Blazer pakuksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BowTie81, 3.6.2005.

  1. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    Onko mitään mahdollisuuksia muuttaa 90 luvun alussa tuotua blazeria pakuksi? Eli auto on tuotu alennetun autoveron aikaan ja on henkilöauto.
    Millasilla eri neliveto systeemeillä noita on muuten olemassa? Onko kaikissa alennusvaihteisto ja lukot edes taka-akselilla? Pääseekö 6.2:lla alle 10l/100km?
     
  2. mjsaari

    mjsaari 1st gear

    Minulla vie K5 Blazer seka-ajossa 14l/100km ja pelkässä maantieajossa 12.5l/100km

    Ymmäertääkseni noin nuorissa ei pakuksi muuttamminen enään onnistu
     
  3. niemikko

    niemikko 1st gear

    Miksi pakuksi? kaksipaikkaisena tietty halvempi d-vero mutta kovaa penkkiä ei saa... ja 80 lätkä...
    Käsittääkseni (oma mielipide) sen pitäs noin käydä koska ne 90-luvun vaihteessa verovapaathan oli just kovapenkkisiä pakuja ja niistä ei saa henkilöautoa ilman veroa siltä päivältä kun on tuotu. mutta selvitä kunnolla akesta että ei tuu kauheita yllätyksiä postissa......
     

Kerro tästä muillekin!