cadillac ja oldsmobile 1951-1956 ilmanputsari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja v-v, 6.1.2010.

  1. v-v

    v-v Gearhead

  2. Kusilaituset näyttää luonnossa todella surkeilta , laita rahasi peltiseen...
     
  3. v-v

    v-v Gearhead

    Khyyl. ei vaan raaskis jotenkii tota peltistä ostaa

    Pitää kait itte suunnitella ja tehä jotain erillaista
     
  4. dean66

    dean66 Gearhead

    anteeks OT, mutta mikä hitto se on nuilla sivuston tekijöillä, että pannaan kuvan alle klikattava linkki, jotta tästä kun tökkäset, niin kuva isonee. tuossakaan saakeli ei isontunu yhtään.

    törkeetä huijausta.

    ite tekemällä nettisivutki ois varmaan kyllä paremmat, osais vaan..

    -a-
     
  5. Otto

    Otto Gearhead

    Muistaakseni nimimerkki Late teki niitä joskus.
    Peltisiä sai joskus jostain about 125 eurolla... ainakin halpaa oli. Oliskohan se ollu Auliz.jotain... tästä on aikaa pari vuotta tosin kun sillä sellasen näin.
     
  6. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mulla on tuollainen "Late":n tekemä lasikuituinen. Ei se ny huono ole, vähän vaatii sepittelyä. Mieluummin tuommoinen repro, jätetään ne alkuperäiset peltiset pussihousuille!
     
  7. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

  8. late

    late Gearhead

    Joo, mulla löytyy vieläkin muotti. Eihän sillä mitään priimaa tule kun on ns. pikana tehty muotti. Voisin tehdä niitä jos useampi halukas löytyy. Tosin aikataulua en uskalla luvata, kun on muutama muukin kuitujuttu pari kuukautta luvattua myöhässä. Hinta on 85e eli ei se peltiseen nähden hirveen paljon halvempi ole. Siihen omavalmisterodiinkin annoin semmosen. Ainakin jossain näyttelyssä se oli paikallaan. Jostain multa pitäisi löytyä kuvakin moisesta, saattaa olla jossain minun ilmossakin kuva siitä. Ja halukkaita pitää olla vähintään viisi että rupean tekemään.
     

Kerro tästä muillekin!