buick riviera 63-65

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tomperi, 7.1.2003.

  1. Rivi

    Rivi Gearhead

    Re: Myynnissä Buick Riviera 1963

    [/quote]
    Hä! 63 ja 425? Mikä laatikko Buickissa on?[/quote]

    Joo Kyllä 63 kin sai 425 naulapäätä optiona. ROA:n sivujen mukaan valmistusmäärä 425:sella oli 2601 kpl.Eli kyseessä aika harvinainen peli jos # match.

    64 toi 425 olikin jo vakio kone.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Hieno homma että on vielä hengissä, mikähän moottori siinä on nyt?

    Täältä ostin kaverilta puretusta Rivierasta kaikki penkit (valkoinen kokovinyyli) takasivupahvit ja takapenkin keskiritilän kustomkäyttöön vanhempaan autoon. Pitäis varmaan koittaa ostaa vielä koko keskikonsoli! Tuo Rivieran sisustus on miellyttänyt mua siitä asti kun tuo oma Riviera oli pihalla.
     
  3. BuickS

    BuickS Gearhead

    Jostain sain käsityksen että tuo veaa:n Riviera olisi varustettu -66:n 425:lla. Väärinkäsityksiä saa korjata! :D
    Kovasti tuntuu Nettiautossa hinnat vaihtelevan Rivierojen(kin) suhteen. :eek:
     
  4. RivO

    RivO Gearhead

    ....näyttää hyvää ja halpaa sittenkin olevan...
     
  5. BuickS

    BuickS Gearhead

  6. RivO

    RivO Gearhead

    Nyt on laatikko taas remontissa, turbiinista oli joskus katkennut 1 lamelli, joka aiheutti kulumaa ympäri laatikkoa ja turbiinia. Nyt enää uutta turbiinia vaille, laatikko kasassa uusilla osilla. :-?
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Löytyy turbiini. Tarviitko koko paskan, vai vain sisä staattorin? Saat vaikka yhden lavan. Kaveri noita just inventoi ja soittaa kohta. Sillä mun vanhat romut yhestä dynasta mutta turbiini on sata sale ehjä. Osat saat Merimiehenkadulta Handelta.
     
  8. RivO

    RivO Gearhead

    Tere!
    Joo, periaatteessa koko muuntimen, ylimääräinen irtometalli on kuluttanut vanhan väljäksi ja muutenkin huonoon kundikseen. Ai niin, onhan se 61-63?? Näissä on ilmeisesti eroja.
     
  9. RivO

    RivO Gearhead

    Ei ois kallis, mutta melkeen uusi tonni on jo investoitu vanhaan dynablowjobbiin.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    63 turbiini löytyy. Mun mielestä 57-63 turbiineissa ei ole eroja. Ihan samalta näyttää. Muuten laatikossa on eroja. M'ä bongasin sun vanhat kirjoitukset kuukausi sitten. Olin ostamassa 63 Rivieraa. Jos mun 58 olisi mennet kaupaksi niin Buick olisi pitänyt saada alle heti. Toi Riviera olisi hoitanut virkaa mun viimeiseksi autoksi. Siinä oli punainen sisusta. Siihen olisin Jonilta hakenut laatikon ja siitä olisi jääny vielä ehjä Dyna jollekkin ja sulle turbiini. Mulla kuitenkin on koko turbiini ja sen saat. Mitä muuten maksat siitä? Mä olen Imatralla ja turbiini on Handella Hesassa. Hae se siltä ja maksa jotain, ok?
    avo 58 ei menny kaupaks ja tossa toi vielä on. En tiedä mitä sille pitäs tehdä. Nyt se on Tikkurilan auton kiduttajilla ja ne leipoo sitä myyntiin. Myydään tai ei, toi riviera jäi kaivelee. Nyt se on myyty ja hyvään kotiin meni. Täälläkin kirjoittava henkilö eikä siitä turhaan pullistele. Mutta varmaa on että siitä ei tule pussihousu MR.
     
  11. Ahis

    Ahis Gearhead

    Meniskös tuo ST-400 viiskasin dynan tilalle 364:n perään pikkutöillä?
     
  12. RivO

    RivO Gearhead

    Kerro mitä haluat siitä turbiinista, en halua loukata liian alhaisella tarjouksella. Tosin en tietysti maksaa itteäni kipeeks.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Se menee pulttaamalla naulapäähän. Tosin siihen pitää laittaa kampuran päähän supistuskappale. Mulla on mitat niin voit itse sorvata. Saa niitä ebaystakin eikä ole kalliita. Naulapää missä on Duna niin kampuran päässä oleva reikä on isompi mitä TH lootissa. Dynan turbiinin molo on siis paksumpi mitä TH laatikoissa. Mä jouduin sorvaamaan aikoinaan 425 kampuran päästä koloa isommaksi että sain Dynan siihen perään. Sitä jenkit ihmetteli kuka vitun hullu laittaa 425 perään Dynaflown? Minä laitoin. Kaikki vaan tekee päin vastoin ja se on käynyt mielessä itselläkin.
    Osta Ahis Jonilta toi loota. Sovituskappale kampuran päähän on kakkupala. Sitten sulla on enää perän ja putkikardaanin vaihto, mutta se ei ole sulle iso rasti, eihän?
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    100?
     
  15. RivO

    RivO Gearhead

    Done deal!

    Laitatko yyveetä yhteystiedoista.
     
  16. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tuota just meinasin niillä pikkutöillä, perä ja kartaani löytyy hyllystä. Ei ole paha homma.

    Lompakolla ohimoiden hierominen auttoi tähänkin ongelmaan.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    RivO sulla yv. Mene hakee turbiini pois ja maksa jotain. Pääasia että Buickkis tulee radalle.
     
  18. B 50

    B 50 Gearhead

    Eli mulla vissiin olis tommonen jouten? Ellen heittäny roskikseen... Lähtee tarvitsevalle postikuluilla.
     
  19. platuart

    platuart Gearhead

    Juuri näin! :wink:
     
  20. RivO

    RivO Gearhead

    Onnea viimeisen auton hankinnasta :D
     

Kerro tästä muillekin!