Kantsii kyllä mittauttaa onko se kunnossa,aika ihmeellisiä vikoja kyllä noihin caddyihin tekee paska akku.
Näkeekö Cadista noi vikakoodit katsastusmies jollain laitteella? Meinaan kun toi herjaa service stability system, mutta luistonesto ja abs kyllä toimii. Onko se service suspension system ja service stability system edes luistonestoon viittaava juttu ja haittaako se valo katsastusta? voiko sitä näyttöä sammuttaa ottamalla sulakkeen pois katsastuksen ajaksi?
Service suspension on ainakin ilmaperästä vikakoodi. Perä mahdollisesti väärässä korkeudessa. Tuo stabilitysystem mielestäni liittyy myös jousitukseen. Mulla palaa molemmat kans mittaristo ssa ja edellinen omistaja on auton kesäkuussa katsastanut eikä oo papereissa mitään mainintaa
Jos vakio takaiskarit on vaihdettu tarvikeiskareihin tuo valo syttyy ja saattaa myös tehdä sen että max nopeus on max 140tms?Jotkut on vastuksen pistänyt niihin iskareiden antureihin,itse tein niin että rälläköin vanhoista vakioiskareista sen anturin irti niin loppui herjaus mittaristosta heti.
Minkälainen on tuo orkkis iskari näöltään? Mulla loistaa meinaan kans nuo vikailmotukset mittaria tossa ja Max nopeus 145 Kompura on sökö niin perä on lysyssä. Siellä on kyllä ilmaiskarit mutta ei siellä mitään antureita oo iskareissa? Onkohan mulla siellä jotkut tarvitse ilmaiskarit siellä alus tässä on kyllä jotkut korkeudensäätöanturit olikohan taka renkaiden edessä jossain siinä....
Oho. Ei oo mulla kyllä tuommosia. Liekö jotkut yleismallin ilmapamput sitte. Mitä tuo anturi tekee kun siellähän on erikseen "ride heights sensor" Molemmissa takanurkissa
Ootteko miten ratkaissu etu ovien kaiuttimis kun vänkärinpuoli rätisee ja kuskin puoli on kokonaan mykkä Sinne ei ilmeisesti voi mitä vaan kaiutinta laittaa jos se vahvistin on siinä kslkattimessa? Orkkilset näytti olevan melko tyyriitä uutena. Mites tuo orkkis basso hattu hyllyllä mistä sitä käskytetään kun siinä ei ainakaan mitään integroitua vahvistinta näkyny olevan..
Tiedätteks miten noi sais pois päältä: ABS C1255 ja C1288 history RSS C1763 current auto herjaa service stability systen ja service suspension system Traction control tulee kun päälle kun meinaa sutia ja abs toimii. Luistonestosta en tiedä sillä tämä on niin puskeva auto ettei se lähde luisuun. Auto siis 1998 STS Cadillac. Toi ABS-yksikkö on just kivasti syylärinpaineämpärin yllä ja vissiin joskus kastunut siitä jäähärinesteestä. Mutta ilmeisesti kuitenkin ohjauspyörän asentotunnistin ja EBTCM. Miten niihin pääsee käsiksi?
https://www.nettiauto.com/cadillac/seville/10932327 "AUTOON TEHTY JUURI TÄYDELLINEN KANSI REMONTTI AKKU ON UUSI JA LATURI ISKARIT AUTOSSA ON AINOASTAAN KITKA RENKAAT KUN SILLÄ EI OLE AJETTU TALVISIN ." Toivottavasti myyjäliike ei ole tehnyt kansiremonttia. Kitkarenkaat joilla ei olla ajettu talvella.....
Nyt tuli jännä. Pari kk sitten kävi silleen, että jälkiasenteinen lohkolämppärin nesteletku. Tai siis alkuperäinen letku siis, joka poikkastu ja menee lämppäriin, niin lähti irti. Onneksi olin kotipihalla. No letku kiinni ja uudet nesteet sisään. En tehnyt sillon enempiä. Nyt sitten kun piti ajamaan lähteä, niin auto ei lähde käymään. Koitin apuvirrallakin ja ladatulla akulla, niin ei. Hörähtää normaalisti kerran, mutta sitten ei mitään paitsi starttiääntä. Mikäköhän vittu nyt. Ajonesto vai mikä? Tarttis vaan siirtää tän viikon aikana 15 km päähän uuteen talliin.
Omituinen ostaja ilmoittautuu omitusten myyjien markkinoille. Eli 1998-2003 mallia saa tarjota. Ostan hyväksi toteamani rahalla pois. yv tai saresks(ät)outlook.com EDIT: Löytyihän se, 2003 vm. Ainoa vika mitä kaamoksessa havaittu; MagneRide herjaa service suspensionia. Ei kyllä tunnu normiajossa pahalta - ikinä ei ole minulla mikään auto mennyt niin eleettömästi hidasteiden yli. Edes sitikat.
Siirsin autoa tällä viikolla pihalla. Sitten sammutin ja nyt ei lähde enää käymään. Tuntuu ihan ku bensaa ei saisi. Vähän kuin tuo mun ylläoleva kuvailukin on.
2003 vm kaipaa uusia etupyörien laakereita. RPO-koodi JE1, eli "european brake system". Voiko ostaa mitkä vain 2003 seville sts laakerit, vai mm. rockautossa kalleimmat acdelcon, joissa ainoana erikseen maininta JE1? Mitähän eroa käytännössä europe export ja jenkkimallissa jarruosissa?
https://www.overdrive.fi/v8-market/parts-wanted/5ef33e23fdc7f3a5b131a1226c2ec2e6/ Tuollaista magneetti-iskareiden yläpäässä törröttävää liitintä tarjoamaan, kahta kpl tarvis. Eiköhän joku laittanut säästeliäänä moiset talteen kun tavisiskareilla magneridet korvannut?