buick 58 364

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jalluvaari, 28.5.2004.

  1. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    löytyykö mistään buick 364 cid konetta, alakertaa, koneen osia, Dynaflow-vaihteistoa tai muita osia vm-58 buickiin. kaikki kiinnostaa. mistä edullisesia uusia koneen osia.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: jalluvaari 2004-05-28 18:41 ]</font>
     
  2. amalo

    amalo Gearhead

    Ruotsin puolelta kannattanee etsiä, usein näkee esim. Power-lehdessä naulapäitä myynnissä. Muutenkin tuon ikäiset Buickit on siellä sen verta suosittuja että osia löytyy varmasti eri malliin kuin suomen puolelta.

    Tuoltakin löytyy: usabil.nu
     
  3. ripo

    ripo 1st gear

    yv.
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    Kulutusosia (sytytyksen sälät, suodattimet yms) saa yllättävän mukavasti us-partsista.
    Sieltä saat myös tiivistesarjan, bensapumpun yms.
    Niveliä yms http://www.kanter.com

    Kannattaa laittaa vaikkapa Googlessa hakusanaksi "buick nailhead", etsiessä löytyy aika paljon remontti-tietoa, jos vaan Lontoon kieli sujuu.

    Kannattaa myös kokeilla http://www.aaca.org, sieltä löytyy Buick-foorumi sillä samaisella Lontoon kielellä.

    Onhan naulapää ollut jo 50-luvulla semmonen vehje ettei paremmasta väliä, kun poijjaat on laittaneet niitä rotiloihinsa. Siksipä voit ostaa sellaiseen uustuotantona esmes 3x2 tai 2x4 imusarjan. Niitä puolestaan ei saa ihan joka risteyksestä eikä ihan ilmaiseksi. Ja luonnollisesti vintage (hyvää vuosikertaa ts. aito vanha) imiksissä on enemmän munaa, väittävät. Mitähän v:n väliä sillä on? Ainakin Offy tekee uustuotantona, mutta myös Edelbrockin 3x2:sen olen nähnyt. Eipä vaan löytynyt www-sivuilta kun etsin.

    Mistäkö tämmöinen nippelitieto ja pätemisen tarve? No kun mulla on semmoisen samanlaisen koneen remontti työn alla. Se ei ihan pussihousukuosiin jää, mutta melkein. :grin:

    Ja mitä se sitten maksoi? Hehe, puolet enemmän kuin naapurilla!
    (Moneltakohan meni tää vitsi ohi...)

    Osat edullisesti? Jos harrastuksen pitää olla halpaa, osta Mopari. :grin:
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

  6. Otto

    Otto Gearhead

    Viitsitkös Jamantti katsoa niistä kirjoistas mihin muihin koneisiin k.o. runkolaakerit sopii. Ihan ja vain ainoastaan milenkiinnosta haluaisin tietää.
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei ne sovi muihin kuin 1957-1960 kaikki Buick 364 cid V8:t!!!
     
  8. Otto

    Otto Gearhead

    Ok. Mä vaan aattelin kun tossa sun kotisivulla oli enemmän tota off-road kalustoa, ett jos jossain sellasessa olis sattumalta samanlainen kuin näissä vanhemmissa.
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Joo, mut ne on ihan omansa! Mulla vaan sattuu olemaan noita STD-laakereita jokunen sarja varastossa....
     
  10. Otto

    Otto Gearhead

    Niin juu, tottakai sulla on sellasia, kun sun kaverilla on samassa tallissa... sepä juuri. :wink:
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    DA! Sepä se! Ei oo vaan edistynyt!
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Trolli? Lähetin yksityisviestin parista motista ja muitakin palikkaa löytyis.. Ei vastantannu.. Osaa löytyy (niinku sullakin) mutta ei niitä halvalla saa enää mistään. Nice try, eh? Viime kesänä forssassa tarjosin sulle ehjiä vilkunlaseja ja yhtä listaa mikä sulta puuttui, oisin päiksee vaihtanu yhteen listaan mikä multa puuttuu ja mitä sulla ylimääräisenä on. Ei tullu kauppoja ja nyt etit osia täältä halvalla. OK, saat noi puuttuvat osat multa halvalla, mutta paljon mun pitää maksaa sulle siitä yhdestä listasta??
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kenelles tää oli osoitettu?
     
  14. Otto

    Otto Gearhead

    Tais olla nimimerkki "jalluvaari"lle.



    Paljonko vaille baanakunnosta?

    Näin auton omistajan viimeksi '03 Powerissa. Hän kertoi minkä auton omistaa johon sanoin mitään ajattelematta että "Ai se Museo Rekisteröity Ritsa?" :smile:
    Tarkoitus ei ollut mitenkään loukata, ja sori vaan tälleen jälkikäteen... Onhan se hieno kiesi.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Otto 2004-06-04 16:56 ]</font>
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jmant kyllä se oli osoitettu (trollille?) alkuperäisen aiheen lähettäjälle. Ei sulle ellet ole sama??? Edelleen osaa löytyy ja ois tiedossa mitä en ite pysty ostamaan mutta.. mutta hän ei vastaa tx viesteihin, ei e-maileihin eikä muihinkaan.
    Edelleen sanon että NICE TRY jos täältä koittaa löytää halvalla. Varsinkin jos tietää mitä herralla jo varastossa on..
    Edelleen tarjoan sulta puuttuvia vilkunlaseja ja yhtä sivulistaa päittäin vaihtoon yhteen listaan mitä multa puuttuu.
    Tai jos ei, niin myyn edelleen noi halvalla sulle niiku mun periaate näissä ympyröissä on ja ostan muilta kalliilla sen mitä tarviin. No trähän on totuttu.. Saat vaikka ilmaisekseksi ja kaupanpäälle org ilmastoinnin osia mitä mulla on ja sun autossa alunperin ollut.Ja paljon muuta, mistä tiedät kyllä.. Ei ne miträän maksa sulle! Mutta mitä se yks yks listäpätkä maksais mulle??
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No niin.. Epäselvyyksiä, kiirettä ja väärä puhelinnumero. Nyt yhteydet kunnossa ja anteeksi pyytäen osat lähtee oikeisiin osoitteisiin.
     
  17. Wäiski

    Wäiski Gearhead

    Jaa-a. Bremerin Ykällä oli joskus vuosia takaperin ´58 Buickin (kaikki?) listat purettuna Suomessa, mutta en tiedä joko on aika tavaran kaupannut. Saattaisi hänen kauttaan muitakin osia löytyä. Missähän muuten lienee menossa minun entinen 364cid naulapää. Möin sen joskus vajaat 10v sitten Kuopiosta jonnekin länsirannikon suuntaan.
     
  18. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    kiitoksia vastauksista, hyvä kun apua löytyy näiltä palstoilta. bremerin listakasan jäljillä ollaan, on luvannut kaivella esiin, ainakin osa niistä on tallessa. hyvää kesän jatkoa kaille! maukkaita maileja! :odroll:
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Osa Ykän listoista kulkeutu mulle ja niin kuin sopimus oli niitä toimitin eteenpäin kelle Ykä oli luvannut. Hank sai listoja 58 Limitediinsä, Hkin kaupunkin Buickkiin meni maski ja jotain listojakin, ym ym..
     
  20. Otto

    Otto Gearhead

    Niin, mistäpä. Uusia osia tarttis.
    Tarttisin yhdelle pytylle tönärit, venttiilien jouset, niitten päälle lautaset ja lukot. Vihjeitä vastaanotetaan...
     

Kerro tästä muillekin!