Buick GS455 -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja coupedeville, 4.5.2003.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Ruotsissa nyt oli yleensäkin 70-80 luvulla tosi paljon muskeliautoja.

    Mulla on Wheels lehtiä vuodelta 79-80.

    Niissä on myyntipalstat täynnä muskelipelejä ja corvetteja
     
  2. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    mulla olisi viime vuoden amerikan reissulta tuliaisena kuvia hienokuntoisita -69 buick gsx prototyypistä ja -70 gsx:stä(ja myös gnx:stä) Jos kiinnostaa... Voin laittaa mailiin jos jotakuta kiinnostaa.
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    mulle kiitoooossss...
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Eikös sun autokin tullut ruotsista suomeen..ukin kautta ?
    siellähän on eräs harrastaja joka hakee aika paljon GSiä ruotsista....
    ja muualtakin...
    Noh 70 luvulla ruotsissa oli harmaatuonti aika ilmaista joten siksi jenkkejä tuli energia kriisin jälkeen paljon maahan muskeleja.
    Eräät svenskit jopa eli sillä että ostivat pilkkahintaan muskeleita ja myivät svenneille jotka tulivat käymään jenkkilään...

    Svenskeillä on aina ollut tyylitajua.....
     
  5. dean66

    dean66 Gearhead

    sitä kauttahan se on tullut, ja hyvä että tuli, onha se aika soma peli körötellä :D

    -a-
     
  6. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Penkoin vanhojenlehtien varastoa ja tälläistä löytyi vuoden-90 Powermagzinesta,jokohan tämäkin löytyy suomesta.
    Joku kertoi ..ukin tuovan kyseisiä malleja,en minä ole kuullut hänestä koskaan.Sen verran 455,sta että jos joku ei ole kokenut mitä kunnon vääntö koneessa heti alakierroksilta on,[​IMG]kokeiltuaan tätä tietää sen.
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kyllä tuo on juuri se sama auto joka majaili skånessa joskus ja esiteltiin V8sissa hiljattain sekä Powerissa muistaaksein 1990 ?
    Numerot tsekkasin ennen kuin intouduin kauppoihin ja jäi tuomatta.
    Auto on ainakin aito GS455 avo mutta stg1 sestä ei ole mitäöän varmuutta vielä.
    Sloanin automuseosta toki senkin saa selville maksua vastaan.
     
  8. Hatman

    Hatman Gearhead

    Eikö kukaan ole huommut että nettiautossa olis '71 GS Stage 1 avo myytävänä? Keskustelun alussa joku tais kaivata sellaista

    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... =305993&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=3877271@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=3877271@tb=tmp_find_agent
     
  9. buick racing

    buick racing 3rd gear

    Kiva että keskustelu jatkuu! Nettiauton avo on -70. Ja Tuo Power Magazinessa ollut avo Stage1 ei ole aito, on siis avo GS. Powerissa oli myöhemmin juttua että kaveri, joka sen myi(n.60t Skr) oli jutun nähtyään ihmetellyt että autosta oli "tullut" Stage1 ja hintaakin kuvassa näkyvä kaveri maksanut 90t Skr!.Että kalliita ovat merkit... Kun asuin Ruotsissa (88-89,GS-71 hakureissu) näin tämän avon Powerissa, jossa Ruotsin GS-kerhon kaverit "tarkistivat" auton ja totesivat tuoreelle omistajalle, että ei ole aito Stage1, hyvä ettei kaveri itkua vääntänyt...
    Mutta, kaikki GS:n omistajat, muistakaa "ulkoiluttaa" autojanne myös radalla. Hyviä mahdollisuuksia mm.Street Slide Hyvinkäällä ja Burnout Party Kiikalassa, joihin toivottavasti myös minun entinen GS on menossa!? Buickit ovat parhaimmillaan ajossa, eikä tallissa seisomassa.
    Muskeleita (ja muitakin erikoisia!)on alunperikin tuotu Ruotsiin enemmän ja hinnat olivat tuossa 80-90 luvulla aika mallillaan verrattuna Suomen hintoihin, tosin -50 luvun siipijenkit ovat aina olleet arvossaan naapurissa.
    T:marko
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Moro Marko...juuh näinhän se meni että numeroiden mukaan auto on GS455 avo ja sekin on jo iso juttu se että nyt suomessa on kaksi tällaista --harmi vaan että eräs tuttu joka tahkoi sinunkin näkemät viivat baarini eteen omalla manuaali GS455 avollaan myi oman ruotsalaiselle..tosin kun itsekkin asui ruotissa ja ruotsin kilpinen niin ymmärrettävää että hienolle autolle ei rahaa löytynyt täältä.
     
  11. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Kertokaas kuuluuko nopeusmittarin yhteydessä olevan vaihteenvalitsin näytön toimia lattia shifterin kanssa synkroonissa vai onko nop, mittari rattivaihteisen,miten se on alunperin GS,ssä.
     
  12. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Nopeusmittarissa oleva näyttö toimii synkronissa lattiashifterin kanssa.
    Katso yv.
     
  13. HEMI

    HEMI 1st gear

    Juuh
     
  14. jiipee60

    jiipee60 3rd gear

    Väännöstä puheenollen, -70 455 Stage 1 Buick on kyllä kova, mutta ei pärjää -70 Eldoradon 500 cid koneelle... 8)
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Pärjää vaikka onkin pienempi huippuluku.
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    Ja erillaisille herrasmiehille :wink:
     
  17. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

  18. telipyörä

    telipyörä 1st gear

    Mulla on muistikuva,että Jaakon Askolla oli Torniossa -70 GS avo(stage 1,kuulemma?).Korjatkaa jos oon väärässä.Missähän auto majailee nykyään ja oliko siinä suomen vai ruottinkilvet?
     
  19. Dragonfly

    Dragonfly 1st gear

    Eipä ollut silti yltänyt myyjän tavoitehintaan.
     
  20. SG480

    SG480 1st gear

    Paalupaikan galleriassa in kuva toissa talvelta jolloin auto seisoi vielä Keminmaan Lautiosaaressa.
     

Kerro tästä muillekin!