C-body pellisarjat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rusteri, 11.7.2011.

  1. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Onko kellää kokemusta kun tapaus on '75 Gran Fury ja patana 360.
    Ei näytä olevan tarjolla palio mitään tähän konstruktioon.
    Tilaa on kyllä kohtuullisesti notta sopisko jokku block huggerit sitte parhaiten.
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Joudut kyllä itse askartelmaan, painavaan koppaan suositellaan melko pitkiä ja pieniä primääri putkia joten mä ainakin jättäisin lohkonhalijat pois.
    Mä tein B-bodyn sarjoista itelle, tosin mulla oli 440:n, mutta eipä niistäkään oikein hyvin istuvia saanut tehtyä, kun ne menivät vääntösauvojen ja lohkon/vaihteiston välissä. Seuraavat peltisarjat kiertää vääntösauvat runkopalkkien puolelta. Konehuonehan on siinä mielessä kiitollinen näissä viimesissä C-purkeissa, että sisälokarit on muutamalla pultilla kiinni niin saa kivasti lisää tilaa peuhata.
     
  3. rusteri

    rusteri 3rd gear

    No tämmöseen tulokseen määki oon pikku hiljaa alkanu päätyä. Pitänee sopivassa vaiheessa ilimeisesti ruveta vaan kemppailemahan putkia toisiinsa. Son kyllä nätti kun keulan saa pulttaamalla aika pienihin palasiin. Ei tarvi laikkaamalla sorvata ittellensä tilaa.
    Kiitoksia vain asiantuntemuksesta.
     
  4. OL

    OL Gearhead

    Schumacherilta saa shortyja jotka pitäs sopia C-koppaseen hyvin.
     
  5. ajamy

    ajamy 3rd gear

Kerro tästä muillekin!