Tuosta kakaran 93 sevillestä Nortin moottorista hävis puolet kipinöistä. Puolat ja piuhat kokeiltu ristiin aina puuttuu samoista sylintereistä kipinä. Keulasta päin 1 ja 2 puola ei anna kipinää mutta 3 ja 4 antaa olisko se ICM vai olisko vielä jotain muuta mahdollista.
-99 Sevillestä purettiin tänään 10-15 metriä ylimääräisiä piuhoja sekä muutama musta laatikko. Oli jälkiasennettuja puhelimen ja navigaattorin tavaroita.
On aika kosteet matot varsinkin kuskin puolella edessä ja myös pelkääjän puolella ja lisäksi A-pilarin verhoilut.Mihin kattoluukun poistovesiletkut menee ja voisikos olla esim vika että ne ois tukossa?
Etuloksujen takaosaan. Joskus käy niin että ne letkut kutistuu ja ja lähtee pois loksun reiästä, ja joskus ne vaan menee tukkoon. Itsellä auttoi paineilma.
Mulla oli irronnut putki luukun kehyksestä,A pilarin muovi lärpäke ja aurinkolippa pois niin sai raotettua kattoverhoilua.sitä kautta sai paikoilleen,pistin klemmarin varmistukseksi.
Muijan -97 sumuvalo/drl umpion lasi onkin ihan lasia. Ja kivi siihen menny, halkee... Tartteis saada ehjä. Nuo on H3 lampulla. Huonosti näkys olevan oikeen puolen tarjolla. Ebayssa muutama, mutta liekö jenkkiversio eri polttimolla?
käyttöautoa kahtellut ja seville osui silmään olemuksensa ansiosta, miten nämä -98+ ikäiset pelittäis käyttöpelinä? tulee paljon lyhyttä ajoa kuten 2.5km suuntaansa työmatka, satunnaisia pitempiä reissuja tulee taas suoritettua & talvellakaan ei tolppapaikkaa ole joten kokemuksia kaivattaisiin sevillestä käyttöpelinä, onhan se autona kyllä hieno!
Mulla ollut nyt vuoden verran -98 jokapäiväisessä ajossa,ei tässäkään lohkolämmitintä ym muuta oo ja hienosti lähtee käyntiin ja on lämmin.Erittäin hyvä talviauto ja muutenkin mukava.Kulutus sekaajossa alta 11ltr satkulla.
Suosittelen, on tullut paljon ajeltua ja myöskin vierestä seurattua 98-01 STS-kokemuksia. Samanlaisia nuo on kuin muutkin autot eli kyllä niihin joutuu jotain pientä vuosien varrelle laittamaan mutta onhan se kyyti aivan erilaista kuin jossain kaskaissa tai korollassa, eli kyllä nyt varsinkin kun noiden hinnat ovat mitä ovat niin rahalle saa todellakin vastinetta, sitä vaan ei monikaan ymmärrä ja hyvä niin, ostajan etu. Keskikulutus ollut 11,3l satasella mutta menee rauhallisella matka-ajolla 8.5. Niin, ja kun ajattelee että tuo malli on ollut markkinoilla jo 20v ja vieläkin se kääntää päät ja se ajomukavuus, niin kuin aiemmin kirjoitin, rahoille vastinetta! Ehkä joskus saan tuon oman ilmajousitetun -98:n ajoon, ehkä, ollut tallissa jo 7 vuotta...
Ei. Flektikehikon irrotat ensin ja longottelet pois. Otat ilmanputsarikotelon pois ja sen päällä on joku iso moduliyksikkö kääntyy sivuun piuhojen varassa niin on jo hyvin tilaa. Apparinpuolen letkulähdöt erittäin ahtaassa raossa. 3 tuntia. On sitten erittäin tarkka ilmauksesta. Kostaa heti jos jää ilmaa.
Kiiti vinkistä. Ruvetaan tilailemaan uutta syyläriä Rokkiautosta. Jää hinnaltaan noin satasen halvemmaksi nopeimmalla rahdilla tulleineen, alveineen kuin kotimaan kaupasta.
Pumpullista letkulämppäriä vähän miettiny. Mihinköhän kohtaan sitä yrittäs laitella tos ysiseiskassa?