Buick Performancea

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja RivO, 6.11.2007.

  1. RivO

    RivO Gearhead

  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia :poff:

    510 lbft, vuonna 1970 tehtaalta
     
  3. RivO

    RivO Gearhead

    mitä mieltä, onko kallista. Rullavippasarja 1.6 välityksellä melkeen 900 taalaa naulapäähän ?
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Onhan 900$ aika paljon, kun johonkin geeämmän leetukkaan saa sarjoja 150 taalalla. Noi on kuitenkin T&D:n valmistamat ja hinta on ihan linjassa muiden T&D vippojen kanssa. Laadultaan T&D:t painii samassa sarjassa Jeseleiden kanssa. Ihan toinen asia sitten, että mihin naulapäässä tarvii ton tasoisia vippoja, mut jos ei muita oo tarjolla ja rullavipat pitää olla, niin....
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    254 taalaa on hiukka halvempi kuin 900. Naulapäässä olen tottunut samaan kuin Hemissä. Mitään ei saa halvalla. Heh, jopa jotkut Hemin palikat halvempia kuin molopään. Poikkeuksetta lähes joka molopäässä mulla on noi vipat ollu aika finaalissa. Kuitenkin nyt osien saatavuus parempi kuin 15-20 vuotta sitten. Hyvä niin. Nobody rides for free..
     
  7. RivO

    RivO Gearhead

    No noita sivuja selatessa ja jos noi päästöverot alkaa raapimaan, tuli mieleen jotta oisko kiva virittää, kun tod.näk. kilometrit tulee vähenemään näin vanhuuden ja verojen seurauksena, ni ei ois kulutuksen suhteen enää niin tähellistä. Löytys kuitenkin nokkaa, vippaa ,pakosarjaa ja imusarjaa. Erikoisia kansia en löytänyt. Porttailevat kuitenkin tuolla niitäkin.

    Onko kenelläkään tietoa, minkälaisia isompia vannekokoja mahtuu pyörittelemään Rivieran koteloissa? Tilaahan siellä on, mutta millä spekseillä?

    ...eli siis aloittaisi harrastamisen taas
     
  8. RivO

    RivO Gearhead

    Niin tarkoitin että tuolta firmasta löytyy noita nokkia etc.

    Tuo naulapään imukanava on ilmeisesti aika ok orkkis kannessa, siis suora, mutta pakokanava tekee aika mutkan. Se ei varmaan ole helposti portattavissa paremmaksikaan, eli ei varmaan pääse nostamaan paljoa. Tosin jollain rajulla puristuksella ja isolla imukanavalla varmaan saisi toimimaan. Ei ole vissiin ollut paljoa kysyntää performance kansilla naulapäähän, kun ei ole tarjolla mitään, edes mielenkiinnotonta kehitystä.
     

Kerro tästä muillekin!