Buick Meeting 2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja riviera56, 21.12.2014.

  1. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kiitos majoitusvinkeistä.
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Ei mitään hätää; harkitsin itsekin tuon linkin laittamista. Maisematiellä ajelua siis olen tässä miettinyt joka tapauksessa lauantaille.
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo. Mukana ollaan, jos aikataulut sopii.

    Oishan se kiva vaikka vaan törmätä Subiin tuolla, niinkuin joskus on puhuttu.
     
  4. Substitute

    Substitute Gearhead

    Pidetääs tätä ykkösprioriteettina, ellei mitään yllättävää satu kohdalle.
     
  5. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Allakkaan merkitty.
     
  6. Bruno59

    Bruno59 3rd gear

    Hienoa !

    Mukana ollaan !
     
  7. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Hieno juttu.
    Tänne täytyy tulla, kun vaan tietäs millä Buickilla tulis. Voi valinnan vaikeus sentään.
     
  8. buick racing

    buick racing 3rd gear

    Erittäin hyvä idea! Yritin aikoinaan olla osana järjestämässä Pohjoismaista Buick Meetiä mutta taisi olla turhan iso urakka. Mutta tässä on ideaa! Vanhaa Buick-kerhon pressaa lämmittää moinen meininki! Mukana ollaan!
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No voi hellanlettas sentää. Jos et tiedä millä lähdet, tee niinkuin mä tein. Forssaan mentiin kaikilla Buickeilla. Jokaisessa pikkuvikoja, mutta Forssaan päästiin! Ja nilkuttaen kaikki takas kotiinkin. ^Koseniukset tulee tontille ja mä oon heille muutaman velkaa eli ette tarvii omaa viinaa. Edelleen olen valmis lähtemään kuskiks jollekin Buickkiin. Pitäkää mielessä!
     
  10. Elky70

    Elky70 Gearhead

  11. 455STW

    455STW Gearhead

    Jep, aika ja paikka kiinnostaa...?
    t. nimimerkki laiska lukemaan...
     
  12. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Elky, Holley varmistaa varmaan pikapuoliin, mutta toi ajankohta on osoittautunut ainooksi järkeväksi. Täytyy omasta puolesta todeta, että kerrankin topic, jossa ei ole vastaväitteitä teeman suhteen.
     
  13. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Jeha, muutetaan tarvittaessa!
     
  14. Jupe

    Jupe Gearhead

    Hmm, jospa sitä tästä saisi tarpeeksi motivaatiota ja äpeltäisi Skylarkin vihdoin kuntoon ja liikenteeseen.
     
  15. Holley

    Holley Gearhead

    Noniin, välillä tilannekatsausta:

    -AIKA on varattu: 7.8. perjantaina - 8.8. lauantaina, kuten on tässä aiemmin infottu

    -PAIKKA on edelleen perjantaina noin 40 km Tampereelta länteen, ja jos osallistujia on kohtuullinen määrä, mikään ei muutu ja kaikilla on hauskaa. Mutta teenpä pienen varauksen kuitenkin ja selvittelen vaihtoehtoja ihan sillä, että tänne on jo perjantaina tulossa tosi paljon väkeä ja siinä tapauksessa paikka siirtyy noin 8 km pitemmälle, mutta sitten mahtuukin jo väkeä enemmän. Ranta silloinkin tarjolla.
    Oletus-paikassa yöpyjille karuhko, mutta toimiva majoitus, kakkospaikassa majoitus on selvästi laadukkaampi, mutta sitten alkaa tulemaan jo hintaakin. Rahalla saa ja Buickilla pääsee. Gallupoin ehkä vähän, mitä haluatte ylipäätään.

    Ennakko-ilmottautuminen on tavoitteenani.
    Teen tämän ketjun ihmisille yv:nä gallupointia osallistumisesta ja otan vähän yhteystietoja teiltä. Ei käytetä suoramarkkinointiin (pl. allekirjoittanut, jos haluan myydä jotain buick-sälää ikinä hehheh)
    Kuta paremmin ennakkoon tiedän osallistujien määrän, sen paremmin saan hyvin kevyillä järjestelyilläkin (joka on kyllä nyt jo tiedossa, että ovat hyvin kevyellä pohjalla) homman pelaamaan, voin miettiä majoitus- ja liikennejärjestelyitä jne.
    Eikä sille mitään mahda, jos pitää perua vaikka lähtöpäivän aamuna. Mahatauti iskee tai Buickista rengas puhkeaa, sattuuhan näitä. Itse Buickhan kaikilla aina toimii, sitä en sentään kyseenalaista, toimii kuin Buick. Mutta jos muun syyn takia tulee peruminen, sittenpä tulee. Lisäksi on niitä, jotka eivät ole tässä ketjussa ja tulevatkin paikalle, vaikken etukäteen tiedä asiasta mitään. Ovat varmasti hyvin tervetulleita hekin!

    Ohjelma tarkentuu lauantain osalta edelleen ja pitäkää nyt kuitenkin aika varattuna tässä vaiheessa! On ollut melkoisen kiva ketju lukea tähän asti, kiitos jo tässä vaiheessa!
     
  16. Holley

    Holley Gearhead

    Niin ja varasin itse asiassa tuon yhden isokauppilan tilankin tuossa lisäksi - noin 15 km päässä - alustavasti nyt! Jaetaan sitten vaikka majoittujia kahteen paikkaan tarvittaessa!
     
  17. theropi

    theropi 3rd gear

    No eiköhän noista "Juipeista" joku toimi, eli täältä ilmoittautuu yksi autokunta lisää.
     
  18. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Jos luoja terveenä pysyy, niin osallistutaan!
     
  19. Substitute

    Substitute Gearhead

    Aikuisille paremmin sopiva majoitusvaihtoehtoinen tapahtuma kiinnostaa erityisesti, laitan sulle Holley vielä yv:n.
    Nyt pitää alkaa pehmittämään perhettä ajatuksella että voitaisiin tulla kaikki omilla Buickeilla. :wink:
     
  20. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kyllä täytyy.
     

Kerro tästä muillekin!