Buick LeSabre Limited sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja intiaani_chief, 24.4.2007.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Ex omistaja kertoili että autoa olisi vain 3kpl suomessa, en ole tarkistanut mutta voiko olla näin.
    Auto ei ole mikään kiertopalkinto, ollut uudesta asti ex omistajan suvussa.
    Näyttää tältä. Ajettu 87000ml :D

    [​IMG]
     
  2. sartuo

    sartuo 1st gear

    Hyvän näköinen Buick, en määrästä tiedä mutta harvinaisempi mun mielestäni kuin sama korinen Electra,joka melko harvinainen sekin :)
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hyvän näköinen Buick. Kiinnitti huomiota kun se oli nettiautossa myynnissä. Harvinainen toi on täällä kun se on uitettu eikä maahantuojan. Mulla on samalla korilla oleva Century Limited. (TehdasHotRod, Ahis, kuse hunajaa!)
    Kiva auo ajaa. Etuveto ei haitannut mua edes iukkailla. Sisätilat isommat k mun 58 Buickissa. Varusteet näissä ihmetyttää. Kahta samanlaista en ole nähnyt, paitsi maahantuojan tuomat. Mulla sähköpenkit, konsoli ja lattiakeppi, eikä ilmastointia. Huolla se hyvin ana niin tossa on mukava käyttis pitkäks aikaa.i
     
  4. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Mainio laitos on tuo Buick, hiljainen ja hyvä ajaa ja koneessa on potkua perheautoksi kiitettävästi :D täysin tehtaan jäljiltä, ei mitään virityksiä ole autossa ja konehuone on kuin uudessa autossa :rotfl:
    Takakontista löytyi jopa alkuperäiset gm lattiamatot, harmaat tietenkin.
     
  5. Ahis

    Ahis Gearhead

    No toki Buick-hemulit on sen verta makeita että hunajaa kusee! :p
     
  6. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Mikä jako on tuossa buickissa, 5*jotain ??? pitäisi vanteet löytää ja ehkä uudet renkaat.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No kaukana isosta vitosen jaosta. Jako sama kuin kaikissa nyky kikkareissa. Vanteita löytyy joka niemestä ja notkelmasta.
    Kaposet 14 mihin mun mielestä sopisi valkosivut, niitä vaan ei tunnu mistään löytyvän.
     
  8. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    ööö, no 5 pulttinen on ainakin niin eikö se silloin ole 5*jotain ??
    Eli mikä on se nykykikkareiden jako, kun olen viime vuodet touhunnut hieman ISOMPIEN laitteiden kanssa :eek:
     
  9. FA18

    FA18 3rd gear

    Kohta 105000miles ja hyvin pelaa edelleen. Huollettukin on tulpat,johdot,suodattimet,termostaatti ym. Tekis vaan takavetoista mieli:

    http://www.nettiauto.com/2118857
     

Kerro tästä muillekin!