Cadillaciin lukkoperä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Cadillac454, 16.2.2018.

  1. Cadillac454

    Cadillac454 1st gear

    Tietäiskö kukaan käykö 62-vuoden cadillaciin taka-akseli jostain muusta autosta suoraan tai pienillä muutoksilla? Tarvis saada lukollinen perä ku alkuperäinen ei oikein tahdo kestää....
     
  2. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Limoissa ja commercial-alustoissa (ruumisautot ja ambulanssit) on oma peränsä, joka on vahvempi. Siinäkään tosin ei muistaakseni ole lukkoa
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Legenda sanoo että itte murikka voisi olla sama kuin jossain muussa akselissa, oliko jossain mikä on chevyissä.

    Itekki joskus lukkoa havittelin omaan muttei oikeen meinannu löytyä, alunperin on kyllä optiona saanut kitkalukon muttei siittäkään mitään iloa ole jollei siihe saa osia enää.
     
  4. Cadillac454

    Cadillac454 1st gear

    Joutuu varmaan koko taka-akselin vaihtaa jostain muusta autosta... oliskohan kellään tietoa mistä autosta akseli sopisi mahdollisimman pienillä muutoksilla?
     
  5. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    1962-69 sai lukon. Mulla oli '66 CDVssä sellainen, oli vaikea löytää. "Lumiosavaltioissa" oli yleisempi, Kaliforniassa harvinainen.
    Takaluukun sisäpuolella oli lappu ja täyttöpropussa teksti erikois kitkaöljystä. Siinä merkit jos romiksesta jäljittää.
    Voi tosin olla halvin asentaa Chevy/Ford/Mopar lukko taka-akseli.

    http://6364cadillac.ning.com/profiles/blogs/differentials
     

Kerro tästä muillekin!