burnouttti 80km/h:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 9.6.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin eli minulla on tälläinen yhdenlainen visio: Auto olisi jokin Chevelle/Camaro/Satellite tms. taka gummit ei mitkään järkyttävän leveät(255-295), lukkoperä "järkevillä" katuvälityksillä. Minkäslaista voimaa ja vääntöä tarvittais että burnais jostain kahdeksan kympin tai muusta matkavauhdista?
    -Dreamer-
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tossa on tietysti muuttujia aika paljon; millaiset renkaat, miten alusta toimii, millanen loota jne. Mutta aika paljon se vaatii, että tilanteessa kun tilanteessa voi tosta vauhdista lähteä sutimaan vaan kaasua painamalla.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Manuska loota kaiketi auttaisi asiaa vaikkei mitään kytkimellä viguteltas? Olis kiva jos joku osais kertoilla samanKALTAISIA tarinoita "vauhtiburniksista" ja kertoilla milla tekniikalla saavutettiin
    -Dreamer-
     
  4. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    No lähetään vaikka siitä että sulla on 1000hp koneessa löylyä niin varmasti lähtee sutimaan vielä satasestaki :grin:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla Letukan omistajan manuaalissa ehdottomasti kielletään kaikki renkaanpoltto nopeusmittarin näyttäessä yli 30 milea.. Toihan olis ihan asiatonta ja takuukin voisi loppua :wink:)
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös se yleensä manuaalissa kielletä renkaanpoltto KAIKISSA nopeuksissa...
     
  7. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Tätähän voi kysyä Hösöltä (Malvikolta)ex katu-kisaaja kuinka lähtee Vega rekan rinnalla sladiin 3hlö kyydissä kaasun painalluksesta.
    Keli kuiva
    Nopeus 80km/h
    Renkaat 235-245
    Ilman ilokaasuja ja muita voimaan pakottajia.
    Moottori 350cid 370-400hv+automaatti.
     
  8. Sleeper

    Sleeper 1st gear

    http://www.darius240z.com Tuolla on viritetty riisiauto, joka piirtää mustaa jostain 80:n vauhdista. Eikä näytä tuottavan ongelmia.. Siinä on muistaakseni joku 600hv Corvetten kone.
     
  9. 454SS

    454SS 3rd gear

    Mulla Fleetside 461:llä koneella, th400 lootalla ja 3,73 perävälityksellä. Peräkärri perässä (n.600kg ja korkee kuomu päällä) 80km/h kakkosella kaasu pohjaan ja nätisti piirtää. Kolmonen sisään ja viiva jatkuu, ei tosin loputtoman pitkään. Ja kumeina ovat 275:set. Pikkasen Honda CRX kuskin naama venähti, kun ei päässytkään ohi ja Chevy pakeni viivaa piirtäen :grin:
     
  10. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    olin tossa 3-4 vuotta katukisa camaron kyydissä..pientä laitonta testiajoa syrjäisellä suoralla..pito oli hukassa oikeestaan koko ajan ja joka vaihteella..se tais mennä stripillä korkeita kymppejä niihin aikoihin..kieltämättä tuli voorttimiehelle hiukka kunnioitusta kenraali moottorin vehkeitä kohtaan :wink:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ootko 454SS käyny kellottaa 1/4 mailin??
    Paljon arviosit ajaksi, jos et oo virallista lappua saanut?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    11-12sek?
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    No et varmaan saa 11-12 sek.Onko edes lukkoperää? oiskohan se peräkärri kenties hieman auttanu sutimiseen? Kato nyt hei ton auton painoo ensin ja puhu sitten vasta tommosista varttimailiajoista.
     
  14. Wolfheart

    Wolfheart 1st gear

    Mä koen HENKISEN BURNOUTIN kaheksassakympissä joka helvetin kerta kun mä yritän kiihdyttää 123 mersun YHEKSÄÄNKYMPPIIN... :grin:
     
  15. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Oliko se viinipunainen 67-68 jossa 572cid tekniikka. Varma tieto on että suti reilusti kun satasesta lähti
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    otetaan midsize gm,vanha pro mod perä 4.10 välityksellä 468 bbc dartin isoilla kansilla rullanokalla ja 8-71.lähtee sutiin vaikka 150 km/h 33/15 18.5 katusliksuilla ja vielä pintakaasulla.on muuten pervo laite kadulle.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

     
  18. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Tiedän erään ´89Trans amin joka sutii vielä varttimailin puolessavälissä,vauhtia siis on, olen itse todistanut tämän silmilläni kone on 350Tpi Paxtonin ahtimella n.500hv :smile:
     
  19. Fastback

    Fastback Gearhead

    --------------
    mun mielestä on eri asia sutia lähdöstä puoleenväliin, kuin alkaa sutimaan vasta puolenvälin jälkeen marssinopeudesta. Kylä nakki palaa kun siihen saa jenkaa siis kehänopeutta, suditin omalla käyttiksellänikin (1,6l tojo) Alastaron radalla satasen nopeudesta kumia - kumi pyöri joutavaa läpi ykkösen aina vitoselle asti. Tosin strippi oli vielä kostea....:lol:
     
  20. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Näinhän se on, muuttujia on hirveesti ja merkittävin lienee on suddaako se kaasusta vai ei- Noista vauhdeista niin tiedä, muttta löijy ei enäää 205 renkaillla kolmosella sutinut huonopitoisella alustalla. ja loppuvauhtia kardaanin hajoamisesta huolimatta oli 400 metrillä yli 200. Joten jos se suddaa niin pirusti, niin loppuvauhdit olis syytä ollla parempia kun löijyllä.
     

Kerro tästä muillekin!