Boss Hoss

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Le Mans, 27.5.2012.

  1. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Ajokokemuksia tuollaisella? Kaveri sanoi ettäyllättävän hyvä vauhdissa mutta ei sovellu hiekkapinnalle. Ja jos onnistuu kaataa niin tarvitaan koko bandi nostamaan...
     
  2. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Ei oo kokemusta, mut kaikin puolin järjenvastainen laite ja lisäksi ihan helvetin ruma. Suurin osa Suomen Boss Hosseista taitaa olla Nettiautossa myytävänä, jonkun mukana ois saanut auton peräkärryn, millä laitosta voi kuljetta. Tästä voi päätellä, ettei kovin houkuttele ajamaan kyseinen prätkä. :wink: :rotfl:
     
  3. Blowcer

    Blowcer 1st gear

    Pakko myöntää että on aika huvittavaa kommentointia,
    (ei oo kokemusta mutta....)


    Se on totta että BossHoss on vähän erilainen ajoltaan ja rakenteeltaan kuin suurin osa pyöristä, eikä ehkä kannata ostaa ensimmäiseksi pyöräksi.
    Jokainenhan ostaa pyörän oman käyttötarkoituksen ja lompakon mukaan, eikä minua ainakaan kiinnostaneet toisten mielipiteet järjen vastaisesta laitteesta.
    BossHossin ostavat ihmiset joilla on yleensä kokemusta monista moottoripyöristä. Monelle ostoperusteena on moottori ! V8, 350- 600 hv!
    Moottorin vääntö ja pyörän paino tekee maantiellä ajon todella vakaaksi ja mukavaksi. Hiekkatiellä ajelu on vähän vaikeampaa kuin muilla vastaavan tyyppisillä, mutta pärjää kyllä. Polttoaineen kulutus on kyllä älytön verrattuna muihin, mutta mitä sitten, sen tietää kyllä jokainen ostaessa, onhan siinä V8.
    Pyörällä on helppo ohitella ja kaupunkiajossa pyörän painon kyllä huomaa mutta kaikkeen tottuu. Ei sen vaikeampi käsitellä kuin esim, Goldwing.
    Pyörän ulkonäkö on tietysti jokaisen oma makuasia, paremman näköisiä pyöriä on varmasti kymmeniä.

    Parasta Bosshossissa on moottori, paino, teho,äänet...lähemmäksi V8 tuskin pääsee missään vehkeessä :wink:
     
    Aslakki56 tykkää tästä.
  4. Geebe

    Geebe Gearhead

    Mä oon aina tykännyt ja harrastanut jenkkiautoja just siksi kun ne ovat niin järjenvastaisia laitteita.
    Ei Boss Hossiakaan tarvitse ajatella että se olisi hyvä moottoripyöränä tai absoluuttisen kaunis tai tarkoituksenmukainen.
    Harvoin järkevä ja kiva mahtuvat samaan härveliin, ainakaan mun ajatusmaailmassa.
     
  5. Sten

    Sten 3rd gear

    Pari kaveriani omistaa pari BossHossia per nuppi. Toinen niistä omistaa yksi pikkulohko ja yksi isolohko Hossi. Ja se Isolohko on todella janoinen. 18-20 litraa elikkä sillä pääsee noin 200 km tankilla. Aikamoinen ero ppikkulohkoon ja hän väittää että se isolohko on paljon vaikeampi ajaa kun pikkulohko, no siinä on 500 cidin kone ja aika paljon enemmän painoa ja vääntöä. Mutta ei ole oma kokemusta tommoisesta härvelistä kun itte ajaa Harrikalla ja on leikkikalun näköinen tuommosen vieressä.
     
  6. Aslakki56

    Aslakki56 1st gear

    Milläs sie kuljettelet pyörääs(jos on) esim. Talvella?
     

Kerro tästä muillekin!