Buick le sabre 86vm th200 turbiinilukko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Rouveri, 18.1.2017.

  1. Rouveri

    Rouveri 1st gear

    Ostamassa kyseistä autoa muuten ok peli olds 307 mekaanisella kaasuttimella ja alipainejakaja vaihettu. Mutta turbiinilukon päässä ei ole johtoja ollenkaan. Loota muuten pelaa ok. Ilmeisesti 3 vaihtoa ja 4 on lukkoturbiini?. Saisin auton kohtuu rahalla alle pariin tonniin muuten siisti yksilö. Onkohan tuo iso homma muuttaa napilla toimivaksi esim? En löytäny tietoa vaikka koitin kyllä etsiä. Th200 on uusi tuttavuus ollut vain 4l80e mulla ennen vanissa.
     

Kerro tästä muillekin!