Calvert Split-Mono leaf katukäytössä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Selli, 25.1.2019.

  1. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ja olikohan että ei saanu olla joka nurkka erikseen säädettävä. o_O
     
    xarper tykkää tästä.
  2. Selli

    Selli Gearhead

    Vastaan itse itselleni. Nyt on splitit alla ja tuollainen 300km maantieajo +sekalaista kylä kruisea takana. Auton käytös muuttui radikaalisti ja erittäin positiivisesti. Kaikki vapinat tutinat loppuivat. Ennen alkoi 95 vauhdissa kaikki mahdolliset oireet eikä ollut kiva ajaa. Myös tietuntuma parani oleellisesti. Perän jollotukset tietysti nyt korostuu mut eiköhän nekin remontin jälkeen hiljene ja voi kokeilla kahden viivan taktiikkaa
     
    GBS ja Inlinee tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!