C/K Suburban/Pickup miittikeskustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kane, 24.9.2008.

  1. kane

    kane 1st gear

    Juu, 15 jälkeen ABC lahdesjärvi. Sieltä sinne daineriin letkassa ennen 16...
     
  2. oobee

    oobee 1st gear

    Voisin vaikka koittaa varailla pöytiä sieltä dinneristä, kun on kuulemma jo aikas täyttä!!!! Jos alustavasti 20 hengelle varaan pöydät, niin riittääkö?
     
  3. kane

    kane 1st gear

    No eiköhän... voidaan sitte kierrättää jengiä jos ahdasta syömähommissa.
    On muuten luvannut lämmintä... 8)
     
  4. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Mää tartten jo kolme paikkaa, kun on nappulaliiga mukana 8)
     
  5. oobee

    oobee 1st gear

    Pöytäpaikat on varattu nytten 25 hengelle alkaen 16.30 Lielahden American Dineristä. :D

    Toivoivat, että jos mahdollista, niin ruokatilaukset lähetettäisiin perjantaina sähköpostitse heille. Toki onnistuu ilmankin, mutta kehuivat että sen verran on ruuhkaa, et voi joutua jopa tunnin odottamaan ruokia!! :x

    Eli, jos viitsitte lueskella dinerin sivuilta ruokalistaa, ja pystytte päättämään jo perjantaihin mennessä syömisenne, niin laittakaa mulle sähköpostilla tai yv:llä ne, et kuinka monta ja mitä lajia.
    oobee@suomi24.fi

    Toimitan sitten tilaukset perjantaina eteenpäin.
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Tilattu... ettei pääse laihtumaan :rotfl: :poff:
     
  7. oobee

    oobee 1st gear

    Kane listattu... :D
     
  8. kane

    kane 1st gear

    Mites huomenna illalla, onko jo ketä Treella?
    Vois istua bisselle jonnekkin?
    Mut saa kiinni 0405169194, olen varmaan 19 jälkeen Hotelli Kaupissa (pitää tosin päivällä soittaa että varaus voimassa :rotfl: )
     
  9. oobee

    oobee 1st gear

    Mä olen ainakin Tampereen yössä! :rotfl:
    Kiinni saa 050-4605335
    Klo 16 alkaa meitin sauna, et joskus 22-) varmaan kylällä :D
     
  10. oobee

    oobee 1st gear

    Ruokatilaukset on nyt lähetetty dineriin, niiden harvojen osalta jotka saivat ne mulle ajoissa!!!
    Nyt lähdetään suunnistamaan oluiden ääreen... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  11. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Huomen aamulla saavutaan paikanpäälle vasta ennakkosuunnitelmista poiketen :-?
     
  12. kane

    kane 1st gear

    ja viritellään ajatuksia seuraavasta miitistä... :wink:
     
  13. oobee

    oobee 1st gear

    Syksylle jollekkin leirintäalueelle? Jotain ehdotuksia oli Ruovedellä sijaitsevasta Haapasaaren leirialueesta? www.haapasaari.fi
    Aikataulu ja paikka kun saadaan mahdollisimman aikaisin päätettyä, niin toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle.
     
  14. kane

    kane 1st gear

    Miten olisi 28-30.8 viikonloppu? Tuo Haapasaari näytti hienolle...
     
  15. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Kesä miitti...

    Eikös tuo ole aika hyvä ajankohta :odroll: Oletettavasti ei viellä kovin koleaa ... noo tiedä näistä keleistä...voi olla helle tai kylmää sateen kera :)
    Luultavasti nekin jolla perhettä ja kouluikäisiä pääsee tuolloin osallistumaan,jos on kiinnostusta .

    Tuo paikka on tietenkin vielä suhteellisen "etelässä" ,mutta hyvien yhteyksien päässä kuitenkin. :poff:
     
  16. kojo

    kojo Gearhead

    Näillä näkymin kesälomaa ko ajalla joten sopis mainiosti, tää kevät miitti kun jäi väliin töiden takia :(
     
  17. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Paikka oli kyllä tosi hieno ainaki kuvien perusteella..... Kai sitä sit sinne kasaannutaan kunhan löytyy sopiva ajankohta.... Toi loppukesä olis varmaan sitä otollisinta aikaa paremmin kaikille ku kesän suusimmat menot jo rauhottuu....
     
  18. oobee

    oobee 1st gear

    Olisko huono ajankohta tuo edellinen viikonloppu, eli 21-23.8 ? Ei tarttis jättää Dragrace Finaaleja väliin?
     
  19. kojo

    kojo Gearhead

    Ainakin mulle se ois huono.. on nimittäin töitä se pa-la yö
     
  20. kane

    kane 1st gear

    Entä se seuraava vkl syyskuun puolella?
     

Kerro tästä muillekin!