BMW 700 LS ongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Heko, 31.8.2005.

  1. Heko

    Heko 1st gear

    Bmw 700 LS:n moottorin korjaamiseen perehtynyttä pajaa etsin edelleen, sekä myös uusia varaosa-"kanavia". Eli jos sattuu linjoille kys. automallin kanssa painineita niin vinkkejä otetaan edelleen vastaan. :oops:
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Eikös tämä bemu oo se pikkunen takamoottori häksätin?
    Pari semmoista aihiota on (ainakin oli) Tuolla Kankaanpään suunnalla.
    (Kankaanpäästä Karviaan päin)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onhan se semmonen.

    Aihioiden olemassa olon varmistamisesta olisin kiitollinen, ja yhteystiedot tietenkin kiinnostaa.
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Minäpä koitan ottaa selvää
    Varmistuksessa voi mennä aikaa, kunhan seuraavan kerran liikun siellä suunnalla voin käydä muistelemassa, että missä ne olikaan ...
     
  5. Heko

    Heko 1st gear

    Ok. Laittele sitten viestiä joko emailiin tahi tänne.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    BMW 700 LS -67

    Mulla olisi tuollainen lähes 100%:sti täydellinen BMW 700 LS -67 projekti myytävänä.paperit löytyy. Soittakaa kiinnostuneet 040-5501108
     
  7. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Yksi projekti oli myynnissä www.historicrallyclubfinland.fi, vaihdatteli sitä neljään vanteeseen, ei voi kallis olla.

    Se mottihan on bemarin moottoripyörästä lähtöisin; sen voi rempata helposti vaikka itse. Liikkuvia osiakin on puolet kuplan myllystä :lol:

    Tai sitten voi motoristien rompetorilta hyödyntää Uralien palikoita :rotfl:
    Tosin, ton pikkusen saa kulkemaan varmaan aika kivasti kun tuunaa uusilla bmw-mp osilla, tuplakaasareilla, korkeapuristusmännillä, moniventtiilikansilla...

    Vaikein osa siinä on se dyna-startti, jossa on samassa murikassa laturi ja startti. Googlaa netistä BMW 700 RS sivuja. Voitti hillclimb-kisoja ferrareilta ja porscheilta 60-luvun alussa...Ja on tosi coolin näköinen laite. Jees projekti olisi tehdä Ls:stä RS. prossatkin saattaisi riittää.
     
  8. Heko

    Heko 1st gear

    En löytänyt sitä enää tuolta sivuilta, olisikkohan jo mennyt?

    Dynastartin kanssa ei pitäisi tulla ongelmia, koska niitä mulla on jo nurkissa useita, eli kait siellä yksi ehjäkin täytyy olla. Mutta ongelmaksi mahtaa tulla mäntien löytäminen, mutta olen onneksi saanut jo yhden lupaavan koneistamo vinkin mistä kysellä. Niin kampiakselihan tuossa pitää kasata lämpimänä...odotan innolla sitäkin sohlaamista... :oops:

    Googletin:
    http://www.conceptcarz.com/vehicle/z6363/default.aspx
    Mutta tuossa väitetään että siinä olisi ollut rivikone ja sijoitettuna eteen... :odroll: Perustekniikka on siis ollut "sama" kuin vuotta myöhemmin v.1961 esitellyssä 700-sarjassa, mutta kori täysin erilainen?


     
  9. kalleilmari

    kalleilmari 1st gear

    Terve

    Olisi koko auto (BMW 700 Ls luxus v.64) myynnissä, jos kiinnostaa?

    T. Kalle
     
  10. B68

    B68 1st gear

    Sillä on hyvä ajaa sillalailla ettei oikein väännätä pienillä kierroksilla, koska siinä on kuula- vai oliko rullalaakerit kiertokankien alapäässä ja olikohan vielä runkolaakerit myös(tästä on 20 vuotta kun remppasin sellasen). Ja lohkossa on pienet reijät mistä öljyä ruiskutetaan männän sisään voiteluksi. Ne kun menee tukkoon niin menee heti väjäksi.
     

Kerro tästä muillekin!