Cadillac Allante

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 7.4.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead


    Kaupalliset keskustelupalstat tarvitsevat tähden ja vetonaulan ja siksi minä olen täällä.

    Vakavasti puhuen: olen vain keskustellut autoista ja niihin liittyvistä asioista joka on kai sallittua ainakin toistaiseksi.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  2. kaarne

    kaarne Gearhead

    Kyllä se minulle kelpaisi kunhan on alkuperäinen, mutta Allante on sen verran tuore automalli että varmasti naarmuttomia ja lommottomia yksilöitä löytyy ainakin Yhdysvalloista.


    https://classics.autotrader.com/classic-cars/1990/cadillac/allante/100773554
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei viitti noin kauas lähtee kattoo ja tinkaan.
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Ahaa, Sara Forsbergin urakin on sit varmaan auto, tai autoon liittyvä...:D
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Tai puun hinta?
     
  6. jknR

    jknR Gearhead

    Eikös tuollainen Allante ollut uutena todella arvokas. Lähelle miljoonan auto.
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead

    "Yleistä keskustelua

    Autoilu, liikenne, sää, huumori... palsta aiheille, jotka eivät liity varsinaisesti harrasteautoiluun"

    Kyseistä aihetta on käsitelty sub-forumilla jossa aihe on vapaa.
     
  8. kaarne

    kaarne Gearhead


    Lue edellinen vastaukseni.
     
  9. kaarne

    kaarne Gearhead

    Ehkä ei ihan miljoonaa markkaa mutta sen verran kallis auto oli kuitenkin että uutena niitä ei montaa ole Suomessa myyty.
     
  10. kaarne

    kaarne Gearhead

  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mitä itse tekisit sillä, jos onnistuisit sen ostamaan?
     
  12. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Eihän tuota saisi edes kilpiin.
     
  13. kaarne

    kaarne Gearhead

    Jos se olisi ehdoton suosikkini niin ostaisin sen ja pistäisin säilytykseen.

    Paras paikka sille on kuitenkin automuseo.
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead

    Suomessa vai Yhdysvalloissa?
     
  15. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Suomessa. Kun se ei o ollut koskaan rekisterissä, sen pitäisi täyttää tämän päivän vaatimukset.
     
  16. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mitä varten?
     
  17. kaarne

    kaarne Gearhead

    Olisi mielenkiintoista nähdä mitä katsastusasema sanoisi jos tuo auto vietäisiin sinne syynättäväksi.

    Hylsy siis tulisi mutta tuskin ajovalojen takia.
     
  18. kaarne

    kaarne Gearhead

    Eihän noin uudenveroista autoa raaskisi käyttää kuin sen verran mitä museoleimasta autoa saa ajaa ja siihen asti se olisi säilössä kun siihen voi kiinnittää museokilvet.
     
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mutta ajoon siis kumminkin.
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead

    Ilman muuta koska auto jolla ei ajeta on vain pölynkerääjä.
     

Kerro tästä muillekin!