Blazer 6.2l hukkasi hehkut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tappokinnas, 21.8.2011.

  1. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Kuvio on tällainen:

    Otin alipainepumpin pois, purin ja vaihdoin kalvon. Laitoin pumpun paikalleen ja starttasin auton, todeten, että nyt se tuulilasin puhallus toimii vihdoin.

    Sitten kun piti lähteä tien päälle, niin auto ei enää hehkuttanut kun starttasin. Motti oli sammuksissa varmaan 2 minuuttia ja kun virta-avaimesta käänsin niin hehkujen merkkivalo ei syttynyt, eikä kylmä kone tietenkään lähtenyt käyntiin.

    Solenoidit kuitenkin naksuu konehuoneessa. Eli kun laittaa virrat päälle niin naksahtaa ja kun odottelee toistakymmentä sekunttia niin naksahtaa taas. Ei kuitenkaan lähde käyntiin.

    Onko hehkut kyrvähtänyt vai olenko vain riuhtonut jotain irti kun hääräsin sen alipainepumpun kanssa? :lol:
     
  2. blazer k5

    blazer k5 1st gear

    Oot riuhtonut jotain irti??????
     
  3. savoa

    savoa Gearhead

    eihän pumpun johot oo irti.. huono liitos jossain... mulla teki oma blazeri joskus sitä et paluu putki pumpulta (pumpunpäällä) meni tukkoon (lasi kuula) sen kun paineilmalla putsas niin taas pelas..
     
  4. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Oli huono liitos vain. Hehkut ei saanut virtaa kun oli akulta tuleva liitin niin hapettunut uusi tilalle ja taas rokkaa. :D
     

Kerro tästä muillekin!