burnout party 2010

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 383, 16.8.2010.

  1. mopster

    mopster Gearhead

    Toi hinnottelukin tuntuu rohkasevan tonne streetman puolelle menemistä, ainakin mun käsittääkseni siellä sai vetää 3€/lähtö. Mä maksoin 50€ ja pääsin ajamaan 4 lähtöä. Montakohan kertaa muuten streetmanissa pääs ajamaan?

    Samaa mieltä että joku raja pitäs olla kuskien määrälle. Nyt lajittelurundien väli oli 1,5 tuntia ja vaan kolme kerkes vetämään vaikka ei sateetkaan haitannu. Porissa muutama viikko sitten satoi alkupäivän ja pääsin ekan lähdön ajamaan vasta klo 13.00 jälkeen, ja silti viis lajittelulähtöä, välit oli puol tuntia ja eliminaattoritkin kerkes ajamaan normaaliin tapaan. Siellä ei ollu streetmania, mutta vähän normaalimille katuvehkeille oli kyllä kisaluokka Street Bracket.

    Rata Kiikalassa oli myös totuttua huonompi edellä mainituista syistä, se oli nyt Hyvinkään kanssa samaa tasoa kun yleensä se on ollu muutaman kympin nopeempi.

    Line-uppiin haku ei toiminut, ekalle rundille haettiin mutta toisella ja kolmannella ei ketään näkynyt. Lähdettiin sitte omine nokkineen kun B ryhmä oli menossa jo, mutta ei kerenny vöitä laittamaan saati konetta saamaan lämpöseks kun viitottiin jo vimmatusti burnikseen ja kuuluttajakin huutelee että tulee sieltä nyt vaan rohkeesti. No, ymmärrän kyllä jos on miehistöpula niin ei kaikki tommoset jutut pelaa.

    Yhteenvetona hommasta jäi vähän semmonen maku että pilalla on ennen niin hyvä tapahtuma kun siitä on tommonen testitapahtuma tullu ja jäi varsinainen kilpailu vähän jalkoihin.
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Alkuperäinen idea Streetmanille on ollut, että ne ajavat kisalähtöjen välissä jos ehtivät. Periaatteessa, jos kilpailija on ajanut kolme rundia, ei Streetmanien olisi pitänyt ehtiä ajaa kuin korkeintaan yksi rundi, eikä samassa tapahtumassa Streetmanien muutenkaan pitäisi ajaa kuin pari kierrosta. Ei niiden tarkoitus ole viedä kilpailijoiden aikaa, vaan olla täytteenä, jos kilpailuun tulee esimerkiksi moottorien jäähdyttelytaukoa semi- ja finaalivaiheessa. Periaatteessa ainoa mahdollisuus Streetmanille ennen tätä on lajittelun ja kaavion aloituksen välissä oleva laskentatauko. Mikäli Streetmanit ajavat tiuhempaan, on järjestäjälle iskenyt ahneus ottaa lisärahaa jo maksaneiden kustannuksella tai muuten vaan homma on hakusessa.
     
  3. mopster

    mopster Gearhead

    Sinä sen sanoit mitä mun teki mieli sanoa.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    50€ 3 lähtöä ja sitten käsky kotiin. Jotenkin musta tuntuu että streetmänit ajo ainakin 4rundii :odroll: .
    Sen takia tohon kilpaluokkaan olen aina osallistunut että sais ajaa enemmän.
     
  5. ProSB 170

    ProSB 170 1st gear

    Asiallista ja rakentavaa palautetta suoraan järjestäjille - mailiosoitettahan tuossa tarjottiin jo - niin ensi vuonna on varmasti odotettavissa entistäkin parempi kilpailu.
     
  6. Mizuz

    Mizuz Gearhead

  7. Pepew

    Pepew 1st gear

    Ja edelleen kiitoksia kuvista ja videoista.

    Minäkin maksoin 50e ja ajoin 4 lähtöä, ei mun mielestä siinä mitään vaikka streetman luokka olisikin saanut ajaa enemmän vähemmällä, sen luokanhan sai ihan itse valita siinä ilmoittautumisessa :D

    Henk.koht olin tyytyväinen ettei tahti ollut kovin nopea, jäi mukavasti lähtöjen välissä aikaa autolle jäähtyä ja mekaanikoille suorittaa säätöä.

    Virossa ollessa tahti oli ripeä ja keli todella lämmin, moni kärsi lämpö-ongelmista jne. Ja kiire line-uppiin "odottamaan" oli kova....
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    ....sit tohon vastapainona toi parin viikon takanen ruottin reissu joka järjestelyiltään oli edellisvuoden toisinto. Siellä ajetaan myös luokittain, mutta homma pyörii niin nopeesti, ettei ketään tarvi hakea tai kenenkään tarvi kytätä koska se oam ryhmä ajais. Sinne vaan line uppiin, neljä jonoo, meet omaan jonoos ja odottelet vuoroas. Perjantaina ajettiin about seittemästä yheksään, ja siinä ajassa olis kerenny ehkä kuus lajittelukierrosta ajaa jos olis kaikki kiertänyt. Mut ku ei tarvi kun niitä tulee kokoajan, voi mennä ihan omine aikataulujen mukaan sen jäähdyttelyn ja huoltamisen suhteen ku ei tarvi kokoajan pelätä et jos en mä ehikään seuravalle rundille ni jää yks kahdesta/kolmesta/neljästä mahdollisuudesta käyttämättä.
     
  9. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    Joku voi ajaa suoraan maalista kuuseen ja joku taas ei. Mutta jos haluais ajaa enemmän niin ei oo mahista sitten kait kun pitää odotella niitä jäähdytteleviä. Porissa oli hyvä meininki ton suhteen paluusta suoraan jonoon ja uutta yritystä kehiin.
    Ja tohon luokanvalintaan senverran että jos on kilpailut niin kyllä silloin ilmoittaudutaan siihen kilpailuun :odroll: . Jos ensvuonna kerrotaan että sreetmänit saa ajaa eniten niin ehkä sitten vois mennä siihen ja unohtaa kilapilailut kokonaan :rotfl: .
     
  10. joteam1

    joteam1 3rd gear

    Eikös tuolla ollut säännöissäkin että lähtöjen väli voi olla max 15 min.? :eek:
     
  11. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Voin myydä sulle yhden jos tarttet. :rotfl:
     
  12. TBO552

    TBO552 3rd gear

  13. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    voi herran pieksut mitkä varikkonäkymät.aikas paljon "legendoja".lisää näitä. :lol:
     
  14. TBO552

    TBO552 3rd gear

    malta hetki niin tulee..
     
  15. raggar

    raggar 3rd gear

    Oli siellä ainakin sama vihree vauxhal ku tänäkin vuonna.
     
  16. TBO552

    TBO552 3rd gear

    Joo vaan villen ohjastamana ja ilman remeli ahdinta..
     
  17. raggar

    raggar 3rd gear

    Kyllä piti perkele kauan ihmetellä tuota konehuonetta että miten ne putket oikein menee. Löytyhän sieltä vielä toinenkin ahdin jemmasta :rotfl:

    http://raggar.kuvat.fi/kuvat/2010/Burno ... C_0137.JPG
     
  18. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    Se eattoni oli "kytketty" aika hienosti tohon turboon.
     
  19. jussi308

    jussi308 1st gear

  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tosta videosta sellanen huomio, et se lyhyin jono oli se streetman. :rotfl: Ja missä lie prätkät?
     

Kerro tästä muillekin!