Bonneville SSE -89

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Lepakko, 8.2.2003.

  1. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    Faijan uudessä käyttöpelissä on ajotietokoneen näyttö pimeänä. Vehkeeseen on vaihdettu alkuperäisen radion tilalle joku halpismankka, syystä tai toisesta. Näin ollen eivät myöskään ratissa olevat radion säätönamiskat toimi. Autosähkäri-kaveri lupasi lomalta palattuaan käydä Pontiacin sähköt läpi.Kyselenkin vähän taustatietoja, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia, ja jos on, niin mikä oli pielessä? Ynnä jos jollakulla on myydä kohtuuhintaan ko. Pontiaciin sopiva orkkis-soitin, niin tehdään kaupat.
    Kompassi-näyttö toimii niin kuin pitääkin, mutta varsinainen inforuutu on pimeä. Lisäksi jostain kuuluu ajoittain jonkinlainen varoitus-piippaus, siis kesken ajon. Mittaria ruuvailtu? Mankanvaihdon yhteydessä tyritty sähkötöissä?

    Muuten on soiva peli, nättikin. Käy ja kulkee mukavasti, varusteitakin piisaa. Ja äänikin on ihmeen murea ottaen huomioon auton suhteellisen tuoreuden ja vajaamoottoriuden.
     
  2. paxton

    paxton 1st gear

    aikoinaan mulla oli samanlainen auto samaa vuosimalliakin ja sama vika mittari kävi amerikanmantereella pyörähtämäs ja rupes pelittää muuten voisin sanoa autosta että paras auto mitä mulla on koskaan ollut myin auton kun sillä oli ajettu n.480000 km ja siinä oli pakoputkikin vielä alkuperäinen siis kertakaikkiaan hyvä auto. vähän on vieläkin ikävä.
     
  3. SV-1

    SV-1 1st gear

    Äijät puhuu vähän, mutta asiaa. Pontiacit on parhaita! ( voin jo tätä kirjoittaessani kuulla Mopar miesten päättäväisten vastalauseiden ryöpyn ). :smile:
     
  4. jaggi

    jaggi 3rd gear

    Muistuu mieleen vanha TM:mmä, vuodelta 89?, siinähän oli huippuvertailussa (9000,760,BMW
    Mersu) mukana tuo Bonneville, ja sehän sai murskahaukut.
    Kaikki oli perseestä, alusta ajokelvoton "kuin -64 dartti", varustetaso heikko!
    Loppukommenttina oli vielä"Harvoin nähtynä harakkakin on kaunis".
    Ja minä olisin ottanut vertailun autoista juuri sen!
    On vaikea uskoa että se olisi niin huono kuin tuossa testissä sanottiin, kommentteja?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No onhan se selvä että varustetaso on muka heikko, kun noissa muissa on lisävarusteet ruksattava listasta erikseen joten listat ovat pitkiä kuin nälkävuosi. Pontiacin (ja myös muiden Amerikkalaisten) lista kun tahtoo olla lyhyt kun siinä on "kaikki vakiona". Pontiacista muuten niin emännällä on ollut pari vuotta Grand Prix 3,1 -93 ja ollaan oltu tyytyväisiä. Itsellä on Moparin tuote (Ram van) ja kyllä siitäkin vielä auto tulee kun vaan kerkiää kaikki kuluvat osat vaihtaa.
     
  6. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    Pappakin on ollu Ponchoon oikein tyytyväinen, vielä kun saisi siihen näyttöön eloa, niin olisi entistä parempi kiesi. Itsellä jenkkiautokokemukset rajoittuvat näihin perinteisiin eli kasi, tomaatti ja takaveto + paritonnia rautaa. Pontiacissa on huonot M+S kumit alla, joten suorituskyvyn kokeilu jäi väliin, mutta olipas pitkästä aikaa auton tuntuinen auto. Ei tosin oma Volvo 745TIC juuri Pontiacin seurassa häpeä, mutta ovat hieman eri konseptilla tehtyjä autoja. Eniten yllätti tomaatin tosi vähäinen luisto, eihän se ole kuin murto osa näiden perinteisempien askien luistosta, siltä ainakin tuntui.

    Mutta: edelleen orkkismankka hakusessa, jos jollekulle on parempien hifien asennuksen yhteydessä jäänyt nurkkiin lojumaan.
     

Kerro tästä muillekin!