samat,mulla oli siinä efektorissa,vai mikä se nyt onkaan reikä,jonka sai hitsattua pikkuvirralla pisteillä.
Toi näyttää ihan ehjältä, mutta yläpuolta ei tietty näe. Tossa ei ole kun kuskin puolen takapöntössä kolhusta lähteny reikä. Silti outo pörinä kuuluu muka edestä alta. Tosin ihan sama oli Bonnessa, luulin jo, että on katti puhki. Mutta takapönttö siinäkin valskas.
Toi meidän -97 pomppas leimalta katkenneista takajousista ja oikealla väljästä ulommasta alahelasta. Jos samaan joutuu, niin kannattaa ottaa molemmat ulkohelat uudet ja koko napa suosiolla irti. Ylempikin hölppäs jo, eikä niitä siinä paikallaan saa irti. Kohtuu vaivalla. Ja jousen vaihtoon manuska sanoo, et tukivarsi pitää päästää irti sisäpäästä. Mikä on totta, ei mene mitenkään vaan ulkopää irrotettuna paikalleen, vanhan saa kyllä pois.
Noita tukivarren ulkoheloja tuli nyt vähän ylimääräsiä, joten täältä saa, jos tulee äkkitarve. Käy ainakin Seville -93-97 ja Eldo sekä Deville vähän eri vuosmallit.
Katosi sitten kaukkari,mutta uusia saa Amerikan Yhdysvalloista.Mutta jos oikein ymmärsin vieraskielisiä fooruneita niin -99 malliin ei menekkään ohjelmointi enää hyppylangalla vaan vaatisi treffejä testerin kanssa.No samalla tietysti saisi vaihdettua mittariston Saksan Enkuksi.
Ei tossa meidän -97:ssa ainakaan mitään hyppylankoja tarvittu. Ihan auton omilla napeilla meni ohjelmointi. Toki jotkut jutut muuttu -98.
No niin katsastus pomppasi raidetangon päästä ja koiranluusta,taitaa muuttua pikku hiljaa harraste autoksi.Muuten kehuivat hyväksi ja tarjosivat kahvia ja keksejä.
Entie oonko ennenkin kysynyt. Onkos 4.9 koneen kanssa ahdasta ja tuskaa myös remontit konehuoneessa vai koskeeko vaan norttia ?
Onko kellään tietoa missä vika kun -98 Sevillestä lakkasi toimimasta vilkku vasemmalle? Mittarissa ei pala vilkun merkkivalo vasemmalle edes silloin kun laittaa hätävilkut päälle, oikealle kaikki ok.
Lisään: vilkku ei toimi lainkaan vasemmalle, ei edessä ei sivulla ei takana ei mittarissa ei hätävilkuissa? Mutta oikeaan toimivat kaikki.
Kokeiles rämpätä sitä hätävilkkukytkintä, tai ehken suihkia jotain kontaktisprayta sinne (ei crc öljyä). Vedä nupista vaikka vähän avuksi ylös, et nousee varmasti loppuun asti.
Kiitos, tuota hätävilkkukytkintä aloin itsekin epäilemään muttei rämpytys tuottanut tulosta. Voisin testata meidän toisen STS:n hät.vil.kytkimellä tuota, mut miten sen listan jonka takana tuo kytkin on saa ehjänä irti?
Sitä en nyt osaa sanoa, ja kirjakin on kotona. Mut se kytkin on hyvä ehdokas, ne kaikki vilkkujutut kiertää sen kautta Ja yhdessä pikkarissa oli just sellanen et ku hipasit vähän alaspäin sitä kytkintä, niin toisen puolen vilkut hävis.
No ni, vilkut tuli kuntoon kun vaihdoin hätävilkkukytkimen. Noin: a-pilareiden verhoilut vetämällä irti, kojelaudan päällinen lähti nostamalla takareunaa niin että irtosi klipsut jonka jälkeen taaksepäin niin irtosi etupään kiinnikkeistä, päällisen alla oikeassa etukulmassa oli kaiuttimien liitin sen kun avasi sai nostettua päällisen pois ja sitten vain kytkin ja sen liitin irti, kokoaminen tapahtui käänteisessä järjestyksessä, yllättäen .