Burnout Party 22.8.2009

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja SPORT TRUCK, 18.8.2009.

  1. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Siinähän tuli kysymys ja vastaus samalla. Pojasta ei menny lippua, kun se on niin nuori. Säästynyt raha meni sitte pomppulinnaan ja karuselliin paloautoa odotellessa. Hyvä vaan, että järjestäjä hommaa vähän festarimeininkiä paikalle.
    Kaiuttimien kohdalla ollut Ramirentin lippu muuten peitti kuusen istumakatsomossa muutamalta kymmeneltä. Samaten istumakatsomosta ei nähnyt burnisaluetta ollenkaan, kun siinä oli joku vaunu edessä.
    Kelit oli kyllä kohdallaan. Muutama suuhun pantavan näköinen pirkkokin oli paikalla ja mun mielestä jos diesel-Mersu tai Valiant kulkee esim 14 sekkaa, niin kuski on onnistunut niin tallissa, kuin radalla. Aplodit sille. Kuvakimaraa näyttää olevan taas siihen malliin, että en viitsi laittaa omia räpsyjä esille. Säästän ne kerholehteen jäsenten riemuksi.
     
  2. MercComet

    MercComet Gearhead

    Mitä vitun pelleilyä toi taas on? Olikos sulla jokin soppari järjestäjien kanssa...? Täytyypä pukata omiin julkastaviin kuviin jokin kärpäsen kakki ensimmäistä kertaa, vaikka oikeudethan niihin on aina voimissaan itsellä.

    No onneksi en ollut varsinaisesti kuvaamassa ja matskua on aika vähän!
     
  3. spinneri

    spinneri 3rd gear

    Järjestävä kerho saa itse halutessaan tulla tarkemmin kommentoimaan, mutta kerrottakoon sen verran, että olen keskustellut asiasta eilen illalla Riverside Cruisers ry:n edustajan kanssa.

    Heidän kuvauslupa-kaavakkeensa teksti on liian tiukkasanainen – ja myös lainvastainen (Tekijänoikeuslaki). He ymmärtävät tämän nyt itsekin. Seikka korjataan ja muutenkin yhteistyötä median kanssa pyritään parantamaan. Spinneri Magazine on lupautunut auttamaan kerhoa tässä asiassa.


    Lisätietoja kertoili

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  4. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Oltiin matkalla Käkön Kiekun ja Rebel 58sin kanssa ja hauskaa oli. Noi kaikki on tietysti tunnettu jo vuosia, Rebel58 jo vuosikymmeniä mutta aina noiden kanssa viihtyy. REEn varikolla oli paikalla kaikki tutut hemmot Stadin liepeiltä siis ne kuskistatuksen omaavat ja mukava oli heitäkin nähdä :rotfl:

    Löijy kulki sen mitä tolla radalla odotettiinkin eli 12.2 / 183. Kokemus on osoittanut, että Alastarolla tommonen auto menee 0.5-1.0 sekuntia lujempaa. Löijystä veikkaan tota aikaa lähemmäksi jotakuinkin 0.7 sekan parannusta ja uskon noin 11.5 aikaan kunhan liimalle päästään. Löijy pelitti kuin junan vessa ja kesti vielä kotimatkankin helposti kunhan se Otalammelle Bussista alas laskettiin. Oishan ton voinut tonne ja takaisin ajaakin mutta halvemmaksi toi reissu tuli Bussin kyydissä. Jääpähän sitten enemmän bensaa tankkiin jotta pääsee ensi viikolla tolla duuniin :rotfl:

    Olipahan muuten episodi järjestäjien kanssa kun pyysi, että lähtökuusta nostettaisiin hiukan ylemmäksi, jotta vasemmaltakin radalta sen hyvin näkisi. Siinä pari mikin varressakin olevaa "asiantuntijaa" piti mulle asiasta kysellessäni esitelmää tyyliin: Nää on katuautokisat, kyllä niistä näkee, nää on meidän kisat vaikka FHRAn säännöillä ja alaisuudessa ajetaankin, tai ei katuautossa voi olla scooppia tai muuta näköestettä kuusen näkemisen estämiseen. Vaadittuani tarkistamaan sääntökirjasta lähtökuusen virallisen korkeuden tuli siihen sitten se heppu joka ilmoittautumiset virallisesti hoiti ja ilmoitti samantien, että nostetaan vaan jos siitä on tasapuolisuuden nimissä kaikille hyötyä. Kiitos hänelle ja :wc: niille kahdelle nimeltä mainitsemattomalle "asiasntuntevalle" järjetävän tahon edustajalle joiden päähän ei moinen itsestäänselvyys mahtunut :mad:

    Onhan totta, että noi on katuautokisat, mutta eikö se ole katsastuksen tehtävä määrittää kuka mukaan mahtuu ja kuka ei :soosoo:
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tuli samaa siina TAAS ihmeteltya. Siella on oikeesti aika liuta 10-11s, jopa 9s, autoja mikka ei kay yhtaan missaan muualla ajamassa kuin tuolla.
    Tuli heti mieleen toi Vipottajan tarina Malmosta mieleen, ruottissa toi etela/keski/pohjonen jaottelu on viela jyrkempaa.
    Jokainen saa kyllakin ajaa missa ihan itte tykkaa, mutta se vaan ihmetyttaa vuodesta toiseen ettei tulle pitavimmille radoille kiottamaan sita todellista kulkua :odroll:
    Toisaalta tuolla ajettu 11s aika on kyllakin Esson baarissa melkein 9s etta siina vois menna baari tarinoilta pohja poijes kun karu totuus paljastuisi :cry:

    Hauskat kapinathan noi oli, ite tulin senverran myohassa mettateilla kurvailun johdosta etta en hairiintynyt tosta paloauto jutusta lainkaan.

    Pikku yksityis kohtana bongasin Luigin MOPARin ratissa ja luulin etta se oli saanut hymykrampin kun oli niin onnellisen nakonen.
    Tais se syykin siihen Camaron valmistumiseen selvita, ei riemulla rajaa kun Valiantilla ajaa :wink:
     
  6. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Eikä muuten tuntunut edes pahalta :odroll: Tai, no.... ei oikeasti. Mullahan on noita Parsoja ollut ennenkin ja toi Löijy on kyllä yksi parhaista työmatkaautoissta mitä olen omistanut :rotfl:

    Camaron valmistumattomuuteen olen tavallaan syypää kun... meni vaikkapa ostamaan tommosen Moparin :poff:
     
  7. 843

    843 1st gear

    voisko ne aidat madaltaa että pienempikin näkee :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo:
     
  8. Bandari

    Bandari 1st gear

  9. Mudracer

    Mudracer Gearhead

    Taas tuli todistettua ettei vanha pieru opi uusia temppuja ihan tosta vaan :oops: . Just ku sai pään toimimaan käännetyllä kaaviolla olevan toosan ja todella paskan sifterin kanssa kone ruikkas korkillisen vettä lähtöpaikalle ja leikki loppu sitten siihen :mad: . Amatöörit oli taas leikkimässä kilapilailijaa.
    Ja Rebel58 raahas Vipottajan kättelemään :rotfl: .
    Kotimatkalla rytmiryhmää kuskannu vani laukes ja se piti ottaa vielä peräkärryn jatkoksi hinaukseen :rotfl: .
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kun aloitat dokaamisen heti aamusta, on sinulla todellakin yksi ongelma vähemmän! Eipä ihan kauheesti jääny tosta reissusta mieleen kun suunnilleen suoraan baarista lähettiin. Tais kuitenkin Rallin mottiin tulla "jotain" jos oikeen muistan. Tulis nyt edes tulokset johonki ni tietäis vähän mitä siellä on tapahtunut. :rotfl:
     
  11. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Tuolla sivulla 2 asiaa jo käsiteltiin, mutta pidetään mielessä menneitä muistellessa ja uusia suunnitellessa. Verkkoa nuo aidat olivat, tietysti hieman häiritsee näkemistä muttei kokonaan estä.
     
  12. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Palokunnalla oli burnouttia aamu kuudesta lähtien.
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082 ... 2_uu.shtml
     
  13. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Ai säkin olit siellä. Kas kun se Rebeli ei mua sinne teidän tonteille tuonut :wink:
     
  14. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Sähän ruuvasitkin 5 min ennen lopullista "putoamista" sitä mottia :rotfl:

    Tietääkseni se dokaaminen oli kyllä aloitettu jo edellisenä iltana joten siksi kai toi sun kunto oli mitä viihdyttävin :poff:
     
  15. Savis

    Savis Gearhead

    Missä tuloksia?
     
  16. jukka63

    jukka63 1st gear

    Rallin koneesta todennäköisesti mäntä paskana detonaation vuoksi.Arvailua,kun konetta ei vielä oo avattu.Pade voitti d:n pötköllä,kakkos sijalla ei ketään kun en päässyt viivalle konerikon takia.Pasi kolmonen rancherolla.åke kolmonen pikkulohkoluokassa.Eipä noita muita jäänyt mieleen.Mosse tais olla taas nopein?
     
  17. 383

    383 Gearhead


    sb nova voitti dusteri toinen. esko voitti mosse toinen
     
  18. SpW66

    SpW66 Gearhead

  19. dartvader

    dartvader 1st gear

    Jokos toi Mossen aika rupee hätyytteleen "rataennätystä"?
     
  20. laakkius

    laakkius Gearhead

    Eipä tosta jääny mikään hyvä maku, ne korkeet verkkoaidat on ihan perseestä kun ei pysty kuvamaan yhtään mitään ja paloauton venttaaminen se vasta olikin :wc:

    Onneks keli oli edes kohallaan...
     

Kerro tästä muillekin!