cadillac 4.1 kone ja laatikko ( ja 305 kone )

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja trukki306, 9.3.2015.

  1. trukki306

    trukki306 Gearhead

    onko kokemuksia moisesta koneesta ?? vai kuuluuko ns. verkonpainoksi, itsellä ei aiemmin ole ollut cäccylän tekniikkaa missään ja sen takia ei mitään tietoa kyseisestä laitteesta.

    mikä laatikko noissa on yleensä vakiona perässä ?

    ja sitten vielä cäccylän 305 kone .??. onko sama kuin chevyn vastaava ja jos ei ole niin missä suurimmat erot..

    kertokaa te viisaammat :D
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi taitaa olla se ei niin suosittu alumiinikasi jossa on märät putket, lootana 200R4. Eikös käkkylöissä ollut oldsin 307 pannua eikä chevyn 305?
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    on cadillacissakin ollut sbc koneita.
     
  4. trukki306

    trukki306 Gearhead

    höö, mitä tarkoitat tolla " märät putket", eikös tommoinen alumiini kone olis kivan kevyt johonkin pikku rodiin yms..yms.? vai onko maine niin huono ettei kannata laittaa ?
     
  5. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Alumiinilohko ja valurauta kannet. Ei oikeen toiminu noissa...
     
  6. turismo

    turismo 1st gear

    mutta eikös 4.5 ja 4.9 olleet jo oikeasti ihan käyttökelpoisia?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sitä että valurautaputket on "irtonaisena" tiputettu lohkoon ja kansi pitää ne paikallaan. Alapään tiivistys noissa ainakin oli se herkkä paikka.
     
  8. hantta

    hantta Double Gearhead

    Kuivan ja märän ero on vesitilassa, eli onko suoraan putkea vasten. -Muuten, onko oikeasti Chevyn kone Cadillacissa?

    Hantta
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Näköjään vuosina 91 ja 92 on ollut 305 kone Caddyssä. Kaikkea sitä oppii.

    Hantta
     
  10. trukki306

    trukki306 Gearhead

    pieni lisäkysymys... onko tietoa käykö tuosta 4.1 koneesta laatikko ( 200R4 ) tuohon 305 koneeseen suoraan, vai onko niissä pulttijako eri vai...??? kummatkin koneet siis cadillacista.

    en ole itse vielä kokeillut/vertaillut.
     
  11. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Tollasta löyty wikipediasta:
    A new lighter V8 engine was rushed into production for 1982, the HT-4100 (option code LT8). It was a 4100 cc V8, designed for rear-wheel-drive and longitudinal front-wheel-drive applications sharing the same "Metric" transmission bellhousing pattern as Buick, Oldsmobile, and Pontiac rear- and front-wheel drivetrains for 2.5 L 4-cylinder and 2.8, 3.1, and 3.3 L V6.

    Eli ton mukaan ei käy chevyn koneeseen.
     
  12. trukki306

    trukki306 Gearhead


    no voihan bjascha... kiitos tästä tiedosta :D
     

Kerro tästä muillekin!