C-kadettiin tukevampi perä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 6.4.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    mites meneekö c-kadettiin b-asconan perä kokonaisuudessaan vai tarviiko kadetista ottaa tukivarret???
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    B-asconan perä on liian leveä, a-asconan/mantan perä on lähempänä oikeaa leveyttä. Tukivarsissa tais olla 10mm heitto kiinnityskohdissa. A-mallien perien löytyminen on vähän hankalaa nykypäivänä.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    muistaakseni kaveri laitto hiacen perän?
    c-karha rules!
     

Kerro tästä muillekin!