Buick Wildcat:in omistajia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Lutra, 4.3.2004.

  1. Lutra

    Lutra 1st gear

    Ei tällä palstalla satu muita Wildcatin omaavia lillumaan?

    Reipas vuos sitten näytti olevan yht 11kpl kilvissä, projekteina lisää? Pukkaa palstalle infoa tai heitä privana viesti.
     
  2. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    Mikä vuosimalli sulta löytyy, itsellä ei ole Buickia mutta Wildcat on ollut aina yksi suosikeista varsinkin ,67 malli !
     
  3. petjo

    petjo Gearhead

    Itse omistin buick wildcat 2d ht 1968:n vuosina 1993-99.Tuli 93 californiasta.Auton osti kaveri Lahdesta ja auto on edelleen hänellä.Jälkeenpäin olen harmitellut myyntiä.Tosi hieno korimalli.Vaasassa on myös 68 2d ht kullanvärinen ja tosi hienokuntoinen.
     
  4. Lutra

    Lutra 1st gear

    Wildcat 2d ht sport coupe 1965, 401 naulapää

    Kiva laite ajella. Osia vaan on hankalahko löytää, enpä ole hirveästi onneksi joutunut metsästämään. Ebay, Cars inc jne sivuja selaillut ja iskaria yms perusosaa tilaillut Soini car partsilta kun se kerran samassa kylässä on.

    Olis siisti ajaa muutama Wildcat riviin parkkiin jossain kesän tapahtumassa.
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kullan värinen ?


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: MadMike 2004-03-05 15:38 ]</font>
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kaverilla musta 64 avo vantaalla. Oma autoni syynä miksi hankkivat mustan avo Buickin. Tolla hain esikoiseni viime elokuussa synnytyslaitokselta, ku oma musta avo oli vielä vaiheessa. Tekniikka tuoreempi 350+350. Niil ei nettii tällä hetkellä mutta vaik mun kautta niille saa viestiä
     
  7. makke

    makke 1st gear

  8. starcraft

    starcraft Gearhead

    Ja valkoinen avo.

    Pietarsaaressa -63? avo.
     
  9. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

  10. B 49

    B 49 Gearhead

    Ja mulla on tuon auton bucket seatsit.
     
  11. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kaveripiiri toi maahan kullanvärisen -65 Wildcat 2d HT:n Kuopioon muutama vuosi sitten, sanottiin tosi vähän ajetuksi. Maali oli kulunut mutta se meni eteenpäin uudelleen maalattuna.
    Powerista palatessa jututin huoltiksella jotakuta suomalaista harrastajaa joka kertoi ostaneensa -67-68 avo-Wildcatin Ruotsista mutta en muista edes paikkakuntaa (arvaus: Kajaani). Taisi olla jo tallissa ennestään vastaavanikäinen 2d HT.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: heikkisj 2004-03-06 09:58 ]</font>
     
  12. petjo

    petjo Gearhead

    Bonneman 60 kirjoitti:
    tunnustaako joku palstan lukijoista tämän villikissan omakseen, nappasin kuvan ´03 pick nickissä, hieno laite !

    Joo, tää on se mun entinen wildcat-68 johon edellisessä viestissäni viittasin.Lähti multa just tossa kunnossa edelleen lahteen.On kyllä jälkikäteen harmittanut!!!!
     
  13. BuickS

    BuickS Gearhead

    Eikös yksi valkoinen -68 avoWildcat kulkeutunut Porvoon kautta Vaasaan? Edelleen siellä?
     
  14. Lutra

    Lutra 1st gear

    Veikkaisin jotta toi on mun auto. Lisäinfo kiinnostaa kovasti! Auto ollee tuotu 90-luvun puolenvälin jälkeen suomeen ja maalattu samoihin aikoihin.
     
  15. moparlars

    moparlars 2nd gear

    Kaveri kaskiselta on projektensa `64n 2d ht.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos siitä puuttui hattuhylly, niin luultavasti se on se sama. Mulla olis muuten varmaan jossain joku kuvakin siitä noin vuodelta 1991-92 ??
     
  17. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Käyn huhtikuun alussa kotimaassa, voin silloin yrittää etsiä valokuvan peltipuhtaasta versiosta. Lähetä vaikka yksityisviesti osoitteeseen
    heikkisj@hotmail.com.

    Suomessahan on alkuperäinen Suomi-Wildcat 2d HT -65, se oli ainakin 80-luvulla tosi heinokuntoinen.
     
  18. BuickS

    BuickS Gearhead

    Jos tarkoitat kullanväristä, mustalla vinyylikatolla ja 4-vaihteisellla laatikolla varustettua yksilöä, kunto oli ainakin 1990-luvun puolivälissä "karuhko" mutta pelastettavissa. Missä lienee tällä hetkellä?
     
  19. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Sitä just. En tiennytkään että siinä oli manuaali, lie aika harvinaista. Olisi kiva tietää senkin auton historia. Ja toivottavasti on kunnostuksessa!
     
  20. Lutra

    Lutra 1st gear

    Jep, edellinen omistaja kertoi tehneessä hattuhyllyn, se oli puuttunut, oli myös teettätänyt penkit ja lattiamaton uusiksi.
    Olis loistavaa jos löytys kuvaa historiasta!

    Tuo Suomi-Wildcat:in kohtalo kiinnostaa kovasti. 1965 Wildcat malleja oli kilvissä joku aika sitten 3 kpl, ja projekteina/ilman kilpiä varmasti lisää.
     

Kerro tästä muillekin!