burnout party 2010

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 383, 16.8.2010.

  1. 55&64

    55&64 1st gear

    Pointti oli kisaluokkiin osallistujien vähyys, huomaa myös lainausmerkit...
    Kovaa kyytiä kuormurilta, käsittämättömän kovaa.
     
  2. mxu

    mxu 3rd gear

    toistan itseäni tän kuorma-auton kohdalla, mutta tuon pletukan kulkua ei oikeasti _voi_ käsittää, +3300kg diesel vehje ja nyt alle kympin.. :eek: no onhan se tietty chevy mut silti :eek:
     
  3. nysse1

    nysse1 1st gear

    Kisajutut on ihan erikseen.Jos esim "stadin nopein"lähtee viivalta kun valo vaihtuu eikä viikonpäästä ku paineet nousee niin ei ole kovalla ajalla mitään tekoa pudotusajoissa :eek:
     
  4. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    no ei varmana ole paineiden nousu kadulla ongelmana :rotfl:
     
  5. AGT200

    AGT200 1st gear

    Jep, kadulla pystyy venyttää peukkukuittausta pihtaamalla. Vaan on joskus ollu sellainenkin lähettäjä ettei ole hitaimmat ole ehtiny peukkua edes nostaa kun lähtökäsky jo tuli.
     
  6. nysse1

    nysse1 1st gear

    nyt olikin kyse kisojen yhteydessä ajettavista,esim tän vuoden :D Ja kyllä peukun voi tunkea hanuriin jos taas kadulla liikennevaloilla lähetään :poff:
     
  7. AGT200

    AGT200 1st gear

    Ai,se on sellainenkin tapa olemassa :eek: :eek: Saa, mutta eikai sentään pakko ole. Alkaa kaupungissa ajaminen olemaan aika likaista touhuu jos tollei :eek: :eek:
     
  8. Pertura

    Pertura 3rd gear

    Hahhaa, vieläkään ei näemmä kelpaa. Minkälaisia aikoja pitäisi katukuorkilla ajaa että se kelpaisi kaikille nopeimpana katuautona? Vai lasketaanko nykyään reaktiotkin ET:een? Tämän viikonlopun lähtöjä näkemättä, mutta edellisten videoiden perusteella tuon kuormurin reaktiot ovat ihan kilpailukykyisiä kunhan pääsee ahtimien päälle ennen steitsausta. Ja sekin varmaan onnistuu kunhan lähtöjä tulee alle lisää, nythän niitä taitaa olla alle kymmenen ja jo nyt aikakin on alle kymmenen.

    Eli treeniähän se vaatinee, nyt ovat tainneet keskittyä hyvien aikojen ajamiseen hyvien reaktioiden kustannuksella.
     
  9. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja yhtään max d:n suoritusta aliarvioimatta,onhan se käsittämätön aika panssarivaunulle :D
     
  10. MaxDura

    MaxDura 3rd gear

    Kyllä tolla valoistakin liikkeelle pääsee, ongelmana on tämänhetkinen nokka joka ei toimi alle kahden tonnin. Heti kun kierrokset on yli sen, toimii auto tosi herkästi. Varmaan puolisen sekuntia tossa häviää jos lähtee ilman ahtoja liikkeelle, mutta eiköhän se useimmille riitä. Mä koitan ajaa vaan aikaa enkä kilpaa ni mulle on ihan sama kauanko toi tossa stagessa seisoo.
     
  11. dodge340cid

    dodge340cid 1st gear

    Muutaman auton siirtyminen Stirtmänistä kilpaluokkiin olis varmaan pitänyt luokkajaon kunnossa ja mahdollisesta vähäisestä kilpaajajamäärästä johtuen olis saattanut olla siirtyjällä/ siirtyjillä pysti kotiin vietävänä (ainakin A-luokassa), mikäli ei tietty olis tota Ölppä-vahinkoa tullu :mad:
    A-luokka 1 auto
    B-luokka 5 autoa
    C-luokka 4 autoa
    mikäli noi autonumerot kuvaa myös tota luokkajakoa...(100- 200- 300)
     
  12. mke77

    mke77 3rd gear

    onneks ei ollu muita, jos tosta 8puolelle menijöit rupiaa olee jonoo... tulee ensi vuosista hauskaa :eek:
    ja täytyyki taas sit ottaa fyyraan yhteyt ja jahkaa päteeks toi 9alitusw myös mopoja :eek: vai onks se vaan autoille tarkeotettu "pykälä"...mut näillä mennään...

    ptw, ainahan steetmäni o suosituin ollu, ja nytkin näki ekan vedon jälkeen kuin pall steetmänit väheni, saatika toisen vedon...ja neljännel ei sit ollukaan enää paljoo...

