Buick Regal 3.8L turbo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja chevy76, 16.9.2004.

  1. chevy76

    chevy76 1st gear

    Tästä on varmaan ollut juttua täällä aiemminkin, mutta meikä on niin aasi että ei löydä tältä sivulta hakua..?? Vai onko sitä..


    Toi kyseinen malli kiinnostaisi mutta myytävänä noita ei oikein ole löytynyt..Kiinnostaisi kyllä löytää siitä lisä infoakin..

    Konehan on 3.8L tupla turbo..?? Ja niitä on tehty tolla koneella 77-87..?? Löytyykö niitä jenkeistä, ruotsista, saksasta suomesta vai mistä..Toissa vuonna taisi GM-cruisersin osastolla AMCS olla yksi sellainen..Kovasti jäi kiinnostamaan jenkki ja turbo..Mallihan on kantti kertaa kantti, mutta sielu on kultaa.. ;)
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

  3. micco

    micco 3rd gear

  4. kole

    kole 3rd gear

    Buick 3.8 turbo

    Katoppas Perkeeleen jutusta. Tehdas ei ole tehnyt yhtäkään tuplaturboa tietääkseni. Jos olet täällä siitä lukenut se on varmaan minun aiempi tuplaturbotekniikka viime kesältä. Turboruiskua tehtiin vasta muistaakseni -82/83 mallista ja 86-87 olivat nämä paremmat sfi ruiskut.
    Jos auton haluat, myynnissä saattaisi olla -87 turboT todella hyvillä palikoilla(ainoa suomessa ja ehkä islannissa) tai sitten haetaan sinulle auto suoraan Kaliforniasta, josta omakin haettiin. Ei ruostetta ja tekniikka maailman kovimpien saastemääräysten takia kunnossa.
     
  5. perkele

    perkele Gearhead

  6. perkele

    perkele Gearhead

  7. perkele

    perkele Gearhead

  8. chevy76

    chevy76 1st gear

    Re: Buick 3.8 turbo

    Olix sulla se tuplaturbo manta joka oli Spinnerissä esittelyssä aikoja sitten..??

    Korimalleista mitä netistä löysin toi -87 näytti juuri linjakkaimmalta..Tai miellytti siinä mielessä silmää että siitä saisi kunnon mafiooso auton.. ;)

    Muuttuuko toi peruslohko jossain vaiheessa vai onko se sama 77-87..Onko koneiden kestoista mitään tietoa..?? Paukkuuko kansipahvit, kestääkö lohko jos kahnuttaa tehoja hieman enemmin.. Tota Regal mallia on ilmeisesti tehty myös 90-> mutta ilman turboa..??

    Vielä ei ole aiheellista ostaa, mutta mietintä myssyn alla kovasti..Selvittää ensin hieman faktaa noista että ei ihan sutta tule ostettua..Auto kuume on pahin sairaus :)

    Hesassa ilmeisesti olisi yksi -80 regal ajettu n:27tkm/mailia..Ei olis kallis, mutta toi -87 malli on kyl lähellä sydäntä :)
     
  9. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    osta chevy76 ittelles 86-87 gn tai t-type. Ne on maailman kivoimpia autoja. Kulkupuoli on kohdallaan!

    kestävät hyvin löylyäkin, mutta kun itse ostin ekan jenkkini niin serkku sanoi suuren viisauden: - Jos se autosi hajoaa niin se on sitten normaalia...

    (Jos joku ei tajua niin selitän: Kaikki autot hajoavat jos eivät ole uusia, mutta jenkkiauto täytyy selittää harrastukseksi. Ja ainakin minulle se korjaaminen on lähes yhtä suurta huvia ja hermolepoa kuin ajaminen.)
     
  10. kole

    kole 3rd gear

    buick sfi turbo

    taasenni joopa joo. Sama motti mulla oli mikä oli spinnerin mantassa. eihän näitä liiaksi ole jaloissa pyörimässä. Niinkui em. sanoin tekniikka muuttui ruiskuturboon 83 ja sitten tuli sfi-turbot 86 ja 87. malleissa muutui turbon paikka konehuoneessa. (Tällä palstalla on todellisia ko. tekniikan tietäjiä ja olis kivaa heidän kannanottonsa.) -88 mallit on jo sitten etuvetoisia ja tekniika on toinen.
    Koneen kestosta sen verran että tämä on Buickin perusmoottori jolla on huolehdittu perkeleenmontakymmentävuotta eri GM-autojen liikkumisesta. Turbottaminen on onnistunut myös vallan hienosti, Ameeriikassa ajetaan tällä tekniikalla aivan omaa kiihdytyssarjaa, mitä se sitten kertoo? :pinup:
     
  11. perkele

    perkele Gearhead

    JOSSAIN NÄIN VIDEO CLIPIN MISSÄ GN:ÄÄ AJETTIIN DYNOSSA JA TULOS OLI HUIKEAT 1075HP MUISTAAKSENI
    KORJATKAA JOS MUISTAN VÄÄRIN :argue:
     
  12. kole

    kole 3rd gear

    buick 3.8 turbo

    Oikea teho oli 1076hp. Löytyy bgna.org sivuilta ja Crish Chow ja dynotest sivulta. aika huikeaa ja olis kiva täräyttää ärrän pihassa auto käyntiin kun putket tulee läpi etulokareista ameriikan malliin. 8)
     
  13. perkele

    perkele Gearhead

    sama homma.......
     
  14. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    joo!!

    Se vihelti se kone... swiuuuusshhh!

    Ei olis ollenkaan pöllömpää moisella kikottimella pöristellä isolla kirkolla. :eek:
     
  15. kole

    kole 3rd gear

    buick recal sfi turbo

    Ei kai siinä mittään. aika moni meistä ajelis luu ulkona tuhannenkin hepoa heikompana, (huono vitsi 100A kuskeille.) Tähän pyrimme.... :odroll:
     
  16. Tomaso

    Tomaso 3rd gear


    http://www.fasttrackperformance.com/pag ... isttgn.wmv

    Seuratkaapa oikeassa alanurkassa olevaa tietokoneen näyttöä kun renkaansavutus alkaa. Taisi tulla mittauslaitteiden kapasiteetissa seinä vastaan....
     
  17. minkkinen

    minkkinen 1st gear

    kun nyt tuli puhe noista regaleista, niin onko kukaan ollut tekemisissä vm
    -97 -98 Buick Regal 3.8 V6 SuperCharged:n kanssa?

    onkos näillä mitään tekemistä gn:n kanssa? entäs paljonkohan näissä nykyrasseissa on tehoja/vääntöä?
     
  18. luppes

    luppes 1st gear

    Ehkä keskustelu loppuu etuvetoisuuteen.
     
  19. minkkinen

    minkkinen 1st gear

  20. buick8791

    buick8791 1st gear

Kerro tästä muillekin!