Cadillacin 4.5 & 4.9 kokemukset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja turismo, 26.5.2013.

  1. turismo

    turismo 1st gear

    ei oikein tahdo löytyä tietoa näistä kahdesta, kaipailisin siis ihan käytännön kokemusta 90luvun vaihteen cadillakeista kyseisillä moottoreillä varustettuina, mitä olen muutamia "huhuja" kuullut niin toisten sanojen mukaan ovat todelilsia murheenkryynejä ja toisten mukaan nuo myllyt kestää isältä pojalle? harrasteikäisiähän nuo alkavat jo olemaan autokait se on siinä missä muutkin ainoastaan tyyliltään jotain ihan toista 8)
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mutuna ja luettuna heitän että eikös toi 4.9 oo ihan kelpo mylly?

    On tuo 4.5kin varmasti parempi kuin 4,1.


    Oletko hankkimassa?
     
  3. turismo

    turismo 1st gear

    tuttu olisi kahtelemassa vakavasti tuollasta kakkos käyttövehkeeksi niin vähän aattelin koittaa selvitellä kun oon itekki nuita kahtellu jahta löytyy taas paikkaa sijoittaa nuita rotteloita enemmälti
     
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    ei ainakaan itsellä ollut ihmeempiä,öljypumpun jalka voi murtua kun on alumiini versio,helppo vaihtaa rautainen tilalle kun öpohja lähtee vaivatta pois.aika vähällä menee matkassa.
     

Kerro tästä muillekin!