    ...ja street mänit ei voi ennen alottaa vetojaan ennen kuin ensiapu ja palokunta o paikalla, ja ajaja kokous täytyy kuitenki aina pitää ensin ennen kuin ruetaan vetoja pitää!!
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Gearhead

    Pyydän anteeksi, jos ajoin liian lujaa. :wink:

    Btw. Ihan uteliaisuuttani kyselen, et millä tavoin fyyra vaikuttaa näihin lentokenttäkisan katto- aikoihin tai -nopeuksiin? :eek:
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Radan turvallisuusvaatimuksissa taitaa olla jotain vaatimuksia sen suhteen et mitä laitteet kelaa loppuja, tarvis sit olla jotain muureja tms? Toisaalta ei taida olla fyyralla mitään valtaa tuohon ko. tapahtumaan, mut esimerkiks burnout partyyn kyllä kun se ajaa "fyyran alaisena". Ja niimuuten, upeesti on asiat loksahtanu kohalleen tohon aikaan, et onnittelut tältäkin suunnalta. Oliks toi joulu vai trendi muihin lähtöihin verrattuna? Meinaan noin äkkisältään kuviteltuna jos ite lähtis moista yrittää ni tarttis kyl aika monta tähtee olla oikeissa asennoissa tollaseen lopputulemaan Kiikalassa.
     
  15. mke77

    mke77 3rd gear

    aika tyhjentävä vastaus...
    toki monia sääntöjä voidaan "soveltaa" ja esim.katsastuksessa "äänestetään" katsastajien toimesta jos o joku "kyseenalane juttu" , keltään ei haluta ajamista kieltää...
    sen takia o kauheen kiva kun o toi "bräketti" nii lähes kaikki kyseen alaset voidaan sit loppupeleis törkkää siihe :D
    toki on niitä täysiä "hirvityksiäkin" ollu kuten yks fiesta mihi pojat oli mootorin korvan päätäny hitsaa (ilman kumityynyä" suoraan iskari tolppaan, ja yks jokkis/srintti fiiatti jossa ei pyöriny ohjaus akseli ollenkaan "pykältämäti" ympäri :rotfl:
    ...mut net o niitä ...
     
  16. dodge340cid

    dodge340cid 1st gear

    Aikakortissa (kuva) näyttäs oleen 6 lähtöä -
    9.499 huonoin pari 9.1stä ja 9.0 ja 8.968 paras ykx ei näy.
    Loppunopeudet 269.46 ja loput 271.29 - 274.81km/h välillä, joten kokonaan lapun mukaan on ollu tredi menoa eikä mikään tuuriveto.
    Molemm.komponentit (=Haya ja B#1) on pelanneet hyvin yhteen.
     
  17. spinneri

    spinneri 3rd gear

    Kun ei toi dragrace ole ihan ominta aluetta, niin kysyn: Missä kohtaa Fyyran sääntöjä tuo määritellään? Yritin lukea sääntökirjaa läpi, mutta ei osunut silmääni.

    P.S. Mahtava aika, Janne!


    Hieman pihalla olevana kyselee

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  18. sbc302

    sbc302 3rd gear


    Onnittelut Jannelle kasista! :)
    Onnittelut myös 9 sekunnin kuormurikuskille! :eek:
     
  19. Bomber#1

    Bomber#1 Gearhead

    Thanks, oli muuten edellinen rataennätys Selkämaan Kaitsulla vuodelta 2005, 9.085s. superikilpurilla.

    Nyt näköjään toimii paketti hyvin ja kun mietitään et ennätysajassa oli tyyliin peilit kiinni, kilpi kiinni, pyörä korkea ku kirahvi ja kokonaisuudessaan 13:sta startti tällä kaudella ni hymyilyttää se itteäkin. :wink:


    Akropoo takas itse asiaan, eli minua on askarruttanut sellainen homma et oisko riversidecruisersilla mitään mahdollisuutta edes ajatella järkkäävään samanlaisia "harjoituspäivä" kun esim. Kauhajoella järkätään keväällä ja syksyllä?
    Homma toimii ilmeisesti aina kyseisenä perjantai-iltana n.3 tunnin ajan, Route 67 kerhon toimesta.

    http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html

    Jos radan iltavuokra ei olis paha ja kellotuskalusto on paikallinen, kuskit sais vain aikakortit ei tauluja, ei katsomoita yms. kalliita fasiliteettejä niin ei kuulostais pahalta.
    Kauhajoella taitaa olla aina eri iltana eri "sponssi"tukemassa testi-iltaa?

    Sit sais autoillakin ajaa tarpeeks eikä 8s. mopopojat ois aina tiellä. :poff:

    Käsi ylös jos tälläiset perjantai-illat kiinnostais kuskeja esim. 4kertaa kesässä ja olis kiva kuulla rsc-kerhon mietteitä tälläseen settiin...
     
  20. mke77

    mke77 3rd gear

    ^ moista o kaavailtu mont vuot...mut ain se kaatuu "muihi kiireisiin" ja resurssi pulaan..."riverside taimersin"-kausi aikataulun näät tuolta kotisivuilta....ja siitä voi laskee kuin pall viikonloppui o käytetty normi kesässä, ja äijät ketkä toho ajan ottoon o vihkiytyneet on muutenkin leipiintyny jo pahasti....

    nää o näitä, hienooha se olis jos järkkäis het vapun jälkee ekakan "testipäivän", sit börnis....ja sysyl viel syyskuun lopul tosen...kyl varmaan tulijoi olis :eek:
     

Kerro tästä muillekin!