc: :wc: :wc: :poff: :poff:
     
  19. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Ei me mitää alustoja(ainakaa ite) osata säätää. Ammattilaisilta yleensä pyydetää säädöt ja niillä mennää 8) Mut kyl me silti vissii ajetaa kovempaa ku josu :poff:
     

Kerro tästä muillekin!