Minkälainen anturi siellä on,onko paineilma liian raju keino,tommoinen paukkupullo millä putsataan tietokoneita vois olla millä ensin kokeilisi.
https://www.rockauto.com/en/catalog...nditioning,cabin+air+temperature+sensor,14376 Hitto siellä on moottori mikä metelöitsee,empä ole ennen tuollaistakaan tavannut,kyllä sitä on vielä paljon näkemättä.
Löysin tallin hyllyltä Sevillen osia: Pari kipaletta jarrupalojen kulumisen varoitus johtoja. Etu ja taka jarrumäntien kumit, paisarin uus korkki, uudet jarruletkut. Könttänä edullisesti. Paiskaa yv jos koet tarvetta.
Onpahan toi Nortti kiva laitos ainakin tässä -97 hylsyssä. Vaihdoin apulaitehihnan idler pulleyn ja vesipumpun hihnan, aika työläitä, vaikka niistä joku osa vähän näkyikin... Vesipumpun hihna olikin jo ihan vainaa, suojapelti kivasti estää näkemästä kuntoa.
On, itse ainakin laittaisin tuota hyvillä mielin norttiin. En olisi luokituksista huolissani, kunhan vaihtoväli on lyhyt.
Mikähän nyt meni? Bensamittari mykkä. Takaluukku eikä bensatankin läppä aukea napista. Keskuslukitus ei toimi. Sulakkeet katsottu ja näyttäisivät olevan ehjät. Ideoita?
Käkkylän 4.9 moottori alkoi kusemaan jäähdytysnestettä, vuotopaikka ei vielä 100% varma kun ei tonne näe yläpuolelta. Jossain vesipumpun takaa ilmeisesti??? Koitin etsii mutta en löytänyt tuota "Pump inlet" koteloa missään kaupan... jos vaikka ruostepeikko on siihen iskenyt: https://www.google.fi/search?q=4.9+...AUICigB&biw=1157&bih=669#imgrc=IbZtoeN3rx4BfM:
Vaihdoin uudet jarrupalat joissa ei ollut kulumisentunnistinta. Miten kytken vanhoista paloista ottamani piuhan että tuo "Change brake pads" -ilmoitus häipyy. Kytkin piuhat yhteen mutta ei auttanut?
Samaa ongelmaa,pitääkö kuitata ilmoitus jotenkin pois?uudehkot palat ja tänään vaihdoin taakse piuhat mutta ilmoitus tulee vieläkin.
Takanavoissa on aika selkee laakerivälys tunnettavissa. Liekö rakenneominaisuus, kun laakeri on kuitenkin aika kaukana "sisässä"? Ei kyllä ääntele, ja molemmin puolin aika sama. Pieni napina satunnaisesti kyllä kuuluu, mutta ei joustoliikkeen mukaan suoranaisesti, voisi olla just toi hölppä... Joka pyörässä on kyllä ne korkeusanturitkin niillä hentosilla muovipallonivelillä, jokainen on jo helinäväljät.
En vielä saanu edes katottua, mutta lähteekö näissä pakoputki sujuvasti kokonaisena alta? Joatain sanomista on selkeesti, ainakin toinen takapönttö on jääny kiveen kiinni ja tainu sauma aueta.
Itse itselleni vastaten, ei lähe sujuvasti. Vaikka teoriassa kyllä, systeemi on hyvin samankaltainen helppo, kuin oli muijan Bonnevillessäkin, mutta sinne on ilmestyny lisää liikaa tavaraa. Tukirautoja putken alta, toinen lambda katin jälkeen ja putken etupään kiinnitystä ei edes näy. Pitäs irrottaa katin pulttilaippa, ja ne on tainu olla kiinni jo sen 20 vuotta.