Cadillac 4.9l moottori ongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sepet.., 23.3.2020.

  1. sepet..

    sepet.. 1st gear

    Nyt sitten tuli tehtyä kunnon munaus tuon koneen kanssa, kierokankien pukit meni sekaisin laakerin vaihdon yhteydessä , pukit ovat sellaisia ettei niissä ole minkään valtakunnan merkkejä/numeroita että saisi oikeille paikoilleen... Mitenkähän ne nyt saisi kasattua oikeille paikoilleen??
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Otat yhden veivin ja kokeilet ensin ihan sormituntumalla eri pukkeja siihen, ja mikä istuu parhaiten siten ettei katkosrakoon jää kynnystä, jätät siihen.
    Kun olet saanu kaikki mielestäsi oikeisiin pareihin, vedät pultit momenttiin ja sen jälkeen silmän pyöreyden mittaus. Onnistuu ainakin koneistamossa ellei ittelläs sellaista mittalaitetta.
     
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Ja kun löydät parit, niin merkkaa kaiken varalta..
     

Kerro tästä muillekin!