Burnout Party 22.8.2009

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja SPORT TRUCK, 18.8.2009.

  1. Maria

    Maria 1st gear

    No kiitoksia sinun, niin jotkut nimimerkit ja kärryt tuli yhdistettyä.
    Jotkut kyllä jo oli tiedossa mutta tuli niihinkin vahvistus.
    Eli kiitos.

    :D
    Siitä yhdestä Audista ja mahdollisesta kuskista olikin juttua.



    Velvoite joo.. :odroll:
    Tositilanne: vastapäätä VPK:n asemaa tien toisella puolella palaa iso irtovälinevarasto ja uhkaa kahta rivitaloa.
    VPK:n pojat seisoo tumput suorana kun on pakko odottaa ihan oikeaa palokuntaa joka tulee n. 12km päästä ja matka kesti sen vert kauan et varasto paloi poroksi.
    JOS VPK olis saanut mennä paikalle, niin paljon olisi voitu pelastaa.

    Meni hiukan ot mutta kumminkin.
     
  2. AGT200

    AGT200 1st gear

    Aavisteltiin poskisolistin kanssa että medianäkyvyys ei ole oikein taattu tässä tapahtumassa ja päätettii jättää tyylikkäät Audit puun alle viettämään siestaa :poff:
     
  3. DS 325

    DS 325 Gearhead

    Jos kuski olisi sattunut olemaan ns. lisensiaatti olisi hän osannut samantien vetää sivuun kun pelit laukeaa. Näin on ainakin meille vanhoille pieruille opetettu ihan alusta alkaen. Pitäisköhän tämänkin tapahtuman järjestäjien osata kertoa toikin itsestäänselvyys ohjaajakokouksessa :eek:

    Ai niin :rotfl: Näähän on katuautokisat ja ihan "meidän" omat sellaiset. Ei täällä säännöillä ja ajomääräyksillä ole niin väliä :poff:

    Lisäksi: Mihinkä D luokan 2sen palkinto oikein jäi. Kyllä semeissä voittajaksi ajanut ON KISAN KAKKONEN, ajoi hän finaalissa tai ei :soosoo:

    Vetiköhän järjestäjät senkin kirjekuoren omiin liiveihinsä :mad:
     
  4. RcT

    RcT 3rd gear

    Tässähän on järjestäjän hyvä miettiä haluaako kisoja järjestää enää tulevaisuudessa.


    End of discussion.
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Sitähän on aina hyvä miettiä. Itse kisahan oli kyllä hyvä, luokissa riitti autoja ja ainoastaan A&B oli yhdistetty, kisa vietiin kunialla loppuun ja katsojiakin riitti.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Toiskohan tän kisan järjestämättä jättäminen lisää autoja Porin kisoihin?
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Toivottavasti puskaradio tuo lisää autoja Poriin, sinne meinaan kannattaa oikeesti lähteä ajamaan vaikka vähän pidemmältäkin jos mielii pitoradalle kokeilemaan. Rallivallulla Porin ja Kiikalan ero oli aika liki tasan sekunnin, mikä ei oo ihan vähää.
     
  8. askut

    askut 1st gear

    niin ohjaajakokouksessa ei kukaan maininnnu et jos vehkeet hajoo
    ni heti ku mahdollista sivuun ai niin nää olikin katuautokisat
     
  9. jukka63

    jukka63 1st gear

    Ens kesänä ehdottamasti poriin.Mun ajamana Rallin paras on 10,96/209 kiikalassa.Porissa varmasti paranee.Jykä sysäs 10,004 porissa,eli pitoa riittää lentokenttä radoillakin.
     
  10. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Palomiehet kertoivat olleensa sammuttamassa sitä kuivuria aamukuudesta lähtien, eli eivät voineet lähteä kesken kun eivät olleet paikallakaan.
    Tulivat kentälle suoraan sammutuksesta, janoisina ja nälkäisinä. Kiitos heille ja tarjosimme sapuskat. Joten näin kisa alkoi puolisentuntia nopeammin.

    Vuosia sitten ambulanssi joutui lähtemään kesken kisan ja sitä odoteltiin tovi. En muista tuliko tilalle toinen, vai tulivatko kisoihin potilas kyydissä.
    Oma paloauto, kuten fyyralla, ei liene järkevää. Meillä yhdet kisat, heillä useammat. Sammuttimet ehkä, mutta mistä sammuttajat?
    Kovin yleistä ei paloauton puuttuminen ole, tässäkin tapauksessa kerran 22:sta. Tosin sekin on useammin kuin voittaa lotossa pääpotti.
     
  11. teronum

    teronum 1st gear

    Kiikalan radalla tuo sivuun ajaminen on jo haaste, aika kapeata on, hyvä jos jotenkin ees menee mahd. reunaan.

    Nurmikolle en soisi kaluston menevän, koska

    a) ylittää tällöin ajanoton piuhat ja/tai kuten joskus ennen on käynytkin, niin poistuminen tapahtuu varmasti paniikkitohinassa kennon kohdalta. Tällöin saadaan toudella pitkä tauko aikaiseksi. Siinä ei sitten lisenssi auta, kun kennokaapelit ripustuksissa ja itse valokenno radan pinnassa pannukakkuna.

    b) JA kun se kikotti on kuitenkin hinattava sieltä nurmeltakin ennen kuin kisa voi jatkua... EI sinne radan varteen voi hajonneiden näyttelyä perustaa ja sitä taas kutsutaan turvallisuudeksi. Ymmärrän toki sotkevan sopan aiheuttavan myöskin harjaamista, ihmettelyä jne... No ne tauot (3 kpl) ajanottolokin mukaan 18 min yhteensä.

    Mutta kiva, että mielipiteitä riittää. Itse soisin, että kaikilla pysyisi kastikkeet kattilassa... Ei siitäkään taida silti lakia saada aikaiseksi.
     
  12. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Mielenkiintoista, näin OD porukka ei olisi enää outoa. Tai ainakaa vierasta.
    Tästä olisi tietty oma etunsa kaikissa niissä kisoissa joissa Riverside Timers kiertää. Pitää keskustella asiasta.
    Bittinikkarimme pitänee lisätä henkilötietoihin yksi kenttä.
    Mutta miten tuo saadaan hoidettua kaljateltassa? Oma hana ja nimikkomukit?
     
  13. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Ei kuulosta hyvälle, sitten ei enää pystyisi piiloutumaan oman nimensä taakse
     
  14. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Mulla jäi ensikertalaisena jotenkin,miten sen nyt sanoisi..outo fiilis kisasta. Paljon jengiä ja porukalla hyvä fiilis ja silleen.
    Mutta.Välillä tuntui kuin ajajat olisi järjestäjille karjaa,joille voi käyttäytyä miten huvittaa,jollain tavalla ylimielisestä touhua. Ja tunne on vaan vahvistunut,kun on lukenut täältä kuvausoikeuksista ja järjestävän tahon pikkunokkelia vastauksia.

    Eihän se vaan meinaa nostattaa nestettä päähän,että kisoja on tosiaan järjestetty noinkin monena vuonna ja aina ei kaikki halukkaat vissiin ole edes mahtuneet ajamaan.

    Sitten yksi mikä ihmetytti,että miksi katumies luokkaa ei järjestetty tuplajonoon,nyt osa porukasta näytti olevan hoo moilasena,kun yksi jono kiertää ympyrää lähes paluutielle asti,eikä kukaan kait viitsinyt etuilun pelossa muodostaa toista jonoa.
    Mutta toisaalta,eihän ne edes aja kilpaa,joten ei kai sillä niin väliä vaikka jonottaisivat lineupissa mutapellolla yksi kerrallaan...
     
  15. sössökoski

    sössökoski 3rd gear


    Tästä aiheesta itse sanoin järjestäjille pariinkin otteeseen että joku voisi mennä sinne ohjaamaan sitä porukkaa parijonoon jo valmiiksi... Kun toista kierrosta aloitettiin niin 4 ensimmäistä autoa oli vain valmiina pareina...
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Gearhead

    Tossa järjestäjät lie ottanu mallia isommistaan eli fhra:sta eli eihän sekään jaa mistään kisasta kakkospalkintoa jos auto ei pääse enää finaalilähtöön viivalle ja sytytä lamppuja.

    Tai no, voi ne sen jakaa mut vasta seuraavan kisan kakkoselle :odroll:

    Kalajoella viimeks ihmeteltiin jotta mahtaa ne pyttyihin lätkästävät plakaatit olla niin kalliita ettei niitä voi edes jakamatta jääneisiin vaihtaa kun siellä meille ja kaikille muillekin palkinnon saaneille lyötiin sen Kalajoen kisan menestyksestä kouraan keväällä Motoparkin Spring Nationalseista kisan keskeytymisen vuoks jakamatta jääneet pytyt semmosenaan Spring Nat's teksteineen :rotfl:
     
  17. BBC64

    BBC64 Gearhead

    Lyhyt kommentti Burnout Partyn valokuvauskeskusteluun

    Kuvaamista tapahtumassa ei ole kukaan keneltäkään kieltänyt, eikä myöskään ole yhdistyksen tavoitteena päästä hallinnoimaan kaikkea kuvamateriaalia mitä tapahtumassa mahdollisesti syntyy, vaikka rinnastus Britney Spears -tasoiseen spektaakkeliin jännittävältä kuulostaakin.

    Julkisella paikalla saa luonnollisesti kuvata, mutta jos kaikki kameran haltijat päästettäisiin sanan vapauden nimessä aitojen sisäpuolelle, pitäisi lähdöt varmaankin suorittaa aitauksen ulkopuolella. Tämän vuoksi tapahtumassa jaetaan rajoitetusti medialiivejä sellaisille henkilöille joiden olon myös turva-alueen sisäpuolella katsomme tarpeelliseksi.

    Alkuvuosina tapahtumassa oli aina joku omasta porukasta kuvaamassa että saamme aineistoa tapahtuman markkinointiin ja tietty jotain todistetta tuleville sukupolvillekin tapahtumasta. 2000-luvun alkupuolella ilmaantui tapahtumaan halukkaita kuvaamisen harrastajia ja sovittiin että syntynyt kuvamateriaali on järjestävän yhdistyksen käytettävissä. Näin kummankin alan harrastajat saattoivat keskittyä omiin juttuihinsa.

    Tämä toimi aluksi mukavasti, mutta ongelmaksi muodostui se että kasvaneesta "toimittajamäärästä" huolimatta kutistui aikaansaatu aineisto pieneksi kun puheista huolimatta unohtui kuvien toimittaminen heti kun Kiikalan tomut olivat kengistä karisseet. Tämän vuoksi asiasta laadittiin nyt paperi tapahtumapaikalla. Kiireessä toteutettuna jäi tekstin sanamuoto turhan tiukaksi ja kuvien käyttötarkoitus määrittelemättä. Tämä tullaan viilaamaan kuntoon.

    En usko että yhdistyksemme voisi vaurastua kovinkaan merkittävästi tai saattaa kuvaajaa taloudelliseen kurjuuteen vaikka yrittäisimme myydä kuvia tapahtumastamme, olivat ne sitten kenen ottamia tahansa. Vaikka jokainen laukaisimen painallus voikin johtaa ainutlaatuiseen taideteokseen, on tätä materiaalia jo nähtävissä melko runsaasti. Yhdistyksemme kohdalla kuvien käyttö liittyy tapahtuman markkinointiin, esim. lehtimainoksissa ja tapahtumajulisteissa.

    Eipä siis kannata kenenkään tehdä seppukua tai tuhkata kuva-arkistoansa, vaan jatketaan harrastamista.
     
  18. Annie

    Annie 1st gear

    Jos niillä ei kunto riittänyt kävelemään niin pitkälle?Joutus liian kauas kahvitermarista...Mistä tulikin taas yksi juttu mieleen,palvelun taso.Ei olluna teetä tarjolla,hommaa ei oltu loppuun asti aateltu.Kaikki ei lipitä kahvia. :odroll:
     
  19. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    pääsisköhän d ryhmän peleillä 4koneen aikoja poistamalla ylimääräset tulpat? :poff:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Pääsee poistamattakin.
    t: nimimerkki "on kokemusta". :poff:
     

Kerro tästä muillekin!