Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. atobee

    atobee Gearhead

    -92 Eldorado sai ajokiellon kun tänään katsatuksessa meni jarruputki poikki jostain takapoikkipalkin tienoilta.

    Ei tuossa omassa korjaamokirjassa kerrota minkä paksuista putkea ja millä nipoilla noi putket on, osaako kukaan auttaa?

    Onko jarrujen ilmauksessa jotain jippoja kun tuossa ABS?
     
    Muokattu: 27.2.2019
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    -98 sts:ään tein jarruletkun,mutta en kyllä muista paksuutta ja nippoja.Ilmaus meni ihan normaalilla tavalla.
     
  3. north

    north Gearhead

    Niin sieltä varmaan löytyy vielä lisää hiukan hapanta röörii kun tutkii,itse täs oon
    vaihtanu no tänään noin 13 metrii huonoo röörii cädiin.
    Kandii kattoo niitten muovilärpäkkeiden alta ne yllärit.
    [​IMG]
     
  4. atobee

    atobee Gearhead

    Oisko tietoa putken paksuudesta/nipoista?
     
  5. north

    north Gearhead

    Ota irti ja mittaa ja kauppaan.
     
    RaiRai tykkää tästä.
  6. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Onkos tuolla putken paksuudella muuten edes niin väliä?
    Viimeksi kun 89 Chrysleriin takajarrujen putkia vaihdoin, niin vanhat nipat irti ja niiden kanssa Euroautoihin keskittyneeseen varaosakauppaan. Toki putkien mitat piti olla tiedossa, siellä leipoivat kohtuukululla uudet nipat kiinni sopivaan mittaan katkaistuihin kupariseosputkiin - vai mitä ne ny nykyään on. Koon varmistamiseksi voi sen vanhan ja uuden nipan pyörittää samaan narttuun kiinni ennen putkien tekoa.
     
    palontie tykkää tästä.
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kuparinikkeliä oon ite enää kelpuuttanu. Helppo tehä päät, taivutella, eikä enää ruostu.
     
    Gary Grand, cdv70, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. sepet..

    sepet.. 1st gear

    Ongelmana on -92 sevillen mittaristo, pariinkin otteeseen käytetty korjuulla mutta ei piru ala toimimaan. Toimii hetken sitten menee täysin mykäksi, puhallin toimii vain täysillä eikä toimi mikään muukaan ei nopeusmittari saatikka kierroslukumittari... Nyt jos jollain hyviä ideaa missä mahtaa vika piillä tai jos jollain olisi oikeasti ehjää mittaristoa olisol kiinnostunut..
     
  9. atobee

    atobee Gearhead

    Itsellä 92 Eldoradon mittaristo teki samaa, ebaystä hommasin käytetyn, hintaa taisi olla 130€.
     
    sepet.. tykkää tästä.
  10. sepet..

    sepet.. 1st gear

    No pitää alkaa katselemaan mittaristoa jostain, kiitti vinkistä.
     
  11. sepet..

    sepet.. 1st gear

    Sitten lisää typeriä kysymyksiä, käykö esim -95 eldoradon mittaristo -92 sevilleen, ainakin ne näyttävät samanlaisilta. Onko niissä jotain eroaivaisuuksia????
     
  12. north

    north Gearhead

    Muokattu: 11.3.2019
  13. umpio

    umpio 3rd gear

    Itsellä temppuili -99 Sevillessä mittaristo, puhallin ja jotain muutakin sähkölaitetta. Epäilyksen alla oli se Body Control tms. lodju. Vika kuitenkin poistui kun pistin auton yön yli virrattomaksi.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Toimiiko -97 devillen kake suoraan jos patterin vaihtaa,vai pitääkö sitä ohjelmoida jotenkin?
     
  15. sepet..

    sepet.. 1st gear

    Ei valitettavasti toiminut mulla , ollu pitkäänkin virrattomana ja silti sama taistelu jatkuu
     
  16. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -97 Devillen kaken patterin vaihto ei tuottanut mitään ongelmia, eli ei tarvinnut mitään ohjelmointia.
     
    palontie tykkää tästä.
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tossa kun tuli tallissa käytyä caddyn alla niin löytyi melko massiivinen öölivuoto,näyttäis öljynpainen kello vuotavan sieltä sähköpuolen päästä,ja näyttää olevan aika mukavan ahtaassa paikassa,etummaisen moottorin kumityynyn yläpuolella,saakohan tuota tuolta ees näperreltyä irti muuten kuin ottaa sen koneen kannakkeen irti,tää siis -98 mallinen.Samalla tuli fiksattua speed limit 145km/h ilmoitus kun tässä ei ole alkuperäiset takaiskarit ja herjaa tuollaisella ilmoituksella,eli leikkasin alkuperäisistä iskareista sen sähkösensorin irti ja kytkin piuhoihin niin nyt poistui tuo ilmoitus.
     
  18. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Kerro sitten saitko sen ölynpaineen kellon vaihdettua suosiolla.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onko sama edessä?Mulla on viikonloppuna ehkä auton vaihto edessä joten katotaan nyt joudanko korjaamaan.
     
  20. Timo K.

    Timo K. Gearhead

    Kyllähän sen öljynpaine-anturin saa vaihdettua ilman moottorin etukannakkeen irroittamista, on tosin ahdas paikka
     

Kerro tästä muillekin!