Buick STW takajouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja ameriikanteijo, 20.3.2019.

  1. ameriikanteijo

    ameriikanteijo 3rd gear

    Hei. Kokemuksia GM farmarin takajousista kellään, alkuperäinen ilma tasonsäätö ei toimi ja tekisi mieli vaihtaa takajouset jämäkämmiksi? Onko kokemuksia HD heavy duty tms. jousista? Kierrejouset siis kyseessä 1984 malli.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mulla jokanurkassa hd/police mallin jouset ja tykkään kyllä. Lisäksi takana vielä uudet ilmaiskarit ni ei kyykkää vaikka on täys 8hengen poka päällä kamoineen(juomineen) ;)

    Etuiskarit vaan sais olla huomattavasti jäykemmät kun perus kyb/gabriel (en muista kummat mulla on). Että etuiskareiksi ainakin kannattaa melkeen investoida konit jos vaan yhtään on löysää :)
     
  3. LPV

    LPV 3rd gear

    Mulla on 94 Buick STWssä AirLift 1000 ilmapussit takajousien sisällä. Toimii alkuperäisten ilmaiskareiden kompuralla. Iskareina on kunnolliset KYB kaasuiskarit. 100 kertaa paremmat kuin ilmaöljy hi-jackerit. Perä on aina oikealla korkeudella kuormasta riippumatta.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Originaalit HD jouset ja KYBin perusmallin kaasuiskarit tekivät Oldsmobilen sisarmallin puukyljestä niin ajettavan tuntuisen, että uskallettiin jossakin savolaisella varalaskupaikalla kokeilla täydet nopeudet itterakennetulla ja -asennetulla Performer tason virityksellä olleella 455:llä. Oli joku 230 suoran päässä ennen kuin oli alettava valmistaumaan normilevyiseen maantiehen. Kattotelineen ilmanohjain jäi matkasta jossakin 200kmh paikkeilla. Nih, semmoset jouset riittänee nopeusrajoituksilla myös mutkiin.
     
    Aake-cc tykkää tästä.
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mulla on Buikis vakiot jouset ja perä alhaalla. Akan Caprises tuplajouset ok ja tos mun Caprises hd jouset niin on joka versio eri korkeudella ;) .
     
  6. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Tuplajouset?? :eek:
     
  7. Tero.Rutanen

    Tero.Rutanen Gearhead

    Ääni ilmapusseille takajousten sisään ja uudet takaiskarit kaasu tai öljy.
    Se orkkis kompura kannattaa tutkia, jos sen saa pelaamaan, on hiljainen ja riittävän tehokas. Siinä on myöskin viive, ettei joka montussa käynnisty, vaan ainoastaan kuormalla. Eteen voi laittaa perus Astron gabrielit, tulee jämäkkä.
     

Kerro tästä muillekin!