california hot rod reunion bakesfield oct21-23

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja aik-gm, 21.10.2011.

  1. aik-gm

    aik-gm 1st gear

  2. ROD-32

    ROD-32 1st gear

    Hei! Piti oikein jo aikaisemmin kysyä od :lla että olisiko joku menossa. Oma rodini on vanha Hart veljesten kilpa-auto 50 -luvulta. Olen hieman yrittänyt penkoa historiaa. Siinä yhteydessä satuin näkemään kuvan erään lehden kannessa jossa 34 coupe reunionin lähtöviivalla. Autossa oli maskiin maalattuna samanlainen salaman lävistämä sydän (Hart on slangissa myös heart). Kuvaa suurentamalla näkyi myös konepellin reunassa sponssina? Hart Texaco Orange. Hieman liikaa yhteensattumia kun mun auton omistaja piti Texaco huoltista Orangessa!!
    En ole kuitenkaan onnistunut saamaan kuljettajan/omistajan yhteystietoja.
    Näin ollen pyytäisin että jos voisit käydä haastattelemassa teamia ja pyytää heiltä yhteystietoja. Ja kun americanot kyseessä, niin kysy varmuudeksi lukevatko sähköpostia. Jos saat tulostettua mun auton kuvan niin näytä.
    Kiitos etukäteen , Andy

    Lehtikuva löytyy osoitteesta: http://www.motortopia.com/dragracer/fea ... 03-hot-08/

    Minun auto [​IMG] Lehtikuva [​IMG]
     
  3. aik-gm

    aik-gm 1st gear

    rod 34

    no niin,nyt o rodi bileet sudittu näpi,näkemistä kyllä ylen paljon,ja hyvä rompe tori,kannataa käydä jos sattuu kalenteriin reissun kohdalle.ja sydän nuoli auto bongattu parii kertaa..
     

Kerro tästä muillekin!