Buick 340 5.6l

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ToNde88, 28.10.2016.

  1. ToNde88

    ToNde88 1st gear

    Moro.
    Mulle on tulossa tollanen Buick Special 1966 ja siin on toi 340 5.6l bensa v8 ja auto on seisonut vuodesta 1988 ladossa ja välillä aina käytetty käynnissä edellisen omistajan mukaan ja käy ihan hyvin mut joutuu varmaa vähä tiivisteitä ja öljyt vaihtamaan ainakin niin löytyykö siihen koneeseen hyvin osia vai kannattaisko nokalle heittää esim chevyn 350 koneen mielummin? Ja onks toi 340 5.6l moparin kone?

    Auto jätetty aikanaan seisomaan koska laatikko luistaa vaikka ne oli uusinut kytkimen nii saa nähä että onkohan itse laatikossa sitten jotai häikkää, mutta meneekö noihin noi tavalliset th350 ja th700 ja mitä niitä nyt on vai eikö ne sovi?

    Voi olla että joidenkin mielestä tyhmiä kysymyksiä mutta tää on vasta mun toinen jenkki vielä:D
     
  2. 4337

    4337 1st gear

    Älä suotta hyvää Buickin omaa konetta vaihda pois,osia löytyy kyllä.340 Buick moottorista löytyy kaksi versiota 220hp.tai 260hp.Tehokkaammassa 4 kurkk.kaasutin ja puristusta 10,5:1
     
  3. ToNde88

    ToNde88 1st gear

    Selvä asia! Hyvä tietää! Joo no tossa on just toi 2 kurkkunen mutta konetta on kuulema viritetty mutta omistaja ei muistanut mitä siihen on laitettu ku oli joku sitä edellinen omistajan tekosia.

    Kiitos vastauksesta!
     

Kerro tästä muillekin